Autor |
Wiadomość |
Mario2833
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: S8
Wiek: 49 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 8 Skąd: Zamość
|
Wysłany: 2010-09-02, 07:24 [S8 D2 98 LPG
] Pytanie o przeguby wewnętrzne.
|
|
|
Witam. Może ktoś będzie wiedział czy przeguby wewnętrzne do przodu z A8 4,2 299 koników będą pasowały do S8 340 koni? Model przed liftem 1998 rok. Nigdzie nie mogłem uzyskać odpowiedzi, a odwiedziłem kilka sklepów z częściami. Przegubów zewnętrznych jest masa, a wewnętrznego ani jednego. Jeśli ktoś by mi mógł pomóc, to będę wdzięczny. |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2010-09-02, 19:11
|
|
|
Myślę że niema wielkiej różnicy. Według etki tylko literą na końcu numeru.
Może to ci trochę rozjaśni. Próbuj zamówić po numerze części.
Pozdro. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2010-09-02, 19:37
|
|
|
mowisz roznia sie "tylko" jedna literka? niewiem czy wiesz ale zazwyczja jest tak ze dana czesc np z audi a8 ma ten sam numer a roznia sie wlasnie tylko to jedna literka? np przykladowy czujnik ma ten sam numer a rozni sie literka w zalezenosci od wersji silnikowej i uwierz mi wieksozsc tych czesci nie pasuja zamiennie.....zazwyczja rozpoznaje sie je po koncowje literce
proponuje abys rozkodowal sobie po vinie albo ktos z forum i zoabczyl w etce jaki ty masz konkretnie numer twjego wewn. przegubu a potenm po tym numerze szukał z roznych wersji silnikowych byc mozej w ktorejs wersji byl taki sam przegub jak w esce |
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-02-14, 15:58
|
|
|
Wymieniał ktoś już przegub wewnętrzny w AUDI 8. Ile to roboty ?
Szukam przegubu wewnętrznego do A8 1998 R przed liftem. 2.8 b ACK -ośka , automat 5 biegów.
Może ktoś zna nr tej części, albo wymiary to może by dopasował od innego modelu ?
Gdzie szukać taką część, Wszędzie są zewnętrzne a wewnętrznego nie ma :-? |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
colln
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 54 Dołączył: 20 Cze 2010 Posty: 969 Skąd: P.T.
|
Wysłany: 2011-02-15, 02:00
|
|
|
Lobro robi takie, (przegub z ośką) masz różne na lewą i prawą stronę
|
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-02-25, 16:52
|
|
|
a gdzie można sprawdzić ile ma :
ilość zębów wewnętrzych: 34 ?
Średnica uszczelniacza: 88,2 mm ?
Średnica przegubu: 130 ?
mocowany na śruby 10 mm ?
Jeste to gdzieś napisane ? |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2011-02-26, 08:13
|
|
|
Mikigd napisał/a: | Może ktoś zna nr tej części, albo wymiary to może by dopasował od innego modelu ?
Gdzie szukać taką część, Wszędzie są zewnętrzne a wewnętrznego nie ma :-? |
Mikigd jedziesz do najbliszego ASO, podajesz nr VIN i pytasz o przegub który Cie interesuje, po jego znalezieniu i poznaniu ceny używając swojego czaru osobistego prosisz o numer części.
Z numerem części w ręku siadasz przed interenetem, znajdujesz hurtownie części w Twojej okolicy, dzwonisz i pytasz czy mają coś w zamienniku.
O tym przegubie napisałeś 14-go lutego więc idąc moim trybem działania już dawno wiedziałbyś ile kosztuje w oryginale, czy jest dostępny w zamienniku i ile w zamienniku kosztuje - wystarczy odrobinę więcej zaangażowania.
Mikigd napisał/a: | a gdzie można sprawdzić ile ma :
(...) |
Po co Ci to do wiadomości??... będziesz robił na zamówienie czy szukasz zamiennika z Forda Granady? ;-)
Czy u Was w ASO gryzą czy o co chodzi??... :shock: wbrew pozorom uzyskanie numeru oryginału nie jest takie trudne... tam też pracują ludzie.
