Autor |
Wiadomość |
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-06-23, 19:04
|
|
|
W zasadzie to chyba nie powinno byc róznicy pomiedzy tymi tłumikami a zwykła rurą. Jednak jak masz jakies puszki typu strumienica to zawsze na przeglądzie to słuzy jako protoplasta kata Na składaniu wydechów pod konkretne auto sie nie znam. Miałem naspawane tam cudow,złaczek i redukcji i działało to przez parę lat,teaz przerobiłem żby nie pchac się w koszta zakupu nowego przelotu i nastała błoga cisza. Czy auto jedzie inaczej to niesadze bo wskazówka predkościomierza potrafi szybko sie wychylać a fakt że sie zrobiło ciszej i to że bardzo duzo teraz jeżdze powoduje że nie odczuwam już tak tych nędznych 300PS :lol: |
|
|
|
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-06-23, 22:41
|
|
|
W okolicy środy/czwartku przyjdą mi tłumiki w obudowie katów robione na zamówienie. Nagram przed wymianą i po wymianie i w razie zainteresowania podam namiary |
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
|
|
|
|
mocwiatru
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30 Dołączył: 20 Maj 2013 Posty: 13 Skąd: wałbrzych
|
Wysłany: 2013-07-02, 00:16
|
|
|
Wywaliłem katy, myślałem że będzie głośniej. Podczas jazdy nie ma żadnej różnicy, jedynie na wyższych obrotach. Wstawiłem zwykłą rurę w ich miejsce. |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 47 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2013-07-02, 08:50
|
|
|
Apophis napisał/a: | W zasadzie to chyba nie powinno byc róznicy pomiedzy tymi tłumikami a zwykła rurą. |
U mnie wprawdzie silnik 2.8, ale po posypaniu się jednego kata, wstawiłem rury. Ja akurat cenię ciszę w aucie, i dla mnie było za głośno zwłaszcza na wysokich obrotach. Dlatego zamówiłem 2 tłumiki AVG o długości 55 cm z przewężeniem w środku zwiększającym wytłumienie. Jest znacznie ciszej, a dzwięk silnika jest łagodniejszy- przyjemniejszy dla ucha. Dlatego na moim przykładzie wstawienie w miejsce katalizatora rury a tłumików to wielka różnica. Pewnie by jej nie było jak by to były malutkie tłumiki bez przewężenia wyciszającego. U mnie w aucie ma być cicho i tak jest po wstawieniu dużych tłumików przelotowych w miejsce katalizatorów. |
Ostatnio zmieniony przez sylwekr 2013-07-08, 21:05, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
BzQ
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41 Dołączył: 25 Kwi 2013 Posty: 107 Skąd: Kielce
|
Wysłany: 2013-07-08, 20:05
|
|
|
Trochę to trwało (dostawa tłumików się opóźniła a później nie miałem czasu wymienić) ale w końcu katy wywalone, wstawione tłumiki Proex.
Niestety nie mam filmu z nagrania przed wymianą, ale to każdy może sobie porównać do siebie
Z mojego odczucia jest minimalnie głośniej jak się depnie, przy normalnej jeździe jest porównywalnie do fabryki (i tak też zamawiałem)
http://www.youtube.com/watch?v=_HwePPJ_WTs |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
mario0990
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marioa
Jeżdzę: a8
Wiek: 39 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 6 Skąd: Biały
|
Wysłany: 2014-02-05, 17:13
|
|
|
WItam. Brzecza mi katy. Przed kazdym z katow jest jedna sonda. Chce je wyrzucic i zrobic cos jeszcze zeby wydobyc rasowy dzwiek v8. Myslalem zeby odciac puszki katow i wpawac rurki. Sondy zostawilbym tak jak sa. Posiadam A8 2000r 4.2 benzyna. Da rade osiagnac Cos podobnego jak na tym filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=pJSSMuFn0ZU
Macie jakies pomysly jak to zrobic ? Pozdro |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-05, 17:47
|
|
|
ale będziesz miał błąd mieszanki
chyba że dasz taką tulejkę |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-05, 17:48
|
|
|
bez środkowego tłumika on pewnie |
|
|
|
|
mario0990
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marioa
Jeżdzę: a8
Wiek: 39 Dołączył: 05 Lut 2014 Posty: 6 Skąd: Biały
|
Wysłany: 2014-02-05, 17:55
|
|
|
Z tego co wyczytalem tulejke trzeba ddawac gdy mamy 4 sondy. Ja po jednej sondzie na kazdy kat. Sondy sa przed katami. Wiec bedzie blad ? |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-02-05, 21:18
|
|
|
no nie |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-11, 13:47
|
|
|
Ile wam wystaje katalizator od podwozia? Zmierzyłem u siebie i jest to 45mm. Od rozpórki do betonu 10cm a od spodu kata do betonu 9cm, zawieszenie mam 1BE. Czy mam dobrze kata zamocowanego? |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
Hesher [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-10-11, 21:40
|
|
|
auw ma 4 sondy , ja mialem raz tak ze swiece mialem zle zalozone i w dodatku dwie z nich byly zalane, no i lewa sonda za katem , sypala blad przegrzany katalizator i zapalal sie check, po sprawdzeniu katalizatorow vagiem okazalo sie ze sa jak nowe wymienilem swiece i jak reka odjal, ale mechanik mowil mi o tulejkach tzw emulatory , ktore ograniczaja doplyw spalin do sond i wtedy check sie nie zapali |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2014-10-12, 03:03
|
|
|
Mam AUW i są 4 sondy więc dobrze prawisz. Jednakże nie chcę wycinać katów tylko wymienić te złącza elastyczne bo już jest po nich. Problemem jest ich tak jakby wystawanie spod podwozia bo szuram nimi po progach zwalniających Zawieszenie 1BE na czerwonyh amorach sahsa. Nie wiem czy mają być równo czy lekko wystawać. Po pracy wkleje fotkę jak to wygląda. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-10-12, 06:20
|
|
|
masz nisko co się dziwisz ? |
|
|
|
|
|