Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
Co dzisiaj zrobiłem w swojej A8 ??  
Autor Wiadomość
Leonard 
Użytkownik


Rocznik: 2006
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leon
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz
Wiek: 28
Dołączył: 25 Lut 2018
Posty: 11
Skąd: Chełm
Wysłany: 2018-03-21, 21:52   

dice111 napisał/a:
Co przerabiałeś i czy na pewno pompuje z takim samym ciśn ?

1.przerobienie wtyczki bo jest inna i trzeba przelutować starą.
2. 60 cm węża gumowego np od gaziarza bo w mercedesie są z innej strony wloty powietrza.
3. całość idealnie pasuje w to samo miejsce gdzie był stary w audi.
http://allegro.pl/kompres...7143061824.html
4. śmiga jak ta lala i cichutko <chura>
5. robota na 1,5 godziny z przerwą na browar, bez zciągania zderzaka :]
_________________
Piwo to moje paliwo:) a 450KM i 6 litrów zmieniło mi punkt widzenia:)
 
 
drago_o 
Moje A8



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy
Wiek: 33
Dołączył: 17 Gru 2013
Posty: 6704
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2018-03-21, 22:10   

Taka sowa

https://imgur.com/a/xOjFr

Przejechałem z tym jakieś 1000m.
_________________
Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-21, 22:55   

krzychu22.p1i napisał/a:
dice111, lepiej byś wyszedł na zacisku z w12/s3 z D3. Lepsza dostępność, P&P, tarcza 385x38 wychodziła po 280zł/szt :P i wsio w 18" pięknie i fantastycznie. Ale masz przedlifta to se mogłeś pozwolić na fantazje :P

380 tylko albo az dlatego ze: za zaciski z S8, czy W12 D3 chca chore pieniadze za szajs, ktory wyglada jakby byl wyciagniety ze stawu, te z D4 mialem w bardzo dobrym stanie (regeneracja i tak robione) i za dobre pieniadze (z kraju gdzie nie ma sniegu), dostepnosc tarcz z D4 owszem slaba, ale mialem nowe z D3, ktore stoczono mi na 380 (wbrew temu co olo pisal, nie 385 nie wejdzie w zacisk i jarzmo), maja wiekszy klocek od D3 (takze w teorii pewnie lepiej hamuja), sa nowsze i ladniejsze.
Byl plan na 400 i 356 z D4 (przod/tyl), ale..doszedlem do wniosku ze raz - to przerost formy nad trescia, a dwa - chce miec wciaz na zime OE Avusy R18.
_________________
Black Cars Matters
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-21, 22:58   

Leonard napisał/a:
dice111 napisał/a:
Co przerabiałeś i czy na pewno pompuje z takim samym ciśn ?


http://allegro.pl/kompres...7143061824.html

Hmmm dosc ciekawe.. do Merca WABCO laduje jeden typ a do VAGa rozne w zaleznosci od silnika ? Ile bar to daje ? Mierzone, albo podaja gdzies ?
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-22, 11:24   

Dokładnie, od dłuższego czasu zaglądam za zaciskami od w12/s8 d3 to jest tragedia. Mało, że ceny robią się komiczne to stan coraz gorszy jak pisałeś. Swego czasu to opłacało się na handel..

Jeśli miałbyś 400mm to tylko z 6t. Robienie tego na 2t to mija sie z celem. Tył byłby adekwatny. Różnica jest, przerabiałem już 4 zestaw i zostaje przy 385 z 6t i 350 z tyłu.
_________________
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-22, 13:13   

Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał

_________________
Black Cars Matters
 
 
Pczester 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy
Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2016
Posty: 753
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 2018-03-22, 13:48   

Zmieniłem akumulator na nowy, stary nie trzymał parametrów (po pełnym naładowania prostownikiem, prąd rozruchowy wynosił zaledwie 680A z nominalnych 920A). Zmierzylem również pobór prądu po uśpieniu auta i wynosi on 0.15 i tu pytanie, mieści się to w normie? Tragedii nie ma chyba i zastanawiam się czy szukać/ czy jest coś co może pobierać więcej prądu niż powinno.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-03-22, 15:53   

Przy poborze 0,15A urządzenia pobierają 1,8 Wata, więc znikomo, jest to bezpieczny prąd rozładowywania akumulatora
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-22, 20:14   

dice111, Nie miałem doczynienia z 8t ale policz pole powierzchni klocka (4małych klocków), tłoczków i siłę nacisku i finalnie siłę hamowania. Lepiej sobie nie zaprzątać i jak to ująłeś
dice111 napisał/a:
to przerost formy nad trescia
na dodatek masz 4 klocki na zacisk. Max to 6t, więcej to tylko fantazja.

Możemy tu spuszczać się nad 6t 8t i nawet 12 tłoczkami, ale jak mamy dupne opony i do tego wąskie to lipa. Najlepszy efekt hamowania miałem na 275/35 ranflatach. Skubane nie poddają się jak zwykłe, tylko są dosyć specyficzne na słabszej jakości nawierzchniach.
_________________
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-22, 20:37   

To juz by trzeba bylo porownywac w tych samych warunkach.
Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm
Jak sie zmieni sila nacisku - pewnie wszystko mozna policzyc, to tylko fozyka, ale ... po co ? ;) Mi wystarczy co mam :)
_________________
Black Cars Matters
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-22, 21:05   

dice111 napisał/a:
Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał

I jakie pieniądze chce za to?.... Na forum Fejtka wystawił?

dice111 napisał/a:
Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm

Oj coś mi się wydaje, że są 4 klocki na zacisk.
Bo to są chyba takie same zaciski jak w były RS6C5 które były pod tarcze 365x34mm.
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2018-03-23, 01:24   

FOSS napisał/a:
dice111 napisał/a:
Gdyby Pozu z Fejtka szybciej je wystawił to pewnie bym D4 olał

I jakie pieniądze chce za to?.... Na forum Fejtka wystawił?

http://www.phaetonforum.p....php?f=8&t=6232
Pisałem do Shoutbox - dla użytkowników D3 polecam wyrwać ASB, bo za 10k nowa to OKAZJA jak się patrzy. Motor W12 również ma nowy na sprzedaż.

FOSS napisał/a:
dice111 napisał/a:
Co do w/w zacisku, tam nie ma 4 klockow na strone tylko po dwa duze bodaj ponad 190 mm

Oj coś mi się wydaje, że są 4 klocki na zacisk.
Bo to są chyba takie same zaciski jak w były RS6C5 które były pod tarcze 365x34mm.

Fakt, Brembo 8tłok miał W12 (C5 i Gallardo też), te duże 193 mm są dla ATE
_________________
Black Cars Matters
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3150
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2018-03-23, 10:44   

4 klocki ma 8tłok, mało tego się zapiekają. Własne zestawy testowałem w porównywalnych warunkach, za wyjątkiem 8tłoczka, którego nie chcę znać.
_________________
 
 
FOSS 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy
Wiek: 48
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5844
Skąd: WPR
Wysłany: 2018-03-23, 19:14   

krzychu22.p1i napisał/a:
... mało tego się zapiekają.

Przyznaję, że osobiście nie testowałem ale z info od kolegów motowariatów to 8-tłok od Brembo jest OK ale 8-tłok firmy ALCON jest do kitu.
O ile dobrze pamiętam <faktycznie>
_________________
* FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning

-
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-03-24, 17:44   

wymiana oliwy w motorowni i przymiarka nowych felg, piknie będzie <chura> aż mnie kusiło żeby już zmienić ale ostatecznie poczekam jeszcze troszke
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.