|
Autor |
Wiadomość |
belus
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 21 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-16, 12:09 [D2 99 4.2PB
] Błąd 18233
|
|
|
Od pewnego czasu mam problem z automatem w moim aucie. Początkowo przy zmianie z 3-4 autko potrafiło szarpnąć, sporadycznie też wchodziła w tryb awaryjny, ale wystarczyło wyłączyć na chwilę zapłon i dalej było ok.
Od pewnego czasu jak delikatnie dodaję gazu to tak przy ok 2000 obr jest takie szarpanie, jeśli dodam mocniej gazu nie ma tego efektu. Dodatkowo teraz jak tylko trochę się zagrzeje, zgaszę go i odpalę to zaraz wchodzi w tryb awaryjny.
Z błędów pojawia się tylko błąd 18233. Czytałem gdzieś na forach że błąd ten może być generowany przez komputer skrzyni, oddałem go więc do sprawdzenia i z nim wszystko ok. Czy może to być uszkodzony zawór czy raczej jakiś większy problem? MIał ktoś może podobny problem? |
_________________ belus |
|
|
|
|
|
|
|
daro72
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik CML
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 954 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-17, 08:12
|
|
|
- - - - - 18232 P1824 4738 Zawór kontroli ciśnienia 3 N217 otwarty obwód / zwarcie do masy
Może to mieć związek ze zbyt niskim ciśnieniem w skrzyni czyli pompa w skrzyni dogorewa. |
_________________ Dążenie do doskonałości.
|
|
|
|
|
|
|
|
belus
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 16 Cze 2011 Posty: 21 Skąd: mazowieckie
|
Wysłany: 2011-06-17, 11:58
|
|
|
A można to jakoś zdiagnozować?
[ Dodano: 2011-06-28, 16:55 ]
witam ponownie,
dziś byłem w warsztacie i mechanik powiedział mi po jeździe próbnej że to padło sprzęgło.
Czy sprzęgło może powodować taki błąd?
[ Dodano: 2012-06-04, 15:17 ]
Panowie po prawie roku chciałbym powrócić do tematu mojej skrzyni.
Auto odstawiłem w tamtym roku do Józefowa, wymieniony został jakiś zawór ciśnienia plus oczywiście filtr, olej. Do tej pory błąd nie powrócił, skrzynia nie wchodzi już w tryb awaryjny, działa normalnie.
Jest jednak jedna rzecz która mnie niepokoi, a mianowicie jak jadę normalnie i puszczę gaz to po kilku sekundach jest takie jakby szarpnięcie, puknięcie. Wygląda to tak jakby było szarpnięcie przy redukcji ale bieg cały czas pozostaje ten sam. Jak wtedy puszczę całkowicie gaz to biegi normalnie, nieodczuwalnie się redukują do 1. Występuje to zarówno na tipie jak i automacie. |
_________________ belus |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |