Ogłoszenie 
blacharstwo lakiernictwo WRC części samochodowe forum a8 SklepOpon.com - opony i felgi AZet Serwis OC/AC forum a8 Tarcze, hamulce
Sztuka
lakierowania
werden.pl
moto market
Pompy paliwa
Przepustnice
Naprawa
wgnieceń
SklepOpon.com
opony i felgi
AZet Auto Serwis
Kup OC/AC
Sprawdzanie VIN Układ hamulcowy

Weryfikacja Historii Wypadkowej Pojazdu


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 3.3TDI ] zerawny pasek rozrządu i klinowy  
Autor Wiadomość
tomasz76 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiprtonic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 23 Sie 2018
Posty: 8
Skąd: Dębno
Wysłany: 2018-08-23, 20:14   [D2 00 3.3TDI ] zerawny pasek rozrządu i klinowy

Witam wszystkich zerwały się paski, rozrządu i klinowy po złożeniu wymianie podzespołów zaworów krzywek itd ( rozrząd jest dobrze ustawiony) jest problem z odpaleniem silnik tylko kręci... po użyciu plaka próbuje zapalić, silnik obraca tak jakby nie było odpowiedniego ciśnienia na wtryski, wymieniona środkowa pompa paliwa bo padła w zbiorniku paliwa też padła pompa wymieniona prawdopodobnie z vw nie audi czy to może być przyczyną, że jest za słaba?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
szeryfisch 
Moje A8


Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 31 Maj 2010
Posty: 1218
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2018-08-31, 21:42   

pewnie popychacze załozone z 2.5tdi
_________________
Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia
 
 
tomasz76 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiprtonic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 23 Sie 2018
Posty: 8
Skąd: Dębno
Wysłany: 2018-12-09, 12:17   

właśnie teraz to daje mi do myślenia ponieważ wymienione zostało 10szt popychaczy zakupione zostały na allegro w ofercie sprzedającego było, że do 3.3 tdi zastanawiam się teraz czy nie sprzedał mi do 2.5tdi, silnik na chwilę obecną tylko kręci tak jak by nie miał kompresji ciśnienie paliwa jest na wtryskach, dodam, że przed awarią silnik bardzo dobrze pracował i odpalał, przy próbie odpalenia na plaka próbował zapalić, miał przez chwilę kompresie, chyba pozostaje sprawdzenie wszystkich popychaczy

[ Dodano: 2018-12-09, 19:56 ]
może,ktoś ma jakiś pomysł od czego zacząć ?
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 51
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 130
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-12-10, 12:03   

kolega : szeryfisch Ci napisał , zacznij od szklanek <bezradny> , serio .
 
 
tomasz76 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiprtonic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 23 Sie 2018
Posty: 8
Skąd: Dębno
Wysłany: 2018-12-10, 12:43   

kupiłem 10szt popychaczy na allegro 7zł za sztukę w ofercie sprzedający podał, że do 3.3 tdi i właśnie teraz mam wątpliwości czy sprzedał faktycznie do 3.3 dti a nie do 2.5 tdi tak czy siak jutro biorę się za rozkręcanie i zobaczymy

[ Dodano: 2018-12-12, 12:41 ]
Pokrywy głowic zdjęte mechanik wstępnie sprawdził i powiedział, że tam gdzie popychacze powinny być zamknięte, są niedomknięte w sobotę ciąg dalszy, moje pytanie jest takie 22szt popychaczy mam te co były w silniku czy mam kupić cały komplet 32szt czy po prostu dokupić te 10szt? czy ktoś z kolegów posiada wymiary popychaczy do 3.3 tdi lub możne jakiś link?

[ Dodano: 2018-12-12, 13:33 ]
Dodam jeszcze, że w trakcie sprawdzania po dotknięciu dźwigienki zaworowej przy pomocy śrubokręta ta spadła z popychacza
 
 
ahadam 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Adam
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 6 razy
Wiek: 53
Dołączył: 26 Lip 2009
Posty: 262
Skąd: Rybnik
Wysłany: 2018-12-12, 15:28   

Te popychacze które miałeś i są pewne zostaw , jeżeli nie są wytarte , kup pozostałe .
_________________
Witam wszystkich klubowiczów , mam nadzieję że będzie miło w tym gronie i dowiem się coś więcej na temat mojego złotka
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
tomasz76 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiprtonic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 23 Sie 2018
Posty: 8
Skąd: Dębno
Wysłany: 2018-12-12, 17:23   

