witam serdecznie, przeszukałem całe forum i nic nie znalazłem (jestem nowy i może nie zauwazyłem). chodzi mi konkretnie o ustawienie rozrządu w a8 d2 3.3tdi. ponieważ jestem w trakcie grubszego remontu i dodatkowo mam do wymiany wałki. Niestety nigdzie nie doczytałem jak ustawić je na znaki. temat oczywiscie był ale nikt nic konkretnie nie opisał. z góry dzięki za pomoc.
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-18, 21:21
tak samo jak w 2.5tdi.
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: dariusz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-05-18, 21:47
dzięki za odpowiedź ale nie chodzi mi o blokady tylko o znaki na wałkach żeby nic nie przestawić...
[ Dodano: 2016-05-18, 23:01 ]
może inaczej sformułuję pytanie.... jak ustawić względem siebie wałki głowicy. chodzi mi o kropki na wałkach zębatych (zeby skośne ).....wszystko jest łatwe ale jak się składa stare czesci lub tylko sam rozrzad robi... ale jak zakładam nowe wałki wolałbym to sprawdzic żeby się nie zdziwic...
[ Dodano: 2016-05-18, 23:03 ]
może inaczej sformułuję pytanie.... jak ustawić względem siebie wałki głowicy. chodzi mi o kropki na wałkach zębatych (zeby skośne ).....wszystko jest łatwe ale jak się składa stare czesci lub tylko sam rozrzad robi... ale jak zakładam nowe wałki wolałbym to sprawdzic żeby się nie zdziwic...
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 2016-05-19, 21:25
nie badz leniwy. Wpisz w google rozrzad 2.5tdi i wejdz w grafike - bedzie milion obrazów.
BTW wałki mają rowki i ustawia sie na blaszki. Jak wsadzasz wałki to ustaw najpierw ssacy ( sruby głowicy maja byc widoczne) i zablokuj go blaszką. Poźniej wsadź wałek wydechowy, pamietaj ze dokrecanie konikami nieco go obróci. Jak sie nie zgra to wyjmij i przestaw o ząb.
Krzywki na smar do popychaczy i popychacze maja byc puste.
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: dariusz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 08 Maj 2016 Posty: 4 Skąd: Piotrków Trybunalski
Wysłany: 2016-05-21, 12:59
doskonale Cię rozumiem kolego ale zobaczyłem jescze kropki na kółkach zębatych i zastanawiam się czy nie powinny byc w jakiś sposób ustawione. dwa że dobrze napisałeś o ustawienu wałków tak aby śruby do głowicy byly widoczne bo wałki mają rowki na krzyż. wiec łatwo je obrócić w zły sposób. w każdym razie dzięki za pomoc.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum