Autor |
Wiadomość |
Dżordż
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3,7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Jerzy
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 3 razy Wiek: 56 Dołączył: 21 Cze 2018 Posty: 117 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2022-03-09, 19:48
|
|
|
Pewnie było tak jak piszesz, przyczyn mogło być wiele ale nie niski stan oleju.
Co do jazdy automatem- jednak ktoś dał taką możliwość, że można samemu zmieniać- tiptronic, w kierownicy niektórzy mają. Można tak jeździć choćby dla przyjemności dzierżenia w dłoni lewarka skrzyni albo uzyskiwania wyższych obrotów przed kolejną zmianą. Ciekawe gdyby tak przeprowadzić ankietę tu na forum, ilu z nas preferuje ręczną zmianę biegów. |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2022-03-09, 22:54
|
|
|
taaaa ja w D2 nie miałem tipa w kierownicy to sobie oczywiście dołożyłem... w D3 mam łopatki
to okazjonalnie sobie zredukuję przy hamowaniu silnikiem i to wszystko |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2022-03-10, 12:47
|
|
|
Odnośnie oleju, żółta kontrolka to dopiero ostrzeżenie. Mnie się zdarzyło w trasie jak cisnąłem pod obciążeniem pod górę dłuższą chwilę że się pojawiła. 0,5 litra oleju rozwiązało problem. Słabo jest jak pojawi się czerwona...
Odnośnie szarpnięcia. Może pochodzić np. od skrzyni albo wypadł zapłon na którymś garnku. Ciężko powiedzieć. Jeździć i obserwować
Konrad123 napisał/a: | Jeśli jest w normie to nie pojawi Ci się nic na FISie. Gdyby przy odpalaniu pojawił Ci się komunikat, to wtedy jest inna niż dozwolona ilość oleju w układzie. Skoro po schłodzeniu było ok, to tym bardziej jak był rozgrzany. Szarpnąć mógł przez milion powodów. Stan oleju najprawdopodobniej nie miał nic do rzeczy. Natomiast zadam takie pytanie, po co samemu zmieniać biegi w automacie? Przy normalnej, drogowej jeździe jest to kompletnie bez sensu. |
Po co zmieniać ręcznie biegi? Np. żeby normalnie dało się jechać jak pada już lockup a sama skrzynia też już nie działa jak powinna |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2022-03-11, 18:38
|
|
|
Ja po trasie prawie zawsze jeździłem na manualu. W mieście auto. |
|
|
|
|
|
|
|
panton
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 33 razy Wiek: 46 Dołączył: 15 Kwi 2012 Posty: 1008 Skąd: Łódź
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2022-03-13, 19:13
|
|
|
Eeee D2 i D3 ładniejsza. Te późniejsze dla mnie to jakieś takie bezpłuciowe. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
jarilitmanen [Usunięty]
|
Wysłany: 2022-03-17, 18:42
|
|
|
Dzisiaj zakup dedykowanego etui Audi na kluczyk samochodu
_____________
https://gsm-hurt.pl/ |
|
|
|
|
Konrad123
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Konrad
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Mar 2019 Posty: 77 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2022-03-20, 22:00
|
|
|
panton napisał/a: | https://youtu.be/rpslufZxQvE |
Kurczę, im dłużej patrzę na tuning a8 tym bardziej utwierdzam się w przekonaniu ze oryginalne felgi wyglądają najlepiej w tym samochodzie. Mało która felga niefabryczny dobrze leży w samochodach tego segmentu |
|
|
|
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2022-04-12, 18:08
|
|
|
Czego dokonałem:
- w końcu skompletowałem resztę szyb, przód i tył solar IR-H, przód dodatkowo acoustic
- Wszystkie boczne VSG IR Acoustic
Teraz pozostaje już tylko montować.
Lampy przód biLed skrętny w zasadzie skończony. Muszę w końcu skoczyć odebrać wnętrza lamp po ponownym nałożeniu chromu i wreszcie wszystko poskładać w całość.
Tylko czasu brak..
W najbliższym czasie przesiadka na koła letnie więc od razu pasowanie nowego setupu hamulcowego. Ciekawe czy się zmieści ... Bo obecne hamulce tego lata już nie przeżyją na pewno.
A no i w końcu udało mi się kupić wielozawór LPG Rotarex'a który pozwala na tankowanie do 50L gazu na minutę. Przy tankowaniu 5 razy do pełna w tygodniu 80-110 litrów gazu świetna sprawa |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2022-04-13, 06:01
|
|
|
sssebek napisał/a: | Lampy przód biLed skrętny w zasadzie skończony. Muszę w końcu skoczyć odebrać wnętrza lamp po ponownym nałożeniu chromu i wreszcie wszystko poskładać w całość. |
BiLed skrętny? Jakiej soczewki użyłeś? Koito nie wchodzą pod skręty... Widziałem już jedno wykonanie z długimi na laserze ale nie podoba mi się do końca z wyglądu. |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
|
|
|
maciu
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tip
Zasilanie: ON
Imię: Maciej
Jeżdzę: D3, (S8,A8,V8,S4)
Pomógł: 52 razy Dołączył: 19 Lip 2009 Posty: 2900 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2022-04-13, 09:16
|
|
|
drago_o napisał/a: | sssebek napisał/a: | Lampy przód biLed skrętny w zasadzie skończony. Muszę w końcu skoczyć odebrać wnętrza lamp po ponownym nałożeniu chromu i wreszcie wszystko poskładać w całość. |
BiLed skrętny? Jakiej soczewki użyłeś? Koito nie wchodzą pod skręty... Widziałem już jedno wykonanie z długimi na laserze ale nie podoba mi się do końca z wyglądu. |
