|
Autor |
Wiadomość |
MKF
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2013-06-15, 15:22 [D2 00 3.3TDI ] Brak mocy po wciśnięciu gazu do spodu
|
|
|
Witam,
Audi A8 3.3 TDI 2000r. Mam następujący problem w moim Audi. Otóż jak wciskam leciutko pedał gazu auto przyspiesza wg mnie bardzo dobrze. Co prawda nie od samego dołu wciska w fotel ale jedzie w miarę równomiernie. Problem pojawia się po wciśnięciu gazu do spodu. Wtedy auto zamula, nie przekracza 3 tys. obrotów i nie jedzie powyżej 100 km/h.
Po jakimś czasie i dodaniu znowu lekko gazu jedzie elegancko. Tak samo po zatrzymaniu, zgaszeniu i ponownym odpaleniu. Zdarza się też, że po wciśnięciu do spodu jedzie tak sobie, ale nie zamula. Czy wiecie może co może być tego przyczyną? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-15, 16:16
|
|
|
Podłacz kompa i jesli będą jakies błedy to zapewne bedzie tam wskazówka |
|
|
|
|
|
|
|
pinio1983
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: PINIO
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Lip 2011 Posty: 25 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 2013-09-03, 19:46
|
|
|
Witam Mam podobne zamulnie z autem jak kolega to opisał wyżej tylko pokazuje mi błąd przepływomierza nr 2. Co o tym myslicie czy takie zamulenie może być spowodowane przez awarie przepływomierza. I drugie pytanie jak wymontować przepływomierze z auta bo sa one umieszczone przy grodzi. |
_________________ Hey
|
|
|
|
|
Patry
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Patryk
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Sty 2013 Posty: 15 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2013-11-05, 10:16
|
|
|
Masz problem z ciśnieniem doładowania, pewnie jak niekręci się powyżej 3000rpm to mryga kontrolka świec żarowych ? :roll:
U mnie to była jakaś głupota z którymś podciśnieniem a objawy miałem identyczne |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
|
|
|
|
-V-I-R-U-S-
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 11 Cze 2009 Posty: 128 Skąd: warm-maz
|
Wysłany: 2013-11-07, 18:57
|
|
|
gtfan napisał/a: | Powodzenia, bo miejsca to tam praktycznie nie ma;/ |
Już kolego nie przesadzaj Z Twoją pomocą przerabiałem ten temat
Czas wymontowania przepływek to ok 30min gorzej z zamontowaniem i odkręceniem śrub mocujących skrzynię od spodu. Jeżeli ktoś je przytarł na progach zwalniające (u mnie nie wiem kto bo ja chyba nie) może być ciekawie, ale bez problemu można je wymienić.
Zgodnie z opisem od kolegi gtfan bez ruszenia silnika się nie obejdzie. Ja wymieniałem kolanko gumowe które wychodzi z przepływki wiec jestem głębiej wtajemniczony. Co do podanego opisu to jeszcze można dodać pierścienie uszczelniające przepływomierze i podkładki zawory EGR.
15 - 057129636 - potrzeba 1szt
17 - N90939402 (oring wymiar 69x4) - potrzeba 1szt/stronę
25 - 046131547 - potrzeba 2szt/stronę
W moim przypadku uszczelka 15 i uszczelki 17 nie były uszkodzone ale kupiłem wcześniej nowe wiec wymieniłem, co do podkładek pod EGR to radziłbym wymianę.
musisz uzbroić się w cierpliwość podczas montowania tylnej prowadnicy w przepływomierze bo można się zdenerwować.
ps. co do objawów (brak mocy, i nie chce jechać powyżej 100) ja podczas montażu zapomniałem podpiąć jeden przewód od podciśnienia i obiawy takie same plus kontrolka świec ale błąd dotyczył doładowania. |
_________________ Kudłaty
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |