Autor |
Wiadomość |
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2013-10-25, 15:51
|
|
|
Wymienione tarcze i klocki przod tyl,
regeneracja tylnych zacisków,
wymiana płynu hamulcowego. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
danielos8
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 1.9
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: e46coupe
Pomógł: 5 razy Dołączył: 20 Sie 2012 Posty: 342 Skąd: Polska
|
Wysłany: 2013-10-25, 18:54
|
|
|
a ja wyczyscilem doszczednie kochanke w środku skora i plastiki, dywaniki wyprałem i pod maska tez porządek. Mycie odpada bo pogoda lipna. Niedlugo oponki zimowe :mrgreen: |
_________________ dare to be great
|
|
|
|
|
|
|
|
pumba22
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2, 4.2, patrol y60
Dołączył: 18 Sie 2011 Posty: 50 Skąd: Nowy Sącz/Chełmiec
|
Wysłany: 2013-10-26, 08:22
|
|
|
dzis wymiana nowych cewek i pruba palenia;) :lol: |
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-10-26, 20:09
|
|
|
wymieniłem żaróweczki w klimatroniku, nastała jasność |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|
|
|
adrian949 [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-27, 18:29
|
|
|
Ja strzeliłem fotkę Audi, tylko trochę małe się zrobiło :lol:
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2013-10-27, 19:08
|
|
|
adrian949 napisał/a: | Ja strzeliłem fotkę Audi, tylko trochę małe się zrobiło :lol:
Obrazek |
no ba, przy 120 metrowym wentylatorze to i 5 metrowe auto małe :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2013-10-28, 13:14
|
|
|
A ja dzisiaj uruchomiłem mój tempomat po zmianie automatu na manual. Szybko mi to poszło, ponieważ kolega adrian949, był "królikiem doświadczalnym", moich przemyśleń w tej sprawie.
Aha sorki za tego królika kolego adrian949, wcale do niego nie jesteś podobny :-P |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-10-30, 13:34
|
|
|
A ja w ostatnim weekendzie zrobiłem:
1 Wymiana hamulców przód(tarcze i klocki)
2 Wymiana amortyzatorów tył i przód.
3 Wymiana foteli na elektryczne,poliftowe w bardzo ładnym stanie tył i przód.
4 Z powodu niemozności odkręcenia górnej śruby w zwrotnicy konieczną była tez wymiana górnych wachaczy z lewej strony.
5 Wymiana łozyska przedniego lewego koła.
Koszt cześci to 2200zł po zniżce +400zł za komplet siedzeń z montażem.
Przy okazji przejechane 1800km tras i średnie spalanie 3osoby +tobołki to 13l LPG(11,4 wg.FIS) |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2013-10-30, 23:32
|
|
|
A ja dzisiaj czepiłem się za polerowanie drugiego kompletu alusków,jeszcze trzy popołudnia i felgi będą gotowe na lato. |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
|
|
|
MARCINSOBI
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 47 Dołączył: 24 Sty 2012 Posty: 119 Skąd: Police
|
Wysłany: 2013-10-31, 18:46
|
|
|
super efekt jeszcze tylko farbowanie i beda jak nowe :-D
wlasnie kupilem wszystkie graty do wymiany paska rozrzadu
teraz tylko czekam na wolny wekend i do roboty |
_________________ Marcin |
|
|
|
|
Dynka13
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 32 Dołączył: 03 Lip 2013 Posty: 119 Skąd: Mysłowice
|
Wysłany: 2013-10-31, 20:41
|
|
|
auto umyte, odkurzone i do tego zrobione zagłówki |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2013-10-31, 21:28
|
|
|
Wymieniłem wczoraj uszczelki pod pokrywami zaworów - przynajmniej sucho w końcu |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2013-10-31, 23:07
|
|
|
Niunia napojona, umyta, wysuszona, nawoskowana, odkurzona i ucałowana na dobranoc jutro cały dzień latania |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2013-11-01, 13:28
|
|
|
Pare dni temu wymieniona przepustnica , problemy z falowaniem obrotow na zimnym silniku ustały , teraz czeka mnie rozbiorka parownika KME i wymiana membran |
|
|
|
|
|