Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] Zaczął masakrycznie kopcić.  
Autor Wiadomość
knapikk 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2013-01-13, 17:13   [D2 00 3.3TDI ] Zaczął masakrycznie kopcić.

Witam, i mam kolejny problem, dzisiaj jadąc nawet w miarę spokojnie nagle za sobą zobaczyłem ciemność, i to taką prawdziwą ciemność 3 pasy ruchu całkowicie zasłonięte , zwolnienie , pobocze i ruszam obserwując lusterko. Niestety praktycznie non stop poza wolnymi obrotami kopci niesamowicie, o wejściu na obroty powyżej 2 tys wogóle nie mówię bo wtedy daje chmurę wielką na kilka metrów. Dzisiaj już do tej padliny nie schodzę , jutro kompa podepnę ale dajcie znać czego szukać. Wcześniej potrafił kopcić delikatnie jak był gorący i dawałem mu po garach .
_________________
Pozdrawiam
 
 
artur200222 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 20
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-01-13, 18:06   

Być może wtryski do regeneracji. U mnie też jak wszedłem powyżej 2000 obrotów to lubił zakopcić. Po regeneracji dwóch wtrysków problem zniknął.
 
 
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1294
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2013-01-13, 18:09   

Jak kopci to ma za duzo paliwa w mieszance. Albo cos mu falszuje i leje za duzo, albo same wtryski zaczely lac. Bez vaga nie da rady.
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
wolek 
Moje A8



Rocznik: 2012
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: SuperB
Pomógł: 26 razy
Wiek: 37
Dołączył: 17 Maj 2010
Posty: 726
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2013-01-13, 18:28   

a turbo na to.... lubie olej... sprawdz poziom bo może go już nie być
_________________
Piękno w parze z technologią.
Elektronika Audi lampy przednie full led dołożenie.
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2013-01-13, 18:35   

Był niedawno podobny temat, i skończyło się na 2 turbinach i jeszcze czymś innym..
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-13, 19:23   

Łatwo to rozroznic bo oliwa to biały,niebieskawy dym a paliwo to czarny ale az takie kopcenie chyba nie bedzie spowodowane wtryskiwaczem bo musial by nagle palic bardzo dużo.
 
 
knapikk 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2013-01-13, 19:53   

jutro dam znać jak sprawdzę co VAG na to , ale jest to o tyle dziwne iż stało się nagle w czasie jazdy a dokładnie po zwolnieniu na skrzyżowaniu i dalej już jechałem bardzo przepisowo bo inaczej była całkowita zasłona dymna (czarna), jak tylko jakiekolwiek obciazenie jest to kopci nieźle , a jak już powyżej 2 tys obrotów to kosmicznie, jeszcze takiego kopciucha nigdy na drodze nie widziałem a trochę jeżdzę. Jutro VAG i test przelewowy wtrysków i ewentualnie ich wyjęcie.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-13, 20:00   

Ja widziałem. Kolega miał poliftowe A8 diesla i kiedys identycznie sie stało,jechała jego zona odstawić auto ja za nia i nagle na światłach jak wystartowala to beczka smoły sie wylala z wydechu. Jemu to padło w sliniku prawie wszystko na raz wtedy. Mi w omedze dieslu siadła UPG i pusciła chłodziwo na tłoki ktore pękły do tego jednoczesnie padła turbina i tez nagle zaslone miałem ale białą. Olej wyssało w 2 km.
 
 
knapikk 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2013-01-13, 20:24   

Ładne pocieszenie , stan oleju jest napewno bo to sprawdzałem , płyn ok , a sprawdzalem jak sie to stało i po powrocie do domu (jakies 10 - 15 km zrobiłem).
_________________
Pozdrawiam
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-01-13, 20:26   

WIec raczej cos z ukladem zasilania. A nie zaobserwowales na fisie nagłego wzrostu spalania??
 
 
knapikk 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2013-01-13, 20:32   

Nie spojrzałem na wskazania zawsze dystans mam ustawiony, ale może i tak , bo 4XX km na około 4/5 zbornika to mało będzie , a wczoraj bylo okolo 6XX km .
_________________
Pozdrawiam
 
 
artur200222 
Użytkownik


Rocznik: 2002
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Artur
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 26 Lip 2012
Posty: 20
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2013-01-13, 21:02   

Ja stawiam wtryski. U mnie również bardzo kopcił, jak się wdepnęło dobrze w pedał gazu to pojawiała się kulka dymu na dwa pasy, poza tym na fisie nie było widać żeby spalanie było wyższe.
 
 
knapikk 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2013-01-14, 08:28   

Dane na szybko z rana : z VAG stary błąd przepływki (były odpinane jakiś miesiąc temu jak się dostawałem do rozrusznika) po skasowaniu błąd nie powraca, kopcić nie kopci ... niby ... no to w drogę , około kilkaset metrów dalej to samo w momencie jak wskazówka od temperatury się ruszyła zaczął pięknie kopcić na czarno. No nic następne testy po wyjściu z pracy w drodze na garaż.

[ Dodano: 2013-01-17, 21:54 ]
To tak :
1. wtryski sprawdzone , założony zapas w lejący ale to nie był powód , a lejący do wysłania do regeneracji, nadal to samo .
2. VAG bloki danych i okazuje się ze brak ciśnienia doładowania.
3. Przegląd dolotów - uszkodzenie prawej strony, opaski dokręcone, sprawdzone , no to w drogę ..... no i nadal przykopci ale już tylko w pierwszym momencie
4. znowu VAG no i ciśnienie jest ale z opóźnieniem,
5. Endoskop i oglądanie wszystkiego w tym popierniczonym silniku , i jest ... powód znaleziony - pękniety wylot z prawej turbiny.
6. Opcje do wyboru , warsztat wymiana turbiny , kombinacja, wybieram opcje 2 pod warunkiem że auto unieruchomię na mniej niż kilka godzin w ciągu dnia , czyli że naprawię doraźnie bez wyjmowania.
7. Poszukiwania kleju do odlewów żeliwnych itd ... chester metal , tylko trochę cieżko dostępny,.
8. dzisiaj około godziny 18 wjazd na garaż, demontaż filtra powetrza i rury metalowej od turbiny do rury gumowej z kolektora, czyszczenie miejsca pęknięcia - przy samej śrubie około połowy obwodu.
9. okolo 19 klejenie , i czekam na rano , jutro dam znac jak efekt.
_________________
Pozdrawiam
 
 
pawel1380 
Użytkownik


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi A5
Dołączył: 18 Paź 2012
Posty: 17
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-01-30, 06:26   

sukces?
 
 
knapikk 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8
Wiek: 43
Dołączył: 14 Cze 2011
Posty: 15
Skąd: Piotrków Tryb
Wysłany: 2013-01-30, 08:43   

Tak , tylko nie za pierwszym razem , po pierwszym klejeniu i złożeniu zaczęło pękać - za szybkie podejscie, drugie klejenie i dłuższe oczekiwanie połączone z obróbką cieplną i wszystko działa ok.
_________________
Pozdrawiam
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.