Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
AUDI S8 MTM 760 HP  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-22, 19:51   

rs6 mnie nie interesuje bo wygląda jak wygląda w moim mniemaniu :) osiągi to nie wszystko gusta i guściki ja poprostu nadal chcę mieć audi a8 d2 a nie bude d2 z czymś tam w środku , seria mnie interesuje a taki MTM to jak AMG od merola bardziej niz misz masz od pana waldka , szanuje to co każdy tam sobie zmienia i ma jak ma i jak chce , jednak dla mnie taka opcja nie obchodzi


ja poprostu chcialbym miec takiego MTM'a i koniec kropka :)


pozatym twój swap to z 4,2 automat na 3,7 + manual a nie swap na coś mocniejszego wiec co tu porównywać ?

mam nadzieje ze będzie śmigać
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-22, 20:39   

Ty sie wyspij bo nie kumasz :)

Mój swap nie ma na celu czynić auta mocniejszym tylko sprawnym,ale zakres pracy jest podobny jak bym se wstawiał tam silniki mocniejsze więc później to tylko przekładka a nie kabelkologia.

ten text:
preston81 napisał/a:
ja poprostu nadal chcę mieć audi a8 d2 a nie bude d2 z czymś tam w środku , seria mnie interesuje a taki MTM to jak AMG od merola bardziej niz misz masz od pana waldka , szanuje to co każdy tam sobie zmienia i ma jak ma i jak chce , jednak dla mnie taka opcja nie obchodzi


Jest bez sensu bo dla mnie nie istotne co siedzi pod maska jesli robi robote i kosztuje połowe taniej.

MTMa sobie nie kupisz bo to nie cena a dostepnośc niemal zerowa :)

I jeszcze co do swapa u mnie to zdrowe 3,7 z 130tys km na bank w manualu zrobi lepsza robote niż styrany czasem ABZ z CMLem :)
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-22, 20:46   

ja tam bym się wstrzymał i nie chwalił dnia przed zachodem słońca :)

Apophis napisał/a:
MTMa sobie nie kupisz bo to nie cena a dostepnośc niemal zerowa
:D czyli są jakieś tam , ale zapewne masz racje że nie kupie :) z prostej przyczyny , myśleże na zielonej wyspie Donalda, krainie mlekiem i miodem płynących rzek to nie ma prawa bytu :) bo zarobki są z odbytu :D
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-22, 20:48   

Nic nie chwalimy. Bedziem testować. Potem się zastanowie czy iśc w FSI i 450PS czy zostać przy AVP Bo AKC to pewniekiem przejściowy temat.

A Ty zamawiaj kompresor i montujemy do AQFa :P
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2015-11-22, 21:00   

Serwisuję jedną A8 MTM (D2 z 1996 roku, CML...).

Inne wałki rozrządu.
Inna instalacja elektryczna silnika.
Dodany czujnik ciśnienia oleju.
Inny wydech do tłumika środkowego (w sumie z oryginału to niewiele już zostało...).
Inny program w ECU (i ściągnięty speed-limiter).
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-22, 21:03   

O to Marku prawdziwy rodzyneczek ci się trafił-a na kompresorze jest też czy tylko pomodzona mechanicznie?
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2015-11-22, 21:08   

jakies foty ?:D koles nie chce sprzedac moze? :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2015-11-22, 21:12   

Bez kompresora... ale i tak fajna maszynka.

Miała kilka poważniejszych bolączek ale już po mału wychodzi na prostą.
Zostało już kilka elementów do poprawy w układzie chłodzenia.

Co do fot... z zewnątrz to nie mam... nie zrobiłem.
Zresztą z zewnątrz autko wygląda zwyczajnie (po cywilnemu), po za nalepką na klapie.

Reszta to wałki i program w ECU. Jak autko pojawi się za jakiś czas u mnie
to pstryknę zdjątka.
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-11-22, 21:16   

http://www.audiworld.com/...s-list-1754350/

Tu troszkę ciekawości
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2015-11-22, 21:37   

To jest prawdziwy silnik MTM z kompresorem, z tym że w tu widzimy RS4.

mtm.JPG
Plik ściągnięto 67 raz(y) 102,06 KB

_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
olozwirski 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012
Posty: 58
Skąd: wkz
Wysłany: 2015-11-24, 22:44   

Apophis napisał/a:
Nic nie chwalimy. Bedziem testować. Potem się zastanowie czy iśc w FSI i 450PS czy zostać przy AVP Bo AKC to pewniekiem przejściowy temat.

A Ty zamawiaj kompresor i montujemy do AQFa :P


A w które FSI? Z RS5/4?
_________________
Narazie czytam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-24, 22:55   

RS5 ale RS4 to prawie to samo
 
 
Arthur 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy
Wiek: 43
Dołączył: 03 Lip 2011
Posty: 204
Skąd: Kraków
Wysłany: 2015-11-25, 10:28   

i to z podtlenkiem lpg
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-11-25, 11:08   

Apophis napisał/a:
RS5 ale RS4 to prawie to samo


Właściwie to jest to samo z tym, że piątka jest w ładniejszym opakowaniu.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-11-25, 12:40   

Delikatnie rożnia się mocą i softem te silniki-z piątki ma więcej. A z LPG do nich jeszcze nie tak łatwo.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.