Autor |
Wiadomość |
Leonard
Użytkownik
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 28 Dołączył: 25 Lut 2018 Posty: 11 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2018-03-21, 21:52
|
|
|
dice111 napisał/a: | Co przerabiałeś i czy na pewno pompuje z takim samym ciśn ? |
1.przerobienie wtyczki bo jest inna i trzeba przelutować starą.
2. 60 cm węża gumowego np od gaziarza bo w mercedesie są z innej strony wloty powietrza.
3. całość idealnie pasuje w to samo miejsce gdzie był stary w audi.
http://allegro.pl/kompres...7143061824.html
4. śmiga jak ta lala i cichutko
5. robota na 1,5 godziny z przerwą na browar, bez zciągania zderzaka |
_________________ Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:) |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-21, 22:55
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | dice111, lepiej byś wyszedł na zacisku z w12/s3 z D3. Lepsza dostępność, P&P, tarcza 385x38 wychodziła po 280zł/szt i wsio w 18" pięknie i fantastycznie. Ale masz przedlifta to se mogłeś pozwolić na fantazje |
380 tylko albo az dlatego ze: za zaciski z S8, czy W12 D3 chca chore pieniadze za szajs, ktory wyglada jakby byl wyciagniety ze stawu, te z D4 mialem w bardzo dobrym stanie (regeneracja i tak robione) i za dobre pieniadze (z kraju gdzie nie ma sniegu), dostepnosc tarcz z D4 owszem slaba, ale mialem nowe z D3, ktore stoczono mi na 380 (wbrew temu co olo pisal, nie 385 nie wejdzie w zacisk i jarzmo), maja wiekszy klocek od D3 (takze w teorii pewnie lepiej hamuja), sa nowsze i ladniejsze.
Byl plan na 400 i 356 z D4 (przod/tyl), ale..doszedlem do wniosku ze raz - to przerost formy nad trescia, a dwa - chce miec wciaz na zime OE Avusy R18. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-21, 22:58
|
|
|
Hmmm dosc ciekawe.. do Merca WABCO laduje jeden typ a do VAGa rozne w zaleznosci od silnika ? Ile bar to daje ? Mierzone, albo podaja gdzies ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-22, 11:24
|
|
|
Dokładnie, od dłuższego czasu zaglądam za zaciskami od w12/s8 d3 to jest tragedia. Mało, że ceny robią się komiczne to stan coraz gorszy jak pisałeś. Swego czasu to opłacało się na handel..
Jeśli miałbyś 400mm to tylko z 6t. Robienie tego na 2t to mija sie z celem. Tył byłby adekwatny. Różnica jest, przerabiałem już 4 zestaw i zostaje przy 385 z 6t i 350 z tyłu. |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-22, 13:13
|
|
|
Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał
|
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Pczester
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Wiek: 38 Dołączył: 02 Wrz 2016 Posty: 753 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 2018-03-22, 13:48
|
|
|
Zmieniłem akumulator na nowy, stary nie trzymał parametrów (po pełnym naładowania prostownikiem, prąd rozruchowy wynosił zaledwie 680A z nominalnych 920A). Zmierzylem również pobór prądu po uśpieniu auta i wynosi on 0.15 i tu pytanie, mieści się to w normie? Tragedii nie ma chyba i zastanawiam się czy szukać/ czy jest coś co może pobierać więcej prądu niż powinno. |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-22, 15:53
|
|
|
Przy poborze 0,15A urządzenia pobierają 1,8 Wata, więc znikomo, jest to bezpieczny prąd rozładowywania akumulatora |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-22, 20:14
|
|
|
dice111, Nie miałem doczynienia z 8t ale policz pole powierzchni klocka (4małych klocków), tłoczków i siłę nacisku i finalnie siłę hamowania. Lepiej sobie nie zaprzątać i jak to ująłeś dice111 napisał/a: | to przerost formy nad trescia | na dodatek masz 4 klocki na zacisk. Max to 6t, więcej to tylko fantazja.
Możemy tu spuszczać się nad 6t 8t i nawet 12 tłoczkami, ale jak mamy dupne opony i do tego wąskie to lipa. Najlepszy efekt hamowania miałem na 275/35 ranflatach. Skubane nie poddają się jak zwykłe, tylko są dosyć specyficzne na słabszej jakości nawierzchniach. |
_________________
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-22, 20:37
|
|
|
To juz by trzeba bylo porownywac w tych samych warunkach.
Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm
Jak sie zmieni sila nacisku - pewnie wszystko mozna policzyc, to tylko fozyka, ale ... po co ? Mi wystarczy co mam |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-22, 21:05
|
|
|
dice111 napisał/a: | Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał |
I jakie pieniądze chce za to?.... Na forum Fejtka wystawił?
dice111 napisał/a: | Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm |
Oj coś mi się wydaje, że są 4 klocki na zacisk.
Bo to są chyba takie same zaciski jak w były RS6C5 które były pod tarcze 365x34mm. |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2018-03-23, 01:24
|
|
|
FOSS napisał/a: | dice111 napisał/a: | Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał |
I jakie pieniądze chce za to?.... Na forum Fejtka wystawił? |
http://www.phaetonforum.p....php?f=8&t=6232
Pisałem do Shoutbox - dla użytkowników D3 polecam wyrwać ASB, bo za 10k nowa to OKAZJA jak się patrzy. Motor W12 również ma nowy na sprzedaż.
FOSS napisał/a: | dice111 napisał/a: | Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm |
Oj coś mi się wydaje, że są 4 klocki na zacisk.
Bo to są chyba takie same zaciski jak w były RS6C5 które były pod tarcze 365x34mm. |
Fakt, Brembo 8tłok miał W12 (C5 i Gallardo też), te duże 193 mm są dla ATE |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3150 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2018-03-23, 10:44
|
|
|
4 klocki ma 8tłok, mało tego się zapiekają. Własne zestawy testowałem w porównywalnych warunkach, za wyjątkiem 8tłoczka, którego nie chcę znać. |
_________________
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-03-23, 19:14
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | ... mało tego się zapiekają. |
Przyznaję, że osobiście nie testowałem ale z info od kolegów motowariatów to 8-tłok od Brembo jest OK ale 8-tłok firmy ALCON jest do kitu.
O ile dobrze pamiętam |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-03-24, 17:44
|
|
|
wymiana oliwy w motorowni i przymiarka nowych felg, piknie będzie aż mnie kusiło żeby już zmienić ale ostatecznie poczekam jeszcze troszke |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|