Autor |
Wiadomość |
Kralik
Użytkownik
Silnik cm3: 2,5
Skrzynia: manual
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 35 Dołączył: 23 Maj 2009 Posty: 1 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2009-05-25, 15:11 [D2 00 2.5TDI
] Auto sie rozpędza nagle przestaje i znowu
|
|
|
Mam Audi 2.5TDI problem polega na tym ze rozpędza sie nagle traci moc po chwili załapuje znowu sie rozpędza znowu przestaje i tak przez cały czas.Komputer nic nie pokazuje nie mam pojęcia co to moze byc.Prosiłbym o pomoc z góry bardzo dziekuje.Pozdrawiam z nad morza |
|
|
|
|
|
|
|
ATLAS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dawid
Jeżdzę: A8L D3
Wiek: 37 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 86 Skąd: Praszka
|
Wysłany: 2009-05-26, 00:28
|
|
|
Witaj,
obstawiam że to będzie coś z elektroniką turbiny a rozwiązania problemu polecam poszukać na zaprzyjaźnionym forum A6 ponieważ tam większość forumowiczów ma 2.5 TDI i jest tam masę tematów o tym silniku
Bezpośredni link do działu:
http://www.a6klub.pl/silniki-wysokoprne-vf8.htm
Oczywiście użyj najpierw opcji szukaj przed dodaniem nowego tematu :roll:
Pozdro |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Sebuś
Użytkownik
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: TIP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: inne
Dołączył: 26 Maj 2009 Posty: 12 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 2009-05-27, 18:43
|
|
|
Tak, na 100% przyczyny musisz szukać w turbinie |
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2009-09-27, 21:23
|
|
|
witam a wie ktos moze co to moze byc jak w czasie jazdy zapala sie kontrolka grzania swiec zarowych???
mam mozliwosc kupic A8 2.5TDI wymianiane klocki tarcze rozrzad turbo ale cos jest ze jak jedzie to czaem mula lapie i sie czasami zapala kontrolka grzania swiec zarowych ciekawe cot to moze byc i ponizej polowy baku takie cuda sie dzieja
prosze o odp bo mam BMW e 39 525d na common railu i nic w niej nie robie jest super tye ze kombi natomiast kombi nie jest mi potrzebne wole sedana a* jest fajne i w dieselku byloby ok ale nie chce kupic gowna w pieknej obudowie
proszeo pommoc |
_________________ http://www.youtube.com/wa...&feature=fvwrel
http://www.youtube.com/watch?v=fqqQ0w_h9X8&NR=1
http://www.youtube.com/watch?v=qjiyFNWsPdU&NR=1 |
|
|
|
|
|
|
|
kuczlaw [Usunięty]
|
|
|
|
|
raptor90
Moje A8
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8
Pomógł: 7 razy Dołączył: 05 Sie 2009 Posty: 82 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2009-09-27, 21:31
|
|
|
Jak chcesz diesla w A8 to nie kupuj 2.5tdi... Jak już to 3.3tdi... spalanie średnie 2.5tdi to 8-10l w 3.3 9-11l... A różnica w osiągach podobno jest spora... Osobiście bym się nie pakował w 2.5, za mała pojemność silnika do tak dużego samochodu, zero osiągów, spalanie duże (jak na to co proponuje ten silnik) i podobno do bezawaryjnych też nie należy...
Pozdrawiam. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
repsol
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 46 Dołączył: 27 Wrz 2009 Posty: 122 Skąd: Gorzów Wlkp
|
Wysłany: 2009-09-28, 23:25
|
|
|
witam koledzy
dzisiaj bylem u znajomego na podnosniku zobaczyc co to jest dokladnie z tym 2,5 tdi
i jak zobaczylem co sie tam dzieje to dalem sobie spokoj
znalalzlem fajne A8 2,8 benzynka z Gazem na full opcji i wystarczy na miasto w sam raz
w niezle gowno bym sie wpakowal z tym dieslem katalizator wyciety pompa paliwa do wymiany wniskuje tak bo sie kontrolka swiec zarowych pali autko bite z prawej strony reflektor przyspawany tzn zaczepy reflektora normalnie masakra i cos jeszcze strasznie stuka z przodu w nadkolu cholera wie co malo tego podluznica zalana pianka bo gosciowi jakies kable tam latały normalnie sajgon i jeszcze nie jedzie jedzie jak stary merc 124 80 na budziku a buda sie trzesie jakby juz miala maxa a to ponoc quattro i 150 KM wiec powinien cos smigac a tu lipa i ksenon do wymiany bo sie przepalil tzn swici jak sie rozgrzeje ale z poczatku mruga normalnie masakra dobrze ze pojechalem i dalem sobie spokoj acha i jeszcze cieknie olej z intercoolera z tylu niedlugo wachacze do wymiany szkoda gadac.....
a tak 2.8 na benzynce starczy
i gaz jest i ten sam rok czyli 1998 i jest to "pudełko" na tylnej klapie i 193KM na miasto w sam raz a tak bym sie władował w koszta a od ktorego roku one mialy aluminowa kaste??
pozdrawiam |
|
|
|
|
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2009-09-29, 08:56
|
|
|
Kralik, Nasza audica ma ten sam problem! Wyczytał mąż na forum A6, że wina turbiny (czujnik zaworu) - został więc wymieniony i nic to nie dało! Ostatnio byliśmy u speca od pomp (gdyż doszły nas słuchy, że to też może mieć coś wspólnego) - pan podłączył swój magiczny komputerek i nie pokazało nic co mogłoby być przyczyną, poza błędami których w naszym aucie nie występują, gdyż nasza audica posiada komputer od A6 a nie A8 i wywala błędy jakich w naszym aucie nie ma! (to, że jest inny komputer wiedzieliśmy już wcześniej, ale znalezienie odpowiedniego graniczy z cudem - wciąż szukamy)
Zalecił nam wymianę komputera i wgranie odpowiedniego programu ale nie daje pewności, że to jest przyczyna częstych braku mocy "nie jechania" autka!
