Autor |
Wiadomość |
PITER82
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: BFM
Jeżdzę: A8 D3 L / A8 D2 02r
Wiek: 42 Dołączył: 27 Lip 2014 Posty: 581 Skąd: UK Irlandia polnocna
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2015-06-12, 22:38
|
|
|
Ten bodykit to tragedia, lepiej wygladal po prostu przedlift z samym czarnym pakietem
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-06-12, 22:53
|
|
|
gusta guściki, mnie sie podoba <jezyk> |
|
|
|
|
tutenhamon
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronik f1 GQF
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 26 razy Wiek: 55 Dołączył: 19 Maj 2009 Posty: 1135 Skąd: Choszczno
|
|
|
|
|
|
|
|
wujoo933
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-09-14, 18:50
|
|
|
Mi też się podoba, dźwięk bajka, tylko zastanawia mnie to chwilowe spalanie przy pedale w podłodze, 33-35l ? w moim d2 jak depnę to pokazuje pod 90l |
_________________ LPG zdjęcia |
|
|
|
|
wedka
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 3 razy Dołączył: 12 Kwi 2014 Posty: 72 Skąd: Zamość/Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-14, 19:33
|
|
|
wujoo933 napisał/a: | Mi też się podoba, dźwięk bajka, tylko zastanawia mnie to chwilowe spalanie przy pedale w podłodze, 33-35l ? w moim d2 jak depnę to pokazuje pod 90l |
Akurat spalanie przy pedale w podłodze nie ma chyba za wiele wspólnego z rzeczywistym. U mnie pokazuje okolo 50l. Co ciekawe, u znajomego w VW Touranie 1.9TDI pokazuje 99,9l, ale już np u ojca w A6 2.7TDI jest jakieś ~40l. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-09-14, 20:55
|
|
|
I to jest wózek! Cywilne stado koni a nie jakieś przerobki bez dna |
|
|
|
|
wujoo933
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 31 Dołączył: 01 Wrz 2015 Posty: 68 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-09-18, 07:18
|
|
|
Apophis, Dokładnie ! Mój sąsiad od zawsze robił sobie civici V, wszystkie miały coś lekko ponad 300hp, pod maską bajka a z zewnątrz cywilne auto. Miny ludzi spod świateł bezcenne |
_________________ LPG zdjęcia |
|
|
|
|
|
|
|
jordan233
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Sławek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 14 razy Dołączył: 12 Kwi 2011 Posty: 1510 Skąd: GBY
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-22, 13:21
|
|
|
a widzial ktos d2 od mtm na zywca? szukalem ogloszenia d2 mtm i nie ma ciekawe ile trzeba dac za taki egzemplarz i czy serwis tego jest znośny czy masakryczny co tam jest dodane ? kompresor i cos jeszcze ma ktos wiedze na ten temat? |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-11-22, 13:34
|
|
|
preston81, było już poruszane na forum, sam też kilka zdań na ten temat pisałem. Wyprodukowano zaledwie kilkadziesiąt sztuk D2 MTM, więc dużo informacji czy też ogłoszeń raczej nie znajdziesz. Kilka miesięcy temu był jeden na mobile.de z przebiegiem coś około 250 tkm, rocznik 2002 za 13000 Euro. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-22, 14:25
|
|
|
kupiłbym |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-22, 14:57
|
|
|
Wg mnie niewarto z powodu kompresorka. Przemyslany swap da ten sam efekt. |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2015-11-22, 15:01
|
|
|
gówno prawda swap i bujanie sie z kazdym problemem na nowo i rzeźba w gównie tu jest gotowe rozwiązanie w dodatku z czasem ludzie za to dadzą kupe siana a nie jakies robótki garazowe ja wole miec certyfikowane rozwiązanie nawet jesli to samo bedzie troche taniej i innaczej
w dodatku dla takiego noskilla jak ja ktory sam sobie nie wymieni nawet nastawnika taki MTM bylby lepszy niz rzeźba |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-11-22, 15:21
|
|
|
Napisałem "przemyslany" swap da lepsze opcje. Masz do wyboru kilka mozliwości i bez bujania sie z każdym problemem. Za cześc ceny tego uzywanego modelu mam juz wsio poukładane i nie gadaj że sie nie da bo tu na forum się chłopaki bujają(złego widac maja specjaliste)
Niedługo sprawdzimy moja ósemke jak bedzie smigać bezproblemowo to racja lezy po mojej stronie.
Owa D2 z kompresorem nie ma parametrów RS6 po chipie a spala na pewno więcej-czytałem kiedys o tym i nie jara mnie to.
Ale nie ma problemu możemy sie za jakis czas pobawić-ja zrobie swapa za 5k euro a ty za 10k euro załóz sobie kompresor i porównamy |
|
|
|
|
|