Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 4.2 PB/LPG] Nierówna praca , wypadanie zapłonu  
Autor Wiadomość
Drizzet 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogdan
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-03-22, 09:21   [D2 95 4.2 PB/LPG] Nierówna praca , wypadanie zapłonu

Witam.
Moje Audi ostatnio odwiedziło mechanika spowodowane to było ciągłym wypadaniem zapłonów. Otóż odpalałem samochód przejeżdżałem około +/- 2km poczym samochód tracił moc spadał z obrotów aż w końcu gasł po zgaśnięciu nie było możliwości natychmiastowego odpalenia samochodu ponownie dopiero po 10/20min dało się odpalić i JAKOŚ dojechać do garażu. Mechanik wymienił Moduł zapłonowy, przepływomierz , 8 świec Filtr paliwa , pompe paliwa i niektóre przewody paliwowe. Odebrałem samochód o dziwo chodził elegancko żadnych kontrolek CAT przerywania czy podobnych objawów po prostu płynął po drodze :) Na drugi dzień postanowiłem się przejechać zatankowałem LPG zrobiłem około 40-50 km auto nie dawało żadnych nieprawidłowych objawów. Na Trzeci dzień natomiast chciałem jechać nim do pracy jednak odpaliłem samochód a on po 3sec zgasł później powtórzyłem to kilka razy aż w końcu załapał więc postanowiłem żeby pochodził troche na jałowym biegu jednak po próbie dodania gazu auto nie chciało się wkręcać i wyskoczyła kontrolka CAT. Pierwsze co mi przyszło do głowy to że może brakować paliwa więc po pracy dolałem jej benzyny odpaliła jednak chodziła nie równo nie na wszystkich Cylindrach po podłączeniu VAG'a pokazało mi błędy wypadania zapłonu na 7 i 8 Cylindrze.Dodam że na LPG i na PB kuleje tak samo tzn nie chodzi na wszystkich garach czasami bywa że podczas chodzenia samochodu na wolnych obrotach praca silnika się reguluje i chodzi wmiare płynnie jednak po dodaniu odrobiny gazu zaczyna znów trząść całą budą i migać kontrolka CAT dodam także że czuć dość mocno zapach benzyny myślę że to może być spowodowane zalewaniem silnika ponieważ nie chodzi na wszystkie cylindry.Może wiecie czym to może być spowodowane bo ja nie mam już żadnych pomysłów...Może wymiana cewek zapłonowych , jakieś sugestie Proszę o pomoc... Pozdrawiam.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-22, 09:57   

Drizzet, TAG dodałeś niepoprawnie, przydał by się też tytuł tematu-TAG wybieramy z listy a nie piszemy z palca!

Popraw proszę tytuł tego wątku zgodnie z
regulaminem. Zastosuj w nim odpowiednie tagi. W przypadku nie poprawienia, zostanie on usunięty
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-03-22, 10:13   

Czujnik położenia wału był sprawdzany? W tym roczniku jest wielce prawdopodobne, że izolacja na jego kablu uległa biodegradacji i się żyły zwierają. Z tego co pamiętam, to błąd tego czujnika zapisuje się w komputerze po zakręceniu silnika powyżej 4tys. obrotów.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Drizzet 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogdan
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-03-22, 10:32   

Czujnik położenia wału nie był sprawdzany jednak myślę że jeżeli by był uszkodzony to Audi wcześniej by tak dobrze i płynnie nie chodziło dodam że problem powstał dopiero po postoju nocnym samochodu. Oczywiście żeby się upewnić sprawdzę ten czujnik
Dodam jeszcze że przy wchodzeniu na obroty bądź zchodzeniu z obrotów słychać czasami słychać strzały jakby z silnika.
 
 
Drizzet 
Użytkownik


Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bogdan
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 29 Lut 2016
Posty: 3
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 2016-03-23, 14:34   

Zlokalizowałem wtyczkę czujnika wału o ile się nie myle jest szara i znajduje się obok czujnika Halla jednak po kablach nie mogłem dojść do samego czujnika czy jest to możliwe do zrobienia od góry czy trzeba zabierać auto na kanał i mógłby ktoś mi napisać gdzie mniej więcej się znajduje ten czujnik ?
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-03-23, 15:19   

Znajduje się z lewej strony na dzwonie skrzyni. Ładnie go widać od góry ale dostep nie jest idealny.
 
 
marekp750 



Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6000
Skrzynia: 6HP, 5HP
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: D3 W12, D2 W12, D2 V8
Pomógł: 77 razy
Wiek: 52
Dołączył: 11 Maj 2011
Posty: 1011
Skąd: k/Pruszcza Gd.
Wysłany: 2016-03-23, 16:42   

W 4HP czujnik jest tutaj:



Dostęp raczej od góry. Trzeba blachę odkręcić od głowicy (osłona termiczna).
_________________
Marek
tel. 571 240 898

https://serwis-smp.pl/filmy/ABZ_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_1.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_2.mp4
https://serwis-smp.pl/filmy/BFM_ABT.mp4
 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1296
Skąd: Lublin
Wysłany: 2016-03-23, 16:46   

Dostęp wyłącznie od góry - z dołu zasłania go blaszana osłona. Trzeba wsadzić rękę przy wężach wodnych przy grodzi i wymacać go. Przykręcony jest śrubką na imbus 5.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.