Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2018-12-15, 16:10
|
|
|
Chromem w spreyu psiknełem bo tak w oczy by koliło |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-12-16, 02:59
|
|
|
A ja wymieniłem pompkę spryskiwaczy szyb - 2 lata temu wstawiałem nową ... (Topran)
Przez nieszczelny oring lub uszczelkę osi dostał się płyn do środka i zardzewiał silnik |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Kao
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 20 Paź 2018 Posty: 26 Skąd: Francja
|
Wysłany: 2018-12-16, 10:21
|
|
|
A ja w d2 zmieniłem kierunkowskaz na nowy originał bo miałem pęknięty. Później w wolnej chwili będę polerował felgi |
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-12-17, 00:02
|
|
|
Silniczek spryskiwacza po 2 latach eksploatacji (do spryskiwania szyb nie leję byle jakich / najtańszych płynów):
|
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2018-12-29, 21:22
|
|
|
Moja kochanka dostała prezent pod choinkę - eSkowe zegary
Wymiana odbyła się szybko i bez problemów.
Po montażu szybko ogarnąłem temat ochrony komponentu i tym samym zegary już jeżdżą w mojej czarnulce
|
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 521 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2018-12-29, 22:34
|
|
|
Topran to obecnie atrapa części zamiennych. |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2018-12-30, 00:53
|
|
|
Pepek napisał/a: |
Topran to obecnie atrapa części zamiennych. |
Dziwiłem się ze dwa miesiące wczesniej, dlaczego nie pokazywał niskiego stanu płynu do spryskiwaczy, ale po rozbiórce stało się jasne dlaczego - totalna korozja także elementu metalowego pływaka
Dlatego tym razem zainwestowałem w pompkę firmy Meyle nr 100 955 0012.
Mam nadzieję, że pożyje dłużej |
_________________
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 521 Skąd: Cieszyn
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-01-01, 18:39
|
|
|
Już dawno nic przy aucie nie musiałem robić ale wczoraj, tuż przed wyjazdem do PL musiałem wymienić osłonę przegubu. Łącznie z czyszczeniem nie zajęło to więcej niż godzinę. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Farmer73
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3,0
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 50 Dołączył: 28 Gru 2017 Posty: 8 Skąd: Nowe Skalmierzyce k. Kalisza
|
Wysłany: 2019-01-01, 20:58
|
|
|
Nie dzisiaj ale na początku grudnia założyłem zimówki a wczoraj byłem sprawdzić geometrię która okazała się być perfect i utargowałem 50% ceny za usługę bo nawet jednej regulacji nie dotknęli. |
|
|
|
|
|
|
|
Chmielu
Użytkownik
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8L, D3
Wiek: 43 Dołączył: 26 Lip 2017 Posty: 19 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-04, 19:29
|
|
|
Wyjechał cały granatowy środek z auta (może ktoś chętny ? ) i powoli wjeżdża amaretto .
Jest już tylna półka, dywan, podsufitka, szyber zmieniony na solar, kiera zmieniona na grzaną.
Fotele z full opcji - z masażami i wentylacją. Dodatkowo może już w poniedziałek zamontowany będzie tunel biznes
|
|
|
|
|
Pepek
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Dołączył: 29 Maj 2016 Posty: 521 Skąd: Cieszyn
|
Wysłany: 2019-01-05, 00:00
|
|
|
Ehhh, stare czasy rezania D3. Niemniej robota jakoś szybciej szła niż przy D2 |
_________________ Osiem garów, klima, wtrysk. Warto dla tej chwili żyć.
Pozdrawiam. |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-01-05, 22:55
|
|
|
Wraz z sąsiadem przy naleweczce aroniowej zabraliśmy się do zdjęcia tapicerki drzwi kierowcy. Kiedyś już ktoś tam był i oczywiście zostawił ślady po sobie. Chciałem poprawić spasowanie bo boczek lekko latał przy szybie. Niestety...bez nowych klipsów pod listwą oraz wokół boczka się nie obejdzie.
Jako, że już jakiś czas temu o tym myślałem zaopatrzyłem się w klipsy z romixa ale niestety są do du... Nie trzymają wymiarów. Także zamówione z Audi Tradition nowe klipsy spod listwy oraz wokół boczka. Koszt 137 PLN za 6szt 4D0868307 oraz 20 szt 4D0867299d. Wziąłem na zapas...
Zamówiłem też żarniki bo jednemu się umarło. Mam nadzieję, ze Osram to dobra jakość w porównaniu do ori OEMowych. Będę walczył z nimi we wtorek :-) |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2889 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2019-01-06, 00:53
|
|
|
poprzednik tez pewnie był po naleweczce
ale ale ile za te klipsy? to były w aso jakieś groszowe sprawy... inna rzecz że w D2
praktycznie przy każdym zdejmowaniu boczka dobrze było mieć spory zapas... |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-01-06, 00:57
|
|
|
Groszowe są te wokół panela boczka. Ale te trzy pod listwą są już droższe, prawie 3 ojro za szt czyli nieco ponad 75 PLN za całość + 54 PLN za 20szt tych "groszowych". Reszta to koszt przesyłki. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|