Autor |
Wiadomość |
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-17, 21:59 [D2 97 3.7PB/LPG
] Błędy mieszanki i sondy
|
|
|
Witam, jak myślicie co powoduje te błędy?
17547 Mieszanka za uboga strona 2 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
17545 Mieszanka za uboga strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
16514 Sonda lambda obwód (strona 1 czujnik 1)
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-17, 22:01
|
|
|
LPG |
|
|
|
|
|
|
|
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-17, 22:06
|
|
|
wyskakuje nawet jak nie mam nic gazu i miecha nie jeżdżę na nim |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-18, 04:43
|
|
|
Szukaj lewego powietrza na dolocie. ECU dostosowuje dawkę paliwa do powietrza mierzonego przez przepływomierz. Jesli po drodze między przepływomierzem a kolektorem dostaje dodatkowe powietrze, wyskakuje zazwyczaj błąd ubogiej mieszanki.
Sprawdzaj połączenia gumowe, pod obejmami czy nie są pęknięte, wężyki podciśnieniowe, guma na przepustnicy, odmy, wszędzie gdzie się da.
Dolot ma być w 100% szczelny. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-18, 09:18
|
|
|
A to nie jest tak ze pierwszy blad to byla sonda i ona pociagnela za soba te dwa pozostale?
DODANO:
Ogólnie to jest tak że jak błąd wyskoczy to trzęsie budą, po skasowaniu vagiem przestaje, i po jakimś czasie wyskakuje ponownie i znowu trzęsie delikatnie na postoju, jak jadę to objawia się to przy szybkim naciśnięciu gazu wtedy zamula delikatnie. |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-18, 09:24
|
|
|
Nie zawsze. Zanim rozbierzasz silnik należy sprawdzić najprostrze
Sonda wywala błąd bo widzi problem. Ona czuwa nad tym co sie dzieje podczas spalana.
Sonda moze być swoją drogą ale uboga mieszanka to już co innego.
Wiele przed Tobą test dynamiczny przepływki na początku, potem szczelnosc dolotu, czyszczenie przepustnicy. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
Ostatnio zmieniony przez ernesto 2015-08-18, 09:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|
|
|
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2015-08-18, 09:24
|
|
|
I potrafi strzelić z tłumika
DODANO:
Dzięki wielkie posprawdzam to |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-18, 11:22
|
|
|
Skaczące ciśnienie na pompie PB tez to moze wywoływać ale wowczas na LPG bedzie cacy. |
|
|
|
|
|
|
|
TMEA
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 2.6
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A6 C4
Dołączył: 14 Gru 2013 Posty: 48 Skąd: Okolice Kielc
|
Wysłany: 2015-08-31, 08:40
|
|
|
zła regulacja LPG. Jak sam widzisz wskazuje błędy długoterminowe. Po prostu lpg jest źle ustawione i komp PB próbuje się jakoś dostosować i w końcu wywala błąd. Sprawdź to najpierw. Odłączenie aku lub skasowanie błędów usuwa na chwile bo komp łapie wartości fabryczne ale znów potem łapie ze źle działającej instalce lpg. Z tego co pamiętam zbyt uboga mieszanka LPG jest bardzo niezdrowa dla głowic - wypala gniazda.
pozdrawiam |
|
|
|
|
|