Autor |
Wiadomość |
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-12-29, 19:17
|
|
|
no i jest sprawca Pęknięty TŁok .
Teraz mam zagwustkę czy robić remont , czy kupować drugi silnik |
_________________ Stare ale jare z Audi 80 |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2016-12-29, 21:05
|
|
|
Niezły kibel
A jakie szkody ogółem?...
Może sam dół dostaniesz jeżeli góra wciąż jest sprawna chociaż trudny to może być temat.
Miesiąc temu szukałem namiętnie 4.2 BAT do A6C6... i taka kupa straszna że finalnie wsadziłem tam BBK z S4B6 |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-29, 22:55
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | Teraz mam zagwustkę czy robić remont , czy kupować drugi silnik | Po co remont i po co nowy silnik. Wkładaj nowy tłok, nowy wtrysk (bo to pewnie on jest winien) i składaj do kupy. Jakiś czas temu też tak robiłem w 3-letnim mietku, w ASO chcieli od razu nowy silnik zakładać a ja wymieniłem tylko tłok i parę uszczelek. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-12-30, 13:19
|
|
|
Ogólnie sprawa wygląda tak.
Słaba kompresja wyszła ogólnie na wszystkich cylindrach , ale równa oprócz tego jednego felernego .
Plan jest taki sprawdzimy cały blok czy cylindry nie są jajowate jak będzie ok to wymieniamy jeden tłok i wszystkie pierścienie , bo gładzie są w igle .
Remont dmuchawek
Inspekcja wtrysków
remont alternatora bo jest na widoku
remont rozrusznika ----//------
A i teraz dla wiedzących ----- Jak się mają klapy w dolocie ? można je usunąć czy muszą zostać bo prawa strona WYSRANA . |
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-12-30, 14:21
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | Jak się mają klapy w dolocie ? można je usunąć czy muszą zostać bo prawa strona WYSRANA | A co z nimi nie tak, połamane, sterowanie nie działa czy po prostu zapieczone? Ogólnie to lepiej jak zostaną. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2016-12-30, 14:50
|
|
|
Ogólnie mają luzy latają jak w dupie . O mały włos nie powpadały do głowicy |
_________________ Stare ale jare z Audi 80 |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2016-12-30, 15:40
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | Auto z pełną historią serwisową ( książka do końca ) . Jedyny właściciel w Polsce od 03.2006 r . Ostatnio wymieniony rozrząd przy 300 tys . |
Tak nagle po 6m-ach od kupna to wyszło? Nie było wcześniejszych objawów? |
_________________
|
|
|
|
|
drago_o
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 3936
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 184 razy Wiek: 34 Dołączył: 17 Gru 2013 Posty: 6725 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
|
|
|
|
robertas
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Robert
Jeżdzę: A8 D2, D3, Allroad, 80
Pomógł: 17 razy Wiek: 36 Dołączył: 08 Paź 2009 Posty: 1605 Skąd: ślask
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2017-01-01, 19:52
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | JanekS13 napisał/a: | Auto z pełną historią serwisową ( książka do końca ) . Jedyny właściciel w Polsce od 03.2006 r . Ostatnio wymieniony rozrząd przy 300 tys . |
Tak nagle po 6m-ach od kupna to wyszło? Nie było wcześniejszych objawów? |
no właśnie też jestem w szoku .
Auto między czasie było na serwisie 2 razy
-wymiana całego prawie zawieszenia przedniego
-inspekcją z wymianami oleju przed wyjazdem na urlop
Nic nie wskazywało na jakiekolwiek problemy aż do dnia USTERKI na dojeździe do skrzyzowania nagle zaczął szkubać . Na początku myślałem że skrzynia się wysrała ale po wrzuceniu N i przegazowania okazło się że to silnik szkubie |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2017-01-01, 20:13
|
|
|
JanekS13 napisał/a: | szkubać |
JanekS13 napisał/a: | szkubie | ...a co to znaczy ? pewno regionalne stwierdzonko |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
|
|
|
|
|
|
|
JanekS13
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Janek
Jeżdzę: A8L D2
Pomógł: 2 razy Wiek: 49 Dołączył: 22 Wrz 2013 Posty: 457 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2017-01-17, 10:06
|
|
|
Prace powoli idą do przodu
Zamówione u Michała
- 16 zaworów wydechowych OEM
- kpl. panewek korbowodowych nominał OEM
- kpl. panewek głównych nominał
Z czego się ciesze że wał jest prosty i składany na nominale .
Silnik dostanie nowe życie |
|
|
|
|
|