Autor |
Wiadomość |
Rysiek70
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 12 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 2010-12-31, 14:56 [D2 98 2.5TDI
] Błąd 550 i tryb awaryjny
|
|
|
Witam... Od jakiegoś czasu wyskakuje mi błąd 550 i skrzynia wpada w tryb awaryjny... Czy przypadkiem nie pada mi pompa wtryskowa? Pompe mam po remoncie wymieniana była w sierpniu... Dzieje sie to tylko w czasie jazdy... Proszę o porade....
Rysiek70, poprawiłem tytuł Twojego wątku - to wprawdzie kosmetyka ale tagi piszemy troche inaczej.
Pozdrawiam, FOSS. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 247 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5116 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2010-12-31, 15:45
|
|
|
Auto wkreca sie w ogóle na obroty ? Pali bez problemu ?
Regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku Kontrola startu wtrysku
Do sprawdzenia poczatek katu wtrysku, zawór N108 i czujnik G80. Jednak równie dobrze moze być to lewe powietrze, lub coś z paliwem (przy okazji mozna sprawdzic filtr paliwa i przewody)
Generalnie logi by sie przydalo zrobić. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
Rysiek70
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 12 Skąd: Opolskie
|
Wysłany: 2010-12-31, 15:51
|
|
|
Auto pali bez problemu,wkręca się na obroty,zapłon jest ustawiony na -1.lewe powietrze jest wyeliminowane.. dzieje sie to co jakis czas np co 200km.... Tylko zapłonem jest mały problem bo nie stoi w miejscu tylko sie wacha -1,-1.2, -1.4 |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2010-12-31, 18:38
|
|
|
Skrzynia wpada w tryb awaryjny bo pompa nie moze uzyskac wymaganego kata wtrysku. Trzeba sie troszke pomeczyc z ustawianiem aby bylo ok.
Lewe powietrze nie ma nic do tego. Mozesz zrobic logi grupy 4BS oczywiscie na goracym silniku? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
Rysiek70
Użytkownik
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: Rysiek
Jeżdzę: A8 d3
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 12 Skąd: Opolskie
|
|
|
|
|
killer80
Użytkownik
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tip
Zasilanie: ON
Imię: victor
Jeżdzę: audi
Pomógł: 1 raz Dołączył: 22 Lis 2010 Posty: 4 Skąd: Wlkp
|
Wysłany: 2011-01-02, 17:31
|
|
|
No ja niestety na logach to nie bardzo się się znam- może wypowie się ktoś kto to ogarnia :-/ |
|
|
|
|
|
|
|
Pawel13
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 11 Kwi 2010 Posty: 21 Skąd: łódzkie
|
Wysłany: 2011-01-20, 21:22
|
|
|
Witaj.
Masz źle ustawiony kąt wtrysku. Powinien on wynosić w grupie 004BS: 2*ATDC na Late przy 100%.
dopuszczalny odchył to +/-2*, co daje nam efektywny zakres kąta od 0* do 4* ATDC na Late - nie mniej jednak zawsze należy starać się ustawić go na 2*ATDC.
EGR - albo zabrudzony, albo zaślepiony.
Pozdrawiam
Paweł |
_________________ Pozdrawiam
Paweł |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-01-20, 22:43
|
|
|
Rysiek, wpadnij do mnie zrobimy proby dynamiczne i bedzie wiadomo. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
witeklegowski
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: witek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 11 Skąd: torun
|
Wysłany: 2013-02-09, 21:18
|
|
|
witam wszystkich! potrzebuję kilku wskazówek co mam dalej robić :-/ a mianowicie: w sierpniu kupiłem swoje audi. cieszyłem się nim przez półtora miesiąca zanim wypadła mi dźwigienka spod wałka rozrządu i się zaczęło. mechanik powiedział mi wtedy ze mógł dostać zawór w głowicy i trzeba zwalić górę zobaczyć. kupiłem głowice , wałki popychacze itd. głowice poszły do sprawdzenia i planowania. mechanik po powrocie złożył to do kupy przy okazji wymienił rozrząd i uszczelniacz na wale bo leciał olej. po złożeniu auto jest w trybie awaryjnym skrzyni biegów i nie może wpaść na pomysł dlaczego :-| . pompa jest po regeneracji. auto dojechało na kołach i skrzynia chodziła bez zarzutu, a on teraz twierdzi ze trzeba skrzynię wywalać. proszę o jakieś wskazówki. pozdrawiam :-| |
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-02-09, 21:27
|
|
|
Kolego " witeklegowski " Tryb awaryjny w skrzyni może oznaczać żle ustawiony kąt wtrysku , pierwsze słysze żeby do wypadnientej dzwigienki w 2,5 TDI było wymagane ściągnięcie głowicy i jej sprawdzanie :shock: , wymienia się tylko kompl. hydraulike i wałki.
Zmień mechanika :mrgreen: |
|
|
|
|
|
|
|
Simone331
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Simon
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 35 razy Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 1108 Skąd: GS / TN
|
Wysłany: 2013-02-09, 21:42
|
|
|
witeklegowski odwiedź dział powitań. Według regulaminu tam należy umieszczać swój pierwszy post. |
|
|
|
|
witeklegowski
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: witek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 11 Skąd: torun
|
Wysłany: 2013-02-22, 20:41
|
|
|
chętnie bym zmienił ale jak rozgrzebał wszystko :cry: samochód odpala nawet bez problemu ujedzie się nim 500 metrów i skrzynia wpada w tryb awaryjny. wymyślił teraz że to sterownik w pompie abs wszystko psuje :shock: ręce już mi opadają na te jego teorie :-x |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-02-22, 22:16
|
|
|
kolego witek, a jakie bledy sa w skrzyni i w silniku? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
witeklegowski
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: witek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 43 Dołączył: 09 Lut 2013 Posty: 11 Skąd: torun
|
Wysłany: 2013-02-23, 11:34
|
|
|
mój wspaniały mechanik najpierw mówił że jest przeciążony sterownik silnika teraz jak wrócił z naprawy sterownik pompy abs to mówi ze mu sie wyświetla bląd sterownika abs. w poniedziałek ma go wysłać jeszcze raz żeby go poprawili. wtedy będę wiedział więcej. :-( a tak w ogole to czy sterownik abs ma coś wspólnego z trybem awaryjnym skrzyni :?: |
|
|
|
|
|
|
|
jacek
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: Tiptronic/F1
Zasilanie: ON
Imię: Jacek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 16 razy Dołączył: 19 Wrz 2012 Posty: 286 Skąd: Kujawsko - Pomorskie
|
Wysłany: 2013-02-23, 12:23
|
|
|
witeklegowski, Kolego ja miałem taki sam problem ze skrzynią w A6 TDI, przyczyną było zły kąt wtrysku w pompie , regulator kąta był zatarty. Po wymianie pompy wtryskowej i prawidłowym ustawieniu kąta autko śmiga aż miło.
Dodam że wymiana samego sterownika pompy nic tu nie pomoże.
Sterownik ABS ma się nijak do trybu awaryjnego w skrzyni.
Nie wiem u kogo w Toruniu serwisujesz autko ale gość chyba z Audi/VW ma znikome doświadczenie. |
|
|
|
|
|