Jeśli znajdziemy w końcu przyczynę i rozwiążemy problem - damy znać!
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
vitaliy
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Vitaliy
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 43 Dołączył: 10 Cze 2009 Posty: 14 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2009-09-29, 23:05 Re: Mam Problem z mocą Auto sie rozpędza nagle przestaje i z
|
|
|
Kralik napisał/a: | Mam Audi 2.5TDI problem polega na tym ze rozpędza sie nagle traci moc po chwili załapuje znowu sie rozpędza znowu przestaje i tak przez cały czas.Komputer nic nie pokazuje nie mam pojęcia co to moze byc.Prosiłbym o pomoc z góry bardzo dziekuje.Pozdrawiam z nad morza |
Kolego sprawdz przepływomierz. Jest częsta przyczyna. Najlepiej pożyczyć na test sprawny przepływomierz, np. ze sprawnego auta. |
|
|
|
|
tx-didi
Użytkownik
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Zdzislaw
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 29 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2009-10-19, 08:43 Re: Mam Problem z mocą Auto sie rozpędza nagle przestaje i z
|
|
|
vitaliy napisał/a: | Kralik napisał/a: | Mam Audi 2.5TDI problem polega na tym ze rozpędza sie nagle traci moc po chwili załapuje znowu sie rozpędza znowu przestaje i tak przez cały czas.Komputer nic nie pokazuje nie mam pojęcia co to moze byc.Prosiłbym o pomoc z góry bardzo dziekuje.Pozdrawiam z nad morza |
Kolego sprawdz przepływomierz. Jest częsta przyczyna. Najlepiej pożyczyć na test sprawny przepływomierz, np. ze sprawnego auta. |
Wydaje mi sie ze padniety przeplywomierz powinien sie objawiac 'rownym' spadkiem mocy, a nie 'pulsacyjnym' , takie objawy bardziej pasuja do problemu ze sterowaniem kierownic w turbinie.
Logi podpowiedzialy by duzo wiecej... |
|
|
|
|
|
|
|
salaj11
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Marcin
Jeżdzę: -<< A8 D2 >>-
Pomógł: 1 raz Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 147 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 2009-11-17, 18:19
|
|
|
miałem to samo jest to związane z przeładowaniem turbiny trzeba podłączyć vaga i sprawdzic błędy na bank jest 00575 przeładowanie - albo zaworek N75 sie zesra... albo węże podciśnienia sa stare albo w turbinie zmnenna geometria- albo czyszczenie albo regeneracja ja regenerowałem bo nie był sensu czyśćić bo i tak olej przepuszczała
pozdrawiam |
_________________
|
|
|
|
|
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2009-11-25, 19:50
|
|
|
A my już się z tym problemem uporaliśmy. W naszym maleństwie był to problem z kompem, i czujnikiem powietrza w kolektorze ssącym, a dokładnie z instalacją do niego. I teraz jeździ bez zarzutów. :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2009-11-25, 22:33
|
|
|
No tak Nowoczesny diesel jest super jak sie ma go na gwarwancji i to każda marka. pracuje w dośc dużej firmie pomocy drogowej w Poznaniu i widze co najwięcej sie psuje...]
Ostatnie moje samochody to były diesle :-( i puki bedzie mnie stać do już NIGDY nie wróce do Diesla no chyba ze z Mercedes W124 :-) czyli lata90 |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
pebo
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: BFM
Skrzynia: GQF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysztof
Jeżdzę: A8L D3/A3 8L
Pomógł: 35 razy Wiek: 49 Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1442 Skąd: B.Podl.
|
Wysłany: 2009-11-25, 22:42
|
|
|
marta napisał/a: | A my już się z tym problemem uporaliśmy. W naszym maleństwie był to problem z kompem, i czujnikiem powietrza w kolektorze ssącym, a dokładnie z instalacją do niego. I teraz jeździ bez zarzutów. :mrgreen: |
Czyli jednak elektronika. Wychodzi na to, że elementy mechaniczne psują się coraz rzadziej, a w pierwszej kolejności elektronika siada, tylko że trudno to czasami znaleźć. To rozumiem, że jednak uniknęliście wydatku w postaci wymiany turbiny. Oby to była ostatnia usterka, bo jak pamiętam, mieliście przeboje z autkiem. Szerokiej drogi... |
_________________ Bądź dobry jak chleb. |
|
|
|
|
|
|
|
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2009-11-27, 11:22
|
|
|
pebo, Tak owszem.. ale jakby nie było autko ma 11 lat i wymiana turbiny zapewne nas czeka tak czy inaczej ;p
Przebojów było sporo, ostatnio właśnie dojście do ładu z komputerem i jak na razie wszystko jest okey. Od paru dni słyszę lekkie postukiwanie w przednich kołach, mąż mówi że to wahacze, czas na wymianę :mrgreen:
pebo napisał/a: | Szerokiej drogi... |
I wzajemnie.. |
|
|
|
|
|