Autor |
Wiadomość |
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-03-03, 21:01
|
|
|
Wymieniłem wczoraj uszczelki pod deklami. Jako ciekawostkę dodam, że silnik ma 460 kkm nalotu i pierwszy razy był "otwierany" |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Lechu
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tipronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Xxx
Jeżdzę: D2
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 666 Skąd: wielkopolska
|
Wysłany: 2019-03-04, 09:42
|
|
|
Musiałeś, czy z ciekawości ?
Ja wymieniłem oliwę |
|
|
|
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-03-04, 16:53
|
|
|
Ja dziś pojechałem zmienić buty na letnie. I to by było na tyle na ten dzień. |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-03-04, 16:57
|
|
|
U mnie weekend owocny. Reanimacja reduktora LPG - Gold GT + zmiana z W01 na W02 bo na tyle kasa pozwoliła. Poprawki samej instalacji (zagięcia węży, podpięcia, króćce) a na końcu kalibracja dynamiczna - jest znacznie lepiej ;-)
Również letnie kapcie założone. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 40 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2019-03-04, 21:57
|
|
|
Lechu napisał/a: | Musiałeś, czy z ciekawości ? | Zaczęły się lekko pocić więc trzeba było coś z tym zrobić |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
Inter32
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Cze 2010 Posty: 233 Skąd: Wyszków
|
Wysłany: 2019-03-05, 16:10
|
|
|
Gold i Gold GT to chyba dwa najgorsze reduktory jakie są na rynku,Gold ile mi już nerw napsuł i zdrowia |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-03-05, 16:22
|
|
|
A ja tam jestem z niego zadowolony. Od czasu jak poprawili trochę kwestie termiki to do 300KM działa w miarę poprawnie. Mnie bardziej wkurzają ACki, Gurtner i Prins. Z innymi nie miałem styczności więc stąd ta moja inwestycja w Golda, który ma nalatane raptem 40kkm...może 50kkm i ma 5 lat. |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-03-11, 23:44
|
|
|
Poprawiłem rure od odmy bo ktoś nie założył, poprawiłem wężyk od pompy sai bo... też ktoś nie założył |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
|
|
|
SOBA
Moje A8
Rocznik: 2016
Silnik cm3: 1.5
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: Opel Insignia B
Pomógł: 2 razy Wiek: 30 Dołączył: 17 Paź 2013 Posty: 79 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: 2019-03-21, 12:22
|
|
|
Wymiana oleju, filtru oleju i uszczelnienie dolnej miski olejowej, nowy korek spustowy. A w weekend biorę się za wymianę tarcz i klocków na 330mm z Q5 |
_________________ Było: A8 D2 4.2 V8 1999r
Było: A8 D2 Long 4.2 V8 2001r
Było: Hyundai i20 1.2 2016r
Było: Hyundai i40 1.7crdi 2015r
Jest: Opel Insignia B 1.5T 2017r
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5070 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-03-23, 19:17
|
|
|
Nowe buty
Nakładki śrub czarne, czy chrom ? Kleić te kolorowe loga bimoto, czy olać temat ? |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-03-23, 20:11
|
|
|
Ja bym czarne dał |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 55 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2019-03-23, 21:05
|
|
|
Ja też bym dał czarne nakładki, logo bym nie kleił, zwłaszcza, że kolorowe. Fajnie to wyszło. |
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-03-23, 21:06
|
|
|
Zdecydowanie czarne i poza tym zostaw jak jest ;-) |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2019-03-24, 00:06
|
|
|
dice111 napisał/a: | Nakładki śrub czarne, czy chrom ? Kleić te kolorowe loga bimoto, czy olać temat ? |
czarne
nie kleić tego znaczka
|
|
|
|
|
|
|
|
bloku
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2/Fabia 3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Mar 2017 Posty: 64 Skąd: Reda
|
Wysłany: 2019-03-24, 09:31
|
|
|
W sumie wczoraj doszedłem w końcu do ładu z LPG. Wymiana czujnika ciśnienia CCT6, zreanimowanie jednej cewki - nowe wtryski i już jeden niedomagał elektrycznie.
Dodatkowo pomogłem kumplowi w Audi Coupe wrzucić AAH bo poprzedni miła tak wyślizgane gładzie cylindrów, że kompresja była pojęciem względnym :-) |
_________________ Audi B2,B3 i B4....trochę ich było.
Audi A6 3,0 30VQ - było
Audi S6 Avant Tip - było
Audi S6 Avant Man - było
Audi A4 2,8 Quattro - było
Audi Cabriolet 2,8 - było
Audi A8 4,2 32V - jest |
|
|
|
|
|