Autor |
Wiadomość |
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-02, 23:53
|
|
|
Auto wrucilo do rzycia , to jak teraz jezidzi nie da się opisać, jest zaje...
Nie powiem że było łatwo, wręcz przeciwnie, pełno problemów i wątpliwości, o worze PLN-ów nie wspomnne, było warto |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Miś
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: D2 V8 MB-V8
Dołączył: 17 Mar 2018 Posty: 96 Skąd: Tczew
|
Wysłany: 2019-08-03, 11:20
|
|
|
po takim remoncie a8 jak z fabryki |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-03, 12:26
|
|
|
Jestem pod wrażeniem jak płynnie i bezszelestnie jeździ 22 letnie auto, podziękowania w dużej mierze naszemu Michalowi |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4799 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2019-08-04, 08:25
|
|
|
a ile to warto kosztowało ??? |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-04, 08:46
|
|
|
Musze przysiąść i pod liczyć, ale kwota napewno jest dwu cyfrowa, tylko zaznaczam, nie było pół środków |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Michal_ST
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2 FL
Wiek: 32 Dołączył: 13 Wrz 2016 Posty: 417 Skąd: Sosnowica/Lublin
|
Wysłany: 2019-08-04, 11:35
|
|
|
Wymieniłem kołki w boczku lewym pasażera
Poprawiłem listwę ozdobną drzwi |
|
|
|
|
gazdatech
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 36 Dołączył: 22 Lut 2019 Posty: 16 Skąd: Nietkowice
|
Wysłany: 2019-08-04, 13:47
|
|
|
pb41ns napisał/a: | A ja swoją Wkoncu złożyłem, nie było łatwo, przyszły wszystkie nowe tarczki,
6 nowych koszy,
wszystkie uszczelnienia i simering,
z 10 nowych łożysk koszy i zębatek,
nowy tłok wstecznego,
Ori nowa pompa oleju oraz ta blacha pod nią
Nowy tłok od regulacji ciśnienia oleju
Mam nadzieję że trochę to posłuży, wszystkie graty Ori ZF, i tu podziękowania dla Michala |
Sorry że odkopuje, ale wydałeś na to chyba majątek, może napiszesz: "każdemu się przyda ile potrafią kosztować części do skrzyni |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-04, 14:16
|
|
|
To prawda, no np
Ori Kosz forward - 1000pln
Ori pompa oleju - 1700 pln
Ori kosz D/G - 930pln
Do tego komplet tarczek i komplet uszczelnień to następne 1700 pln |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5073 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-08-04, 15:31
|
|
|
Dlatego m.in śmieszą mnie remonty ASB za 5k |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-04, 16:07
|
|
|
No dokładnie, a to tylko parę rzeczy tu napisałem które wymieniłem,
A musze dodać że wszystkie prace sam wykonałem tak więc sami widzicie |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-05, 18:31
|
|
|
Dziś geometria przodu i tyłu oraz kalibracja czujnika kąta skrętu, niestety jest mały wyciek oleju z misy ASB więc trzeba nową uszczelka dać, no i Wkoncu policzyłem całkowity kosz naprawy auta, oj wyszła okrągła kwota , ale jestem zadowolony, |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-08-06, 23:12
|
|
|
pb41ns napisał/a: | no i Wkoncu policzyłem całkowity kosz naprawy auta, oj wyszła okrągła kwota | to jak juz obliczyles to podziel sie informacja....
a tak wygladaja zaciski ktore sobie zamowilem
https://photos.app.goo.gl/YrLk35KJ4orQeXe97 |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcin2013
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: GQF + F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: D3
Pomógł: 33 razy Wiek: 47 Dołączył: 22 Sty 2012 Posty: 1368 Skąd: SOsnowiec
|
Wysłany: 2019-08-07, 20:46
|
|
|
Preston81 napisał/a: | https://www.youtube.com/watch?v=OQs5mBxJtTY |
Montuj, a nie filmuj moje z D3 trafiły do kolegi PAlllUCH i napisał do mnie: "Po raz pierwszy usłyszałem pisk opon podczas hamowania" |
|
|
|
|
|