Autor |
Wiadomość |
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-27, 22:07 [D2 97 4.2PB/LPG
] Gaśnie na gazie.
|
|
|
Witam
Mam problem, ponieważ autko cały czas chodziło normalnie. Nie było żadnych problemów z gazem, dwa tygodnie temu byłem na przeglądzie gazu, wymienione były filtry itp. Dzisiaj jadąć sobie z prędkością 40km/h szarpneło autem i po chwili zgasło. Odpaliłem, ruszyłem i nagle znowu zgasło. Później odpalałem i po kilku sekundach (gdy przełączyło się na gaz - zielona lampa) auto nagle zaczeło kuleć (nie chodziło na wszystkie cylindry), świecił się CAT i po 5sekundach gasło. Gdy wyłączałem gaz, autko na benzynie chodziło bez żadnych problemów. Przejechałem na benzynie 10km, włączyłem gaz i dalej to samo, zatankowałem gaz na Orlenie za 100zł i dalej to samo. Na benzynie chodzi, na gazie zaczyna kuleć i gaśnie. Może ktoś się spotkał z takim problemem i jest w stanie mi podpowiedzieć co to może być? |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-27, 22:34
|
|
|
Płynu mam ponad min. Pozatym zawsze jak przełącza się na Pb to pipczy i jedzie dalej, a teraz gaśnie. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-28, 00:46
|
|
|
czujnik ciśnienia - jaką masz instalację? |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-28, 00:49
|
|
|
BRC Sequent 56. Chcę wiedzieć co mnie może czekać, bo nie mam zaufanego gazownika, a co gdzieś jade do mechanika to zaraz pół samochodu chcą rozebrać. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-02-28, 09:07
|
|
|
Zaśniedział stycznik od przełączania PB/GAZ. Wymiana max 40zł.
Miałem dokładnie to samo. |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-02-28, 12:08
|
|
|
Moim zdaniem któryś z wtryskiwaczy gazowych dają ciała i stąd wypadanie cylindrów i nierówna praca silnika. Myślę, że twój problem jest związany z wtryskami lub samym ich sterowaniem. Może po wymianie filtrów dmuchnęło jakiegoś syfu na wtryski się któreś zawiesiły. Także może być to związane z kalibracją wtrysków. Po wymianie wtrysków zmieniły się ich parametry. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
TelWorld
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kamil
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 35 Dołączył: 18 Paź 2010 Posty: 56 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2011-02-28, 13:39
|
|
|
Właśnie wróciłem z warsztatu. Wymieniony przekaźnik i bezpiecznik, koszt 46zł. Wszystko działa jak należy. |
_________________ Pozdrawiam
TelWorld |
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-02-28, 16:28
|
|
|
Miałem rację, miałem rację :d :d |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-03-01, 00:19
|
|
|
Zapraszamy do familiady w niedzielę :mrgreen: |
_________________ Z Audi były: A8 D2 2.8 A8 D3 3.7 A2 1.4 A8 D3 4.2 A4 B7 2.0PB A8 D3 3.0PB Obecnie A8 4.2 lift oraz A2
|
|
|
|
|
|
|
|
club-iguana
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jaro
Jeżdzę: A8L
Pomógł: 1 raz Wiek: 52 Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 215 Skąd: Brzozowa/WGM
|
Wysłany: 2011-03-01, 00:36
|
|
|
colln napisał/a: | Zapraszamy do familiady w niedzielę :mrgreen: |
Absolutnie, gdyż nie mogę znieść żenujących dowcipów prowadzącego |
_________________ CCCO A8 D2 4.2 '96 -> Allroad 2,7T '02 -> A8L D3 4.2 '04 - to wszystko już było. |
|
|
|
|
|