Ktoś może posiada wiedzę czy popychacze do 3.3 TDI mają wymiary średnicę 12mm i długość 34.70mm takie znalazłem zamiennik INA
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 51
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 130
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2018-12-12, 17:55   

Skoro popychacz zaworowy oryginalny ma numer : 057109521 to szukasz zamiennika jak nie chcesz płacić za VAG-owski 58 zł / sztuka . Ja nie wiem jaki to rozmiar ??? ale zamiennik INA to : 420008710 można też kupić FEBI nr : FE48735 i pewnie też zadziała <brawo> .
 
 
tomasz76 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiprtonic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 23 Sie 2018
Posty: 8
Skąd: Dębno
Wysłany: 2018-12-12, 18:34   

Fajnie Dzięki Bardzo
 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
michalwruszak 
Moje A8


Rocznik: 2007
Silnik cm3: 3.2
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: PC
Pomógł: 74 razy
Dołączył: 10 Kwi 2013
Posty: 2143
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2018-12-12, 18:46   

Potwierdzam - 420008710 - będzie dobry , jedyny realnie dostępny
_________________
Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne

FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@o2.pl
mail: michalwruszak@gmail.com
gg: 49307205
tel: 508-12-10-44
 
 
tomasz76 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiprtonic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 23 Sie 2018
Posty: 8
Skąd: Dębno
Wysłany: 2018-12-12, 21:30   [D2 00 3.3TDI ] [D2 00 3.3TDI ]

[ Dodano: 2019-01-03, 23:38 ]
Witam wyjęte zostały popychacze zaworów, po przejrzeniu kilkanaście popychaczy sprawiają <bezradny> wrażenie tak jakby nie dostały oleju są miękkie, wszystkie popychacze sprawdzone pod kątem rozmiarów suwmiarką -prawidłowe dł 34,7mm olej jest w dolnej części głowicy.

[ Dodano: 2019-01-06, 14:06 ]
przy próbie kręcenia wałem bardzo słabo podaje olej na głowice <bezradny>

[ Dodano: 2019-01-08, 14:19 ]
Dziś został sprawdzony filtr oleju okazuje się, że jest za krótki <bezradny>
  
 
 
Beretti 
Moje A8



Rocznik: 2014
Silnik cm3: 3.0
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8 D4 HAVANA BLACK
Wiek: 51
Dołączył: 28 Maj 2016
Posty: 130
Skąd: Kołobrzeg

Wysłany: 2019-01-08, 17:18   

ja kupuje ten : https://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3313193018210-HU_942|1_X-O12101-filtr-oleju.html i jest dobry ??? , jak za krótki ............?
_________________

 
 
Daniel Forum Audi A8

Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D3
Wiek: 42
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 5914
Skąd: WBR
Kliknij tutaj ----------->
tomasz76 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiprtonic
Zasilanie: ON
Imię: Tomasz
Jeżdzę: D2
Dołączył: 23 Sie 2018
Posty: 8
Skąd: Dębno
Wysłany: 2019-01-09, 10:51   zerwany pasek klinowy i rozrzadu A8 3.3 tdi

rozkręciłem pokrywę filtra oleju i się okazało, że filtr jest jakiś dziwnie krótki nie od tego modelu, teraz kupiłem taki jaki powinien być 942/1 X i zastanawiam się czy przez ten filtr oleju ,który był nie do tego modelu brak jest kompresji czy nie zatykał dolotu oleju na głowice

[ Dodano: 2019-01-16, 12:47 ]
Po wymianie filtra oleju na prawidłowy oraz zalaniu świeżym olejem po kilkukrotnym kręceniu silnikiem jest kompresja na tłokach lecz olej nie jest podawany we wszystkich komorach gdzie są popychacze na lewej głowicy bodajże w trzech miejscach komory popychaczy mocno leje olejem natomiast na prawej bodajże na dwóch komorach popychaczy i w niektórych miejscach na kopytkach wałków rozrządu moje pytanie czy tak ma być czy po prostu olej jeszcze dobrze nie rozprowadził się we wszystkich kanałach
  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group


Testy opon
hamulce
OC/AC


| Serwis mechaniczny | Blacharstwo lakiernictwo | Sklep Audi A8 | bmw forum | Forum Audi Q5 | AZ Auto Serwis | Tarcze hamulcowe Audi |
| Klocki hamulcowe Audi | Nagranie reklam | SklepOpon.com - opony i felgi | Zawór EGR | Mechanizm wycieraczek |