Mając numer oryginału w hurtowniach sprawdzisz dostępność zamienników - a jeśli takowych nie ma to pozostaje kupić oryginał... chyba nie kosztuje całej Twojej miesięcznej wypłaty bo gdyby tak było to nie jeździłbyś Audi A8 :-P |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
Ostatnio zmieniony przez FOSS 2011-02-26, 11:29, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
mazur6662
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 2 razy Wiek: 38 Dołączył: 10 Kwi 2010 Posty: 266 Skąd: Nowa Cerkiew
|
Wysłany: 2011-02-26, 10:01
|
|
|
z przegubem wewnętrznym to nie jest taka prosta sprawa. z założenia Audi nie powinien się nigdy psuć takie coś usłyszałem od kolesia jak w mojej audi A4 siadł taki przegub, zamienników nie było prawie wcale (oprócz made in china ale one wytrzymują kilka mies.), zamów oryginał z aso bo z zamiennikami a bynajmniej ich jakością są duże problemy |
|
|
|
|
|
|
|
kojot1
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: paweł
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Kwi 2010 Posty: 74 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2011-02-27, 19:48
|
|
|
znajomy miał problem z wewnętrznym przegubem w s6 i niestety tylko razem z ośką jako komplet regenerowany, w aso jakos chyba za 1900zl, coś takiego ale nie pamiętam już dokładnie parę lat temu to było, oddawał swój i brał regenerowany jak pisze FOSS w aso dowiesz się wszystkiego |
|
|
|
|
Mikigd
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 123 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 2011-03-03, 12:06
|
|
|
Jak zawsze sprawa okazała się prostsza niż wyglądała. :-?
- rzeczywiście nie ma nigdzie info na temat takiej części i ich rozmiarów.
Każada częśc jest dostępna a4, a6 itd.. a do A8 katalogach nie ma bądź jest problem z ich znalezieniem.
Zwolenicy VIN i ASO mogą dostać ale co najwyżęj całą półoś :idea:
Co się okazuje poraz kolejny dana część pasuje od większości audi z silnikem V6, nawet audi 80 V6
- Gdyby ktoś kiedyś potrzebował przegub wewnętrzny oto info :
:arrow: koszt od 180 do 420 zł /szt(oryginał)
:arrow: ilość zębów 34
:arrow: szerokość kielich 88,2mm opisywana czasmi jako 90mm =to ten sam wymiat zależe jak mierzyć
:arrow: mocowanie 6 śrub =10 mm
:arrow: maxymalna szerokość u podstawy mocować 130 mm
I to cała filozofia :lol:
Posumowując miałem bicie na kierownicy przy pdkościach od około 70 km do xx
-Najpierw Wymieniłem tarcze, zawieszenie, wywazone koła - brak znacznej poprawy.
-Wczoraj wymieniłem owe PRZEGUBY - problem zniknął :-P
Co ciekawe organoleptycznie badając wyczuwalne luzy są badzo niewielkie , ale mają znaczącą rolę zwłaszcza w trakcie przyspieszania gdy działają duże siły,
Więc panownie komu biją koła - wiecie co robić |
_________________ |
|
|
|
|
|
|
|
Blokersik
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Kamil
Jeżdzę: Audi A8
Wiek: 38 Dołączył: 12 Gru 2010 Posty: 58 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2011-03-05, 13:42
|
|
|
Pozwolę sobie podczepić sie pod temat bo mam podobne objawy, tylko w A8 D3. Podczas gwałtownego przyspieszania czuć telepanie się budy auta na boki, lecz na kierownicy nie czuć jakichkolwiek drgań. Z chwila kiedy się odpuści gaz drgania ustają, taka samo kiedy sie delikatnie przyspiesza tego tez nie czuć. Zawieszenie mam po remacie , kola proste, wyważone. Czy to będzie wina tych przegubów wewnętrznych ?? Ktoś już miał do czynienia z tym w D3 ?? |
|
|
|
|
przemoR888
Moje A8
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Przemo
Jeżdzę: Audi A8
Pomógł: 1 raz Wiek: 37 Dołączył: 27 Paź 2009 Posty: 263 Skąd: wielkopolska/ Piła
|
Wysłany: 2011-03-06, 19:48
|
|
|
miałem taki przypadek ale w fiacie punto po wymianie przegubu wew, problem znikną ;-) |
|
|
|
|
|
|
|
Dominn4.2
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dominik
Jeżdzę: D2 Long Usa
Wiek: 30 Dołączył: 12 Paź 2016 Posty: 1 Skąd: Połchowo
|
Wysłany: 2017-07-18, 11:26
|
|
|
A co jeśli mam przegub o 25 zębach? |
|
|
|
|
|