Autor |
Wiadomość |
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2015-09-30, 09:31 [D2 00 4.2PB/LPG
] Swiece zapłonowe
|
|
|
Cześć,
Powiedzcie mi jakie kupić porządne świece zapłonowe do AUW w gazie ?
Domyślam sie ze kable WN też trzeba by było wymieć, również na jakie ?
Pozdro. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-30, 10:00
|
|
|
Kabli nie ma są fajki do cewek zapłonowych, jeśli chodzi o świeczki to ori japan NGK jednoelektrodowe. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
Druss
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Daniel
Jeżdzę: A8 D2 4.2 ; W203
Pomógł: 5 razy Wiek: 37 Dołączył: 19 Sie 2011 Posty: 290 Skąd: Grodzisk Maz
|
Wysłany: 2015-09-30, 10:55
|
|
|
Ok, dziękiza wyprowadzenie z błedu.
To co jeszcze oprócz świec wypadało by wymienić przy okazji ?
Czytałem że świece Denso są bardzo dobre ? |
_________________
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-09-30, 12:51
|
|
|
michalwruszak napisał/a: | Fajki w FL też nie wymienne Tylko z całą cewką . |
Czyli podobnie jak w D3 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-01, 10:56
|
|
|
świece takie,jakie dedykuje producent,nie wazne czy jest gaz czy nie. |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-01, 11:22
|
|
|
gacuś napisał/a: | świece takie,jakie dedykuje producent,nie wazne czy jest gaz czy nie. |
Ważne bo producent nie przewidywał innego zasilania. LPG potrzebuje mocniejszej iskry i takie swieczki trza dac co staraja sie mocna iskre wygenerować. Nie podzielona miedzy kilka elektrod |
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-01, 15:58
|
|
|
ja jeżdzę na takich jakie zaleca producent od początku zamontowania instalacji i jest ok,a wydaje mi się,że z tymi innymi świecami to zwykły marketing. |
|
|
|
|
|
|
|
kmicic-lt
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Leszek
Jeżdzę: S8 D2 [AHC]
Pomógł: 4 razy Wiek: 44 Dołączył: 25 Paź 2011 Posty: 386 Skąd: 3-miasto/Oslo
|
Wysłany: 2015-10-01, 16:11
|
|
|
gacuś napisał/a: | ja jeżdzę na takich jakie zaleca producent od początku zamontowania instalacji i jest ok,a wydaje mi się,że z tymi innymi świecami to zwykły marketing. |
Zgadzam sie z kolega. Tez mam jednoelektrodowe NGK tylko, ze made in Japan. Dla mnie to tez zwykly marketing, bo gdzie jednoelektrodowa moze jeszcze wiecej wygenerowac iskry. To tak samo jak z przewodami zaplonowymi, ze sa specjalne do LPG. Uzywam do mojej Vectry zwykle niz te niby do LPG i nie widze roznicy, a i nie wspomne o tym ze zwykle u mnie dluzej wytrzymuja niz te od LPG, ale kazdy robi jak uwaza. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-01, 20:27
|
|
|
kmicic-lt napisał/a: | bo gdzie jednoelektrodowa moze jeszcze wiecej wygenerowac iskry | - może bo jest stabilniejsza iskra i łatwiej jest zmniejszyć przerwę |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-10-01, 22:26
|
|
|
Jak ktoś uważa że marketing to niech se odszuka w necie test świec. bedzie widac jak pracuja poszczegolne rodzaje i te dedyki do LPG i jednoelektrodowe sa o wiele lepsze niz wieloelektrodowe. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-10-02, 07:40
|
|
|
niektórym nie da się wytłumaczyć
ale bajer na oleju to już .... |
|
|
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2015-10-02, 09:55
|
|
|
z testami jest jak z opiniami rzeczoznawców,zależy na czyje zlecenie są robione |
|
|
|
|
|