Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-22, 19:51
|
|
|
rs6 mnie nie interesuje bo wygląda jak wygląda w moim mniemaniu osiągi to nie wszystko gusta i guściki ja poprostu nadal chcę mieć audi a8 d2 a nie bude d2 z czymś tam w środku , seria mnie interesuje a taki MTM to jak AMG od merola bardziej niz misz masz od pana waldka , szanuje to co każdy tam sobie zmienia i ma jak ma i jak chce , jednak dla mnie taka opcja nie obchodzi
ja poprostu chcialbym miec takiego MTM'a i koniec kropka
pozatym twój swap to z 4,2 automat na 3,7 + manual a nie swap na coś mocniejszego wiec co tu porównywać ?
mam nadzieje ze będzie śmigać |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-22, 20:39
|
|
|
Ty sie wyspij bo nie kumasz
Mój swap nie ma na celu czynić auta mocniejszym tylko sprawnym,ale zakres pracy jest podobny jak bym se wstawiał tam silniki mocniejsze więc później to tylko przekładka a nie kabelkologia.
ten text:
preston81 napisał/a: | ja poprostu nadal chcę mieć audi a8 d2 a nie bude d2 z czymś tam w środku , seria mnie interesuje a taki MTM to jak AMG od merola bardziej niz misz masz od pana waldka , szanuje to co każdy tam sobie zmienia i ma jak ma i jak chce , jednak dla mnie taka opcja nie obchodzi
|
Jest bez sensu bo dla mnie nie istotne co siedzi pod maska jesli robi robote i kosztuje połowe taniej.
MTMa sobie nie kupisz bo to nie cena a dostepnośc niemal zerowa
I jeszcze co do swapa u mnie to zdrowe 3,7 z 130tys km na bank w manualu zrobi lepsza robote niż styrany czasem ABZ z CMLem |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-22, 20:46
|
|
|
ja tam bym się wstrzymał i nie chwalił dnia przed zachodem słońca
Apophis napisał/a: | MTMa sobie nie kupisz bo to nie cena a dostepnośc niemal zerowa | :D czyli są jakieś tam , ale zapewne masz racje że nie kupie z prostej przyczyny , myśleże na zielonej wyspie Donalda, krainie mlekiem i miodem płynących rzek to nie ma prawa bytu bo zarobki są z odbytu |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-22, 20:48
|
|
|
Nic nie chwalimy. Bedziem testować. Potem się zastanowie czy iśc w FSI i 450PS czy zostać przy AVP Bo AKC to pewniekiem przejściowy temat.
A Ty zamawiaj kompresor i montujemy do AQFa |
|
|
|
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-22, 21:03
|
|
|
O to Marku prawdziwy rodzyneczek ci się trafił-a na kompresorze jest też czy tylko pomodzona mechanicznie? |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-22, 21:08
|
|
|
jakies foty ?:D koles nie chce sprzedac moze? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
marekp750
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy Wiek: 52 Dołączył: 11 Maj 2011 Posty: 1011 Skąd: k/Pruszcza Gd.
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-22, 21:37
|
|
|
To jest prawdziwy silnik MTM z kompresorem, z tym że w tu widzimy RS4.
mtm.JPG
|
|
Plik ściągnięto 67 raz(y) 102,06 KB |
|
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
olozwirski
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: mariusz
Jeżdzę: S8 D2
Dołączył: 14 Paź 2012 Posty: 58 Skąd: wkz
|
Wysłany: 2015-11-24, 22:44
|
|
|
Apophis napisał/a: | Nic nie chwalimy. Bedziem testować. Potem się zastanowie czy iśc w FSI i 450PS czy zostać przy AVP Bo AKC to pewniekiem przejściowy temat.
A Ty zamawiaj kompresor i montujemy do AQFa |
A w które FSI? Z RS5/4? |
_________________ Narazie czytam |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-24, 22:55
|
|
|
RS5 ale RS4 to prawie to samo |
|
|
|
|
|
|
|
Arthur
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6-speed manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Artur
Jeżdzę: S8 D2,cq V8,90Q B2,RS4b7,A7
Pomógł: 5 razy Wiek: 43 Dołączył: 03 Lip 2011 Posty: 204 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-11-25, 10:28
|
|
|
i to z podtlenkiem lpg |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-11-25, 11:08
|
|
|
Apophis napisał/a: | RS5 ale RS4 to prawie to samo |
Właściwie to jest to samo z tym, że piątka jest w ładniejszym opakowaniu. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-25, 12:40
|
|
|
Delikatnie rożnia się mocą i softem te silniki-z piątki ma więcej. A z LPG do nich jeszcze nie tak łatwo. |
|
|
|
|
|