Autor |
Wiadomość |
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-11-24, 13:41
|
|
|
A mnie przyszły nastawniki o zapachu ryżu, nie znalazłem jednak żadnych ziarenek w pudełku.
Cena za oba z uszczelkami i przesyłką to 129 funciaków co przy obecnym kursie daje 626 zł za oba, gdzie na allegro sprzedają takie same po UWAGA 689 zł za sztukę.
Ktoś tu kogoś za przeproszeniem chce w *uja zrobić.
|
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-11-24, 14:06
|
|
|
Oby pośmigały jak najdłużej. Z nimi to loteria...
A u mnie wymiana świec na Beru. Wcześniejsze NGK już były tak zmęczone, że sypało w 19 i 20 kanale jak licznik kilometrów |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-11-24, 14:22
|
|
|
Jakie świece dokladnie dałeś,? Też muszę wymienić |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2018-11-24, 14:27
|
|
|
peter5on, nie lepiej regeneracja starych ?
btw. a ze starymi co będziesz robić ? |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-24, 14:52
|
|
|
peter5on napisał/a: | Cena za oba z uszczelkami i przesyłką to 129 funciaków co przy obecnym kursie daje 626 zł za oba, gdzie na allegro sprzedają takie same po UWAGA 689 zł za sztukę.
Ktoś tu kogoś za przeproszeniem chce w *uja zrobić. |
ja za komplet płaciłem ok 1400zł ale przez 4 lata smigały bez problemu. Były tez na pewno inne od Twoich. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-11-24, 15:16
|
|
|
pb41ns napisał/a: | Jakie świece dokladnie dałeś,? Też muszę wymienić |
Beru Ultra Plus Titan bo zwykłych Ultra akurat nie było (a te właśnie bym polecam, sprawdziły się w obu byłych S6tkach). |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
qruku
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Wrz 2017 Posty: 73 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2018-11-24, 15:21
|
|
|
A ja kupiłem se nowy akumulator
20181124_125911_HDR.jpg
|
|
Plik ściągnięto 13 raz(y) 168,03 KB |
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-11-24, 15:52
|
|
|
bloku napisał/a: | pb41ns napisał/a: | Jakie świece dokladnie dałeś,? Też muszę wymienić |
Beru Ultra Plus Titan bo zwykłych Ultra akurat nie było (a te właśnie bym polecam, sprawdziły się w obu byłych S6tkach). |
Z tego co patrzę to one nie są dedykowane do naszych silników, mają pierścień uszczelniający a Ori świeca jest na taki stożek, to jak to Wkoncu jest? |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-11-24, 16:19
|
|
|
Jest na stożku. Gwarantuje ;-) |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
marcin1983
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2, A6 C4
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Mar 2015 Posty: 103 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-11-24, 16:56
|
|
|
Dzisiaj nareszcie naprawiłem grzanie fotela kierowcy |
|
|
|
|
|
|
|
peter5on
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 35 Dołączył: 11 Wrz 2016 Posty: 139 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2018-11-24, 17:52
|
|
|
Lechu napisał/a: | peter5on, nie lepiej regeneracja starych ?
btw. a ze starymi co będziesz robić ? |
Stare sobie zostawie w razie jakby te ryżowe niedomagały, gdyż oryginały mi nie klekoczą ale od strony pasażera mam -10 w 93 i coś mi tu śmierdzi bo idealnie na znakach wszystko, sprawdze ryżowe i zobaczymy jak wtedy będzie, ma być perfekto. A wywalanie kilku tyś na takie badziewie tylko dlatego że jest original jakoś mi się nie widzi, wolałbym takie pare tysi wsadzić felgi, opony czy zawieche.
Widziałem te filmiki z regeneracji ale niemam czasu się z tym szarpać, za dużo roboty żeby wszystko potem rozbierać gdyby coś po regeneracji niedomagało, niemam też garażu a auto byłoby rozebrane długi czas więc robienie tego pod dachem to konieczność. |
|
|
|
|
WariatFuriat
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 36 Dołączył: 17 Kwi 2017 Posty: 88 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-11-24, 18:56
|
|
|
Dzisiaj w końcu zrobiłem porządną płukankę do której zabierałem się od dawna.
Najpierw litr nafty na 10 min i zlanie wszystkiego. Potem 4 litry nafty na 4 litry oleju, 10 min na wolnych obrotach, zlanie, wymiana filtra i zalanie nowym olejem. No a teraz poproszę o hejty |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 33 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6704 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2018-11-24, 19:38
|
|
|
WariatFuriat napisał/a: | Dzisiaj w końcu zrobiłem porządną płukankę do której zabierałem się od dawna.
Najpierw litr nafty na 10 min i zlanie wszystkiego. Potem 4 litry nafty na 4 litry oleju, 10 min na wolnych obrotach, zlanie, wymiana filtra i zalanie nowym olejem. No a teraz poproszę o hejty |
Nie ma co hejtować. Bardzo dobry manewr z naftą. Błędem by było gdybyś zalał ją i tylko ją. Jak kupiłem auto to też poszła płukanka. Najpierw nafta a potem LM i docelowo olej LM 5w50. Póki co żyje |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 39 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-11-24, 19:56
|
|
|
Ja po zakupie od razu zrobiłem plukanke i w ciągu 3h poszly 3 plukanki i finalnie 24L oleju... Zrobione juz 4KKm i wszystko jest ok. Narazie dolałem ok 400ml
Nie ma co hejtować |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|