Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB ] Katalizator  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2013-06-23, 19:04   

W zasadzie to chyba nie powinno byc róznicy pomiedzy tymi tłumikami a zwykła rurą. Jednak jak masz jakies puszki typu strumienica to zawsze na przeglądzie to słuzy jako protoplasta kata :) Na składaniu wydechów pod konkretne auto sie nie znam. Miałem naspawane tam cudow,złaczek i redukcji i działało to przez parę lat,teaz przerobiłem żby nie pchac się w koszta zakupu nowego przelotu i nastała błoga cisza. Czy auto jedzie inaczej to niesadze bo wskazówka predkościomierza potrafi szybko sie wychylać a fakt że sie zrobiło ciszej i to że bardzo duzo teraz jeżdze powoduje że nie odczuwam już tak tych nędznych 300PS :lol:
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-06-23, 22:41   

W okolicy środy/czwartku przyjdą mi tłumiki w obudowie katów robione na zamówienie. Nagram przed wymianą i po wymianie i w razie zainteresowania podam namiary :)
 
 
chicken20091986 
Moje A8


Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38
Dołączył: 30 Sty 2013
Posty: 616
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2013-06-24, 01:53   

Ok , czekamy :)
_________________
http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
 
 
mocwiatru 
Użytkownik


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 30
Dołączył: 20 Maj 2013
Posty: 13
Skąd: wałbrzych
Wysłany: 2013-07-02, 00:16   

Wywaliłem katy, myślałem że będzie głośniej. Podczas jazdy nie ma żadnej różnicy, jedynie na wyższych obrotach. Wstawiłem zwykłą rurę w ich miejsce.
 
 
sylwekr 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy
Wiek: 47
Dołączył: 30 Lis 2010
Posty: 674
Skąd: Łowicz
Wysłany: 2013-07-02, 08:50   

Apophis napisał/a:
W zasadzie to chyba nie powinno byc róznicy pomiedzy tymi tłumikami a zwykła rurą.

U mnie wprawdzie silnik 2.8, ale po posypaniu się jednego kata, wstawiłem rury. Ja akurat cenię ciszę w aucie, i dla mnie było za głośno zwłaszcza na wysokich obrotach. Dlatego zamówiłem 2 tłumiki AVG o długości 55 cm z przewężeniem w środku zwiększającym wytłumienie. Jest znacznie ciszej, a dzwięk silnika jest łagodniejszy- przyjemniejszy dla ucha. Dlatego na moim przykładzie wstawienie w miejsce katalizatora rury a tłumików to wielka różnica. Pewnie by jej nie było jak by to były malutkie tłumiki bez przewężenia wyciszającego. U mnie w aucie ma być cicho i tak jest po wstawieniu dużych tłumików przelotowych w miejsce katalizatorów.
Ostatnio zmieniony przez sylwekr 2013-07-08, 21:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
BzQ 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4173
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Przemek
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 41
Dołączył: 25 Kwi 2013
Posty: 107
Skąd: Kielce
Wysłany: 2013-07-08, 20:05   

Trochę to trwało (dostawa tłumików się opóźniła a później nie miałem czasu wymienić) ale w końcu katy wywalone, wstawione tłumiki Proex.

Niestety nie mam filmu z nagrania przed wymianą, ale to każdy może sobie porównać do siebie :)

Z mojego odczucia jest minimalnie głośniej jak się depnie, przy normalnej jeździe jest porównywalnie do fabryki (i tak też zamawiałem)

http://www.youtube.com/watch?v=_HwePPJ_WTs
_________________

 
 
mario0990 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marioa
Jeżdzę: a8
Wiek: 39
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 6
Skąd: Biały
Wysłany: 2014-02-05, 17:13   

WItam. Brzecza mi katy. Przed kazdym z katow jest jedna sonda. Chce je wyrzucic i zrobic cos jeszcze zeby wydobyc rasowy dzwiek v8. Myslalem zeby odciac puszki katow i wpawac rurki. Sondy zostawilbym tak jak sa. Posiadam A8 2000r 4.2 benzyna. Da rade osiagnac Cos podobnego jak na tym filmiku : http://www.youtube.com/watch?v=pJSSMuFn0ZU


Macie jakies pomysly jak to zrobic ? Pozdro
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-05, 17:47   

ale będziesz miał błąd mieszanki
chyba że dasz taką tulejkę :)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-05, 17:48   

bez środkowego tłumika on pewnie :)
 
 
mario0990 
Użytkownik


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marioa
Jeżdzę: a8
Wiek: 39
Dołączył: 05 Lut 2014
Posty: 6
Skąd: Biały
Wysłany: 2014-02-05, 17:55   

Z tego co wyczytalem tulejke trzeba ddawac gdy mamy 4 sondy. Ja po jednej sondzie na kazdy kat. Sondy sa przed katami. Wiec bedzie blad ?
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-02-05, 21:18   

no nie :/
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-11, 13:47   

Ile wam wystaje katalizator od podwozia? Zmierzyłem u siebie i jest to 45mm. Od rozpórki do betonu 10cm a od spodu kata do betonu 9cm, zawieszenie mam 1BE. Czy mam dobrze kata zamocowanego?
_________________
 
 
Hesher
[Usunięty]

Wysłany: 2014-10-11, 21:40   

auw ma 4 sondy , ja mialem raz tak ze swiece mialem zle zalozone i w dodatku dwie z nich byly zalane, no i lewa sonda za katem , sypala blad przegrzany katalizator i zapalal sie check, po sprawdzeniu katalizatorow vagiem okazalo sie ze sa jak nowe wymienilem swiece i jak reka odjal, ale mechanik mowil mi o tulejkach tzw emulatory , ktore ograniczaja doplyw spalin do sond i wtedy check sie nie zapali
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-10-12, 03:03   

Mam AUW i są 4 sondy więc dobrze prawisz. Jednakże nie chcę wycinać katów tylko wymienić te złącza elastyczne bo już jest po nich. Problemem jest ich tak jakby wystawanie spod podwozia bo szuram nimi po progach zwalniających :( Zawieszenie 1BE na czerwonyh amorach sahsa. Nie wiem czy mają być równo czy lekko wystawać. Po pracy wkleje fotkę jak to wygląda.
_________________
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2014-10-12, 06:20   

masz nisko co się dziwisz ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.