Autor |
Wiadomość |
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2013-12-30, 16:03
|
|
|
U mnie na przód wleciał komplet wahaczy Meyle, 2 łożyska FAG, górne mocowania wahaczy i talerzyki sprężyn od polifta |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-30, 16:17
|
|
|
Ja wymieniłem filtry LPG |
|
|
|
|
|
|
|
miki9a
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Grzegorz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 19 Kwi 2013 Posty: 0 Skąd: Biała podlaska
|
Wysłany: 2013-12-30, 22:22
|
|
|
Wymienione klocki i przewody hamulcowe przód. Do tego przedni Lewy zacisk i wkońcu nastała cisza <hura> |
|
|
|
|
Kubuś
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 9 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-12-30, 22:45
|
|
|
montaż tłumika końcowego jetex-fortex mrum mrum |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-30, 22:45
|
|
|
w koncu dalo sie dzis przywrocic samo poziomowanie swiatel do stanu uzywalnosci |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kubuś
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kuba
Jeżdzę: S8
Pomógł: 1 raz Wiek: 42 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 9 Skąd: Radom
|
Wysłany: 2013-12-30, 22:49
|
|
|
martin a co było? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-30, 23:30
|
|
|
Kubuś napisał/a: | martin a co było? |
sluchaj wlasnie tworze fotostory z opisem i rozwiazaniami problemu...tak wiec jak skoncze to podesle linka, bo dlugo by pisac na dwa razy
[ Dodano: 2013-12-31, 00:53 ]
no to jak obiecalem oto post z opisem problemu poziomowania xenonow
http://www.a8team.pl/d2-0...now-vt11555.htm
<brawo2> |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:09
|
|
|
Dziś w mojej A8 mój kiepski słuch usłyszał dziwne dźwięki w przednim lewym kole.
I teraz pytanie czy to łożysko(nowe) czy opona szumi....?? <niewiem> |
|
|
|
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:36
|
|
|
dziś wymienione końcówki drążków układu kierowniczego |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2013-12-31, 15:57
|
|
|
a propo końcówek drążków które lepsze TRW czy Lemforder? które lepiej kupić ? usiadł tył czy sprężyna z S8 zrobi robotę i wytrzyma długo czy szukać zwykłej od A8 |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2013-12-31, 16:01
|
|
|
Inter32 napisał/a: | a propo końcówek drążków które lepsze TRW czy Lemforder? które lepiej kupić ? |
obie sa dobre, kwestia tylko ceny Mozna sie jeszczy wyposazyc w MEYLE HD |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-03, 16:51
|
|
|
Wymieniłem moduł zapłonowy bo się posypał
A tak w ogóle to zaopatrzcie się w pastę termo przewodzącą bo pewnie już się wypłukała.
( moduły są przymocowane do takiej płytki która powinna odbierać ciepło od nich u mnie już tej pasty nie było a w zestawie z nowym modułem była właśnie ta pasta, tak że warto wydać 10 zł na samą pastę i przedłużyć działanie modułu ) |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
Ostatnio zmieniony przez chicken20091986 2014-01-03, 19:18, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
Szopen
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 3 razy Wiek: 35 Dołączył: 15 Mar 2010 Posty: 80 Skąd: Kołobrzeg
|
Wysłany: 2014-01-03, 19:11
|
|
|
Zakupiłem do mojej kochanki tuner dvb-t , wtyczke mini din 10pin, antene, zasilacz. Wszystko już przyszło oprócz najważniejszego- wtyczki. Niestety musze czekać teraz do wtorku... |
_________________ No quattro no fun |
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2014-01-04, 10:26
|
|
|
Ja zregenerowałem lewy przedni zacisk hamulcowy. Troszkę z tym latania było. Najpierw za rozwiertakiem potem do tokarza aby wytoczył sworznie. I w końcu cisza. Niedługo będę się brał za drugie koło. Choć na razie jeszcze go nie słychać. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-01-04, 11:12
|
|
|
daro72 napisał/a: | Ja zregenerowałem lewy przedni zacisk hamulcowy. Troszkę z tym latania było. Najpierw za rozwiertakiem potem do tokarza aby wytoczył sworznie. I w końcu cisza. Niedługo będę się brał za drugie koło. Choć na razie jeszcze go nie słychać. |
A może po prostu nie masz tych blaszek przytrzymujących zacisk żeby nie stukał , u mnie tak było . Tylko że ja nie wiedziałem i wymieniłem zacisk i dalej to samo , poczytałem i znalazłem temat o blaszkach |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
|