Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2PB/LPG ] Różnica w prędkości wkręcania się na ob  
Autor Wiadomość
Aleks 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 14
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2015-02-19, 17:29   [D2 95 4.2PB/LPG ] Różnica w prędkości wkręcania się na ob

Witam wczoraj robiłem koledze A6 4.2 98r silnik 5v zapomniałem oznaczenia ale ma 299KM
naprawiałem sterowanie klap zmiennej pojemności kolektora dolotowego, stwierdziłem że jego silnik dużo szybciej wkręca się na obroty na postoju od mojego ABZ, muśnięcie gazu i od razu reakcja obrotościomierza szokująca mój(ABZ) po dodaniu wkręca się dużo wolniej i dużo dłużej trzyma obroty, po podłączeniu pod kompa nie znalazłem żadnych błędów oprócz wypadaniem zapłonu na 6-7 garze ale cewki wymienione błąd skasowany już nie powraca.Tak jest ??czy po prostu coś mam nie tak dalej
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-19, 19:35   

Jestes pewny że to silnik 5v nie 4?
 
 
Aleks 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 34
Dołączył: 08 Gru 2014
Posty: 14
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 2015-02-19, 20:08   

tak w A6 ma 4.2 i na plastyku napisane 5v ;D

mój to chyba (ABZ) 4v nie wierze że jest aż taka kolosalna różnica.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2015-02-20, 07:37   

ty masz linkę a tam linki brak ;)
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-02-20, 09:56   

Niby silniki podobne i mają tą samą moc ale tylko niby.
Silnik 4.2 a A6 jest pokrewnym temu silnikowi co jest stosowany w A8 D2 FL, sterowanie elektroniczne przepustnicy, 5 zaworów na cylinder, zmienne fazy rozrządu itp.
W ABZ jest tylko i wyłącznie zmienna długość kolektora dolotowego.
Nie można porównywać tych dwóch silników bo zawsze ich kultura pracy będzie inna. Tu nie masz się czym martwić.
Stosowanie tych wszystkich usprawnień w nowszych jednostkach napędowych mają na celu lepszej kultury pracy i oczywiście lepszemu rozwijaniu mocy przez co szybciej będzie się wkręcał na obroty, nad wszystkim czuwa i wszystkim steruje elektronika.
W ABZ przepustnica jest na linkę a wiadomo jak jest że kawałek drutu nie będzie szedł nigdy w parze z impulsem elektronicznym.
Nie przejmuj się to jest postęp technologiczny.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2015-02-20, 11:47   

To tez jest bardzo ciekawe bo smigałem juz kilkoma AQF i AQH i żaden mnie nie urzekł tak jak kolega pisze powyżej. Wrecz przeciwnie niektore te auta kulają sie wyraźnie gorzej jak moje co potwierdzali ich własciciele po przejażdżce.

Dlatego uznałem że cała ta technologie o kant pupki bo ABZ nie wymagał "kosmetycznych" poprawek na taką skalę :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.