Autor |
Wiadomość |
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-03-28, 21:55 [D2 ALL
] Serwotronik
|
|
|
Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... Nic nie syczy działa równo w oby dwie strony tylk pytanie dlaczego nie działa poprawnie na psotoju czyli bardzo lekko??
Czy to jest wona jakiegoś sterownika czy jak???? |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-03-29, 23:34 Re: [S8 D2 FL] Serwotronik
|
|
|
Pers napisał/a: | Witam jak w temacie. dzisiaj miałem okazje pokręcić kierownicą w innej A8.
Już wiem że u mnie jest coś nie tak bo umnie wspomaganie działa lecz cały czas z oporem czyli tak jak by sie jechało z większa pędkością... (...) |
Słyszałem, że magiel i servo to niestety jeden z elementów lubiących się psuć... w mojej S8 także nie chodzi to idealnie :evil:
W garażu mam jeszcze A8 D2 FL i tam kierownicą na postoju możesz kręcić małym palcem... trochę mnie to irytuje więc też będę zgłębiał ten temat :wpale: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-03-30, 08:48
|
|
|
Uff to jest nutka nadziei :mrgreen:
patrzyłem na allegro i niby sa w sprzedaży jakieś przekażniki od servotronika... ale znając życie to by było za proste
Podobno ten czarny przewód z tym zaworkiem może być trafiony...
albo jakiś przekaźnik...
przekaźnik.jpg
|
|
Plik ściągnięto 56 raz(y) 12,07 KB |
971598663.jpg
|
|
Plik ściągnięto 62 raz(y) 46,4 KB |
|
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-06-03, 18:15
|
|
|
Witam u mnie ta sama sytuacja. Jak kupiłem auto to wspomaganie chodziło idealnie leciutko a teraz już zaczęło chodzić na postoju tak ciężko jak bym jechał z dużą prędkością w obie strony tak pracuje. I chyba problem leży po stronie servotronika ale przy maglu. Gdzieś czytałem że tam jest jakiś zawór i to on jest temu winny. Czy już ktoś sobie z tym poradził ?? |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-06-04, 21:05
|
|
|
miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry |
|
|
|
|
solox011
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Franciszek
Jeżdzę: S8
Wiek: 41 Dołączył: 22 Gru 2009 Posty: 41 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: 2010-06-05, 02:13
|
|
|
glinka napisał/a: | miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry |
a możesz powiedzieć coś więcej to chodzi o ten kabel co idzie od maglownicy?? |
_________________ Audi S8 4,2 V8 tiptronic 360 PS 430 Nm |
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-06-05, 17:57
|
|
|
solox011 napisał/a: | glinka napisał/a: | miałem taką sytuacje i sie sam z tym uporałem przy servotronicu kabelek był ukrecony bardzo łatwo jest go sprawdzic czy jest dobry |
a możesz powiedzieć coś więcej to chodzi o ten kabel co idzie od maglownicy?? |
tak dokładnie ten kabelek pisałem otym w dziale zawieszenie http://www.a8team.pl/topics15/724.htm troszke czytania jest |
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-06-06, 09:19
|
|
|
Miałem ten sam problem, wymieniłem cały zawór z tym kabelkiem właśnie(lubi się ukręcić) i probłem znikł :-D koszt na alledrogo 200zł lecz ciężko dostać. szybciej kupi się trsfiony magiel z takim zaworkiem :-D |
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-06-06, 09:24
|
|
|
Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić??? |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-06, 14:43
|
|
|
bronko86 napisał/a: | Miałem ten sam problem, wymieniłem cały zawór z tym kabelkiem właśnie(lubi się ukręcić) i probłem znikł :-D |
Pers napisał/a: | Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić??? |
oooo właśnie... jak zdiagnozować ten zaworek?
czy da radę bez wyciągania magla?
czy da radę wymienić ten zawór bez wyciągania magla?
jakieś wskazówki nt. sposobu postępowania?
... bo u mnie drugi kompletny magiel leży ale ponieważ to co się dzieje u mnie nie jest aż takie uciążliwe a czasu nie miałem ostatnio zbyt dużo więc wciąż tego nie zrobiłem :evil: |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
Pers
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 28 Wrz 2009 Posty: 177 Skąd: Poznań/Suchy Las
|
Wysłany: 2010-06-06, 16:44
|
|
|
patrząc na umiejscowienie tego badziewa demontaż maglownicy będzie na 100% :wpale: |
_________________ Miłość od pierwszego kontaktu :-) |
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2010-06-06, 17:57
|
|
|
Pers napisał/a: | patrząc na umiejscowienie tego badziewa demontaż maglownicy będzie na 100% :wpale: |
jeśli tak to chu..., jak go wyjmę to pewnie wymienię w całości zamiast bawić się w podmienianie części bo o ile dobrze pamiętam to przy wyciąganiu magla trzeba się sporo nagimnastykować :evil:
cholera, powinienem wziąść się za to jak najszybciej bo jak mi się znajdzie chętny na kupno A8 to już nie będzie tak wesoło - a tu jak na złość wcale nie mam czasu ganiać za tym teraz |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
|
|
|
glinka
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: krzysztof
Jeżdzę: a8
Pomógł: 1 raz Wiek: 43 Dołączył: 27 Lip 2009 Posty: 195 Skąd: morąg
|
Wysłany: 2010-06-06, 21:07
|
|
|
Pers napisał/a: | Tak czy inaczej bez wyciągnięcia maglownicy zaworka nie da sie sprawdzić??? |
a własnie ze da w nadkolu jest kostka rozłącz ją wez jakis zasilacz nawet od anteny domowej odpal auto z rozłączoną kostką zobacz jak sie skreca potem podłącz zasilacz pod tą kostkie i bedziesz wiedział czy servo działa czy nie a najlepiej zebys ty krecił a ktos niech podpina zasilacz w tym czasie tylko z akumulatora nie podpinaj bo spalisz serwo :-P |
|
|
|
|
bronko86
Moje A8
Silnik cm3: 4.0
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: bronek
Jeżdzę: D3 ON exS8
Pomógł: 3 razy Wiek: 38 Dołączył: 28 Lut 2010 Posty: 87 Skąd: dolnyslask
|
Wysłany: 2010-06-06, 22:39
|
|
|
Ja wyciągałem magiel bo szedł do regeneracji |
|
|
|
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-06-09, 08:13
|
|
|
bronko86 napisał/a: | Ja wyciągałem magiel bo szedł do regeneracji | Kolego powiedz ile taka impreza Cię szarpneła,bo i u mnie za nie długo szykuję mi się regeneracja albo wymiana. |
|
|
|
|
|