Autor |
Wiadomość |
mariusz0990
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 22 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 2016-03-17, 12:47 [D3 05 4.2TDI
] a8 d3 4.2 tdi vs 745D
|
|
|
Witam wszystkich. Czy ktos mial porownanie a8 d3 4.2 tdi do bmw e65 745d o mocy 330km ? Wie ktos moze czy silnik bmw jest rownie udany co 4.2 tdi ? |
|
|
|
|
|
|
|
zaqwsx [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-17, 13:18
|
|
|
na temat samego motoru się nie wypowiem (jeśli chodzi o awaryjność) gdyż nie mam pojęcia. Jakiś czas temu sam stałem przed dylematem takim jak ty. Gdy obejrzałem 2 bmki (od nich zacząłem), czegoś mi w nich brakowało a i ten wygląd też jakby potrzebował jakiegoś dorobienia (wg mnie). Jako 3 autko obejrzałem a8 (co prawda trup jak skur******, handlarz stwierdził igła) i nawet nie otworzyłem więcej ani jednego ogłoszenia z bmw. Jeździłem zarówno 745d na jeździe testowej jak i obecnie mam 4.2tdi, jeśli chodzi o porównanie obu motorów, wydaje mi się, że bmka była nieco żwawsza, może przez fakt napędu tylko na tylną oś, nie wiem. Natomiast wykonanie, design, wg mnie ogromny plus dla a8. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2016-03-17, 13:48
|
|
|
BMW 745d E65/66 - V8, 4,4l(4423 cm³), DOHC, turbo, wtrysk Common Rail, 300/330KM, 700Nm, 6,8s do 100km/h, Vmax=250 km/h, spalanie 9,5l/100km
Audi A8 D3 4.2TDI - V8, 4,1l(4134 cm³), DOHC, 2x turbo, wtrysk Common Rail, 326 KM, 650 Nm, 5,8s do 100km/h, Vmax=250km/h, spalanie 9,4l/100km
Tak różni sie to w tabelkach. A8 jest o 1s szybsze do 100km/h. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2016-03-17, 18:48
|
|
|
drago_o napisał/a: | A8 jest o 1s szybsze do 100km/h. |
Tak jest i różnica prawdopodobnie wynika z masy auta. |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
Wysłany: 2016-03-18, 14:19
|
|
|
1s to ogromna różnica
na innych wartościach prędkości i poszczególnych biegach jeszcze bardziej sie rozjadą |
|
|
|
|
|
|
|
Korton
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: a8 d3
Pomógł: 2 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Sie 2013 Posty: 371 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2016-03-18, 19:53
|
|
|
PABLO200 napisał/a: | 1s to ogromna różnica
na innych wartościach prędkości i poszczególnych biegach jeszcze bardziej sie rozjadą |
Albo bmw bedzie szybsze pozniej. Byc moze naped RWD i potezny moment nie pozwalaja osiagnac lepszego czasu do 100km/h, ale pozniej juz bedzie sprawnie przenosic moc na kola. Do tego przy wyzszych predkosciach dochodza opory quattro, a bmw tego problemu nie ma.
Tak czy siak, oba auta sa szybkie i tu raczej awaryjnosc, stylistyka i wykonanie wchodza w gre. |
|
|
|
|
PABLO200
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Pablo
Jeżdzę: Q8
Pomógł: 7 razy Wiek: 45 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 706 Skąd: Śląski
|
|
|
|
|
|
|
|
mariusz0990
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 22 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 2016-03-19, 18:25
|
|
|
I jedną zasadniczą moim zdaniem wade a jest nią pneumatyczne zawieszenie |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
mariusz0990
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Marian
Jeżdzę: a8 d3
Wiek: 45 Dołączył: 22 Paź 2014 Posty: 22 Skąd: Gorzów
|
Wysłany: 2016-03-20, 00:24
|
|
|
drago, to tylko moja opinia ale mialem a8 d3 sprzed liftu w ktorej padl kompresor. Po zmianie na nowy po nocy i tak tyl siedzial przed odpalaniem. W kolejnej a8 po lifcie kompresor dlugo pompowal...pewnie tez juz padal. Nie widze kompletnie zadnej roznicy w komforcie jazdy pomiedzy pneumatyka w a8 a zwykla zawiecha np w e65. Jedyna roznica to koszty napraw. Najmilej wspominam s klase w140 to byl dopiero komfort ! |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-22, 19:58
|
|
|
masz Drago racje pneumatyka to zawsze jest mega komfort nawet u mnie na zawieszenie od Eski S8
a kompresoy padają jak jest niesprawy rozdzielacz albo nie ma poprawnego przepływu pradu wtedy pompują pompują i sie grzeją i sie wyrabiają i padają to zawsze jest z winy uzytkownika |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-03-22, 20:27
|
|
|
Adrianplock napisał/a: | masz Drago racje pneumatyka to zawsze jest mega komfort nawet u mnie na zawieszenie od Eski S8 |
Po czym wnosisz że masz zawias z S8?... Przełożyłeś?...... z ciekawości pytam
Adrianplock napisał/a: | a kompresoy padają jak jest niesprawy rozdzielacz albo nie ma poprawnego przepływu pradu wtedy pompują pompują i sie grzeją i sie wyrabiają i padają to zawsze jest z winy uzytkownika |
Polemizowałbym z tą teorią |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Adrianplock
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TipTronic
Zasilanie: PB
Imię: Adrian
Jeżdzę: D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 37 Dołączył: 30 Gru 2015 Posty: 178 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2016-03-22, 20:41
|
|
|
u mnie nie mogł sie wyłaczyć, wiesz dlaczego ??? vcds nic nie pokazał zero błedu zwarcia słowem luz blus i cukierki , strzelaj co było nie tak
pod fartuchem idzie dwa filterki , nie miałem ani jednego załozyłem i zaczął sie wyłączać , powiedział byś ze to by coś zmieniło ??? bo ja nie a Jednak |
_________________ TYLKO V8
|
|
|
|
|
|