wchodzą jak nieco przerzeźbisz obudowę z drugiej strony przez te wszystkie lata
nikt nie zrobił nic mniejszego? |
_________________ Proszę nie pisać z pytaniami technicznymi na PW - tylko na forum.
wyPAD 2020 |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2022-04-13, 10:51
|
|
|
drago_o napisał/a: | sssebek napisał/a: | Lampy przód biLed skrętny w zasadzie skończony. Muszę w końcu skoczyć odebrać wnętrza lamp po ponownym nałożeniu chromu i wreszcie wszystko poskładać w całość. |
BiLed skrętny? Jakiej soczewki użyłeś? Koito nie wchodzą pod skręty... Widziałem już jedno wykonanie z długimi na laserze ale nie podoba mi się do końca z wyglądu. |
Użyłem zupełnie innego modułu (obecnie już niedostępny) firmy Ronan. Biled wykonany w technologii bez odbłyśnika (diody ustawione prostopadle do kierunku jazdy + zespół soczewek z przysłoną). Do tego moc świecenia większa niż w przypadku Koito. Nieco gorsza linia odcięcia światła (mógłby być większy ten uskok między prawą połową snopa światła a lewą, nie mniej jednak na płasko nie ma jak w USA. Sam moduł ma to plusy, ma minusy.
- minus: waży więcej niż Koito (Koito też mam w domu więc mogłem porównać)
- plus: brak odbłyśnika więc nie ma się co wypalać |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2022-04-14, 05:06
|
|
|
sssebek napisał/a: | firmy Ronan |
Możesz napisać jaki mode? Widzę, że da się je jeszcze zamówić. Akurat szykuje sobie skrętne lampy i zastanawiam się co tam wsadzić. Do tej pory myślałem raczej o evoxach bo nie chciałem obudowy rzeźbić pod Koito, większość pisała, że się nie mieszczą ale jeśli istnieje jakaś sensowna alternatywa to byłoby spoko |
_________________ Moje D3:
http://www.fotosik.pl/u/dragonek1990/album/1562323
Chomik pełen informacji, instrukcji (EN/PL):
http://chomikuj.pl/drago_o/VAG |
|
|
|
|
sssebek
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Sebastian
Jeżdzę: FSR/A8 D3/inne
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Kwi 2017 Posty: 353 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2022-04-14, 07:31
|
|
|
drago_o napisał/a: | sssebek napisał/a: | firmy Ronan |
Możesz napisać jaki mode? Widzę, że da się je jeszcze zamówić. Akurat szykuje sobie skrętne lampy i zastanawiam się co tam wsadzić. Do tej pory myślałem raczej o evoxach bo nie chciałem obudowy rzeźbić pod Koito, większość pisała, że się nie mieszczą ale jeśli istnieje jakaś sensowna alternatywa to byłoby spoko |
tak wyglądają:
https://alitools.io/en/showcase/bi-led-lens-headlight-projector-i5-lenses-3-0-automobiles-kit-led-bulb-6000k-for-h4-h7-h1-9006-9005-car-accessories-tuning-style-33014948145
Tutaj masz akurat jakiegoś pośrednika chyba z USA ale producentem jest/był Ronan.
Jakbyś jakimś cudem gdzieś je namierzył do sprzedania, to daj znać jakbyś mógł. Kupiłbym drugi zestaw na zapas. Bo jak piszę, znaleźć tego obecnie nie można (przynajmniej mi się nie udało).
Na pierwszy rzut oka pasuja P&P ale nie jest tak różowo. Oryginalna soczewka nie jest prostopadle do podłoża, przez co po zamontowaniu tych projektorów snop światła jest dużo wyżej. Robiłem sporo porównań bo mam kilka lamp z AFS II rozebranych i zrobiłem sobie w domu stanowisko do pomiarów żeby zrobić model 3D adaptera + do tego żeby sprawdzić czy światło będzie na tej samej wysokości w jakiejś tam pozycji wyjściowej. No i tak jak piszę, bezpośrednio po zamontowaniu nie jest. Do tego czeka cię rzeźba związana z ośką na górze lampy. Na dole jest normalne łożysko, natomiast na górze masz siedzisko plastikowe przykręcone fabrycznie do wkładu a ośka mocowana jest w koszu który przykręcany jest 4 śrubami do całego stelaża w środku (tego którym porusza góra-dół silniczek wysokości). Ośkę trzeba sporo skrócić, do tego musisz porzeźbić to plastikowe siedzisko żeby to jakoś upchać. No oczywiście będziesz musiał też podpiłować nieco kosz stalowy ten co jest za soczewką bo inaczej nie mieści się wentylator, ale to drobnostka, wystarczy podebrać kilka mm.
Generalnie jeśli o mnie chodzi, to jest moje już trzecie podejście do biled + AFS II. W planach mam docelowo wyprodukowanie własnego projektora w oparciu o soczewki z tego Ronana, ale najpierw chcę sprawdzić jak to wyjdzie finalnie i jak to będzie działać. A kiedy uda mi się wyprodukować swoje rozwiązanie cholera wie. Z tą ilością czasu co mam to może zająć któryś rok niestety. |
_________________ Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko takie, które zabierają trochę więcej czasu ...
https://pl-pl.facebook.com/tarpaniatka/ |
|
|
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|