Autor |
Wiadomość |
niki
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 9 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2012-01-22, 00:58 [D2 00 3.3TDI
] Rozrząd - jak powinien być ustawiony?
|
|
|
Witam !! Potrzebuje informacji jak powinien być ustawiony rozrząd w a8 3,3tdi jakie znaki na kołach może ma ktoś jakieś pomoce na ten temat zdjęcia czy coś
dziękuje[/b] |
|
|
|
|
|
|
|
pawcio
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Manual
Zasilanie: ON
Imię: paweł
Jeżdzę: A8
Wiek: 41 Dołączył: 05 Sty 2010 Posty: 38 Skąd: chełm/lubelskie
|
Wysłany: 2012-01-22, 13:58
|
|
|
caly rozrzad ustawiasz na blokady wal glowny , walki rozrzadu i pompa ale to napewno bylo juz na forum poszukaj |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-01-22, 14:49
|
|
|
kolego na blokadach masz tylko pierwsze wałki a co z drugimi ?? u mnie np jak pierwsze zablokowaliśmy i drugie na znaki to sie nie przekręcał dopiero mechanik sam liczył zęby ustawił i śmiga jak lala :mrgreen: więc znaką nie ufaj do końca |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-22, 16:08
|
|
|
jak zostaly zalozone chinskie walki rorzadu to tak jest. Cos tam chinole popaprali... |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-01-22, 17:01
|
|
|
kolego kupiłem nówki INA także chine to może koledze wcisneli :mrgreen: |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-22, 19:03
|
|
|
jesli znaki nie odpowiadaly krzywkom i mechanik musial ustawiac po swojemu to niestety tylko wydaje Ci sie ze to INA. Ten sam problem mialem z wałkami firmy NO NAME. Po zlozeniu rozrzadu wg znakow, silnik nie mial prawa dzialac. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-01-22, 20:03
|
|
|
kolego chyba źle to wyraziłem miałem na myśli znaki które zrobił inny mechanik kiedy go rozbierał. potem własnie mój mechanik zrobił to jak trzeba i wtedy wszystko sie zgadzało i znaki odpowiadały krzywką |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
niki
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 9 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2012-01-22, 20:35
|
|
|
witam !!
napisze wam jak to jest z tą moją a8
zaczęło sie tak ze pokazywała błąd przpływki wiec kupiłem nowe dalej sie pokazuje mechanik przeglądną całą instalacje ele. wszystko ok ale dalej brak mocy i kopcenie postaniwłem zadzwonić do poprzedniego właściciela powiedział mi ze po wymianie wałków zaczęła tak sie zachowywać wiec mechanik sprawdził wałki i fakt sa nowe stwierdził ze moze być przestawiony rozrząd ale kazał mi sie dowiedzieć jak zgrać wałki rozrządu z wałem korbowym bo tam brak znaków
Proszę was Chłopaki o pomoc lub jakiś nr tel. w celu wytłumaczenia co i jak moja a8 stoi juz od wakacji i nie mogę sobie z nią poradzić u nas w lubuskim nie ma mechaników to tego typu aut
więc prosze o jakieś wskazówki pomoce typu schematy,zdjęcia lub inne
jestem skłonny załadować audi na lawete i zawieść do kogoś kto mi to zrobi jak książka pisze
bardzo prosze o pomoc bo ja juz nie mam pomysłów
dziekuej |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-01-22, 20:47
|
|
|
kolego ja bym nie stawiał na wałki tylko na jakąś przerwe przy turbo bynajmniej ja przy tych objawach coś z tym miałęm |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-22, 21:00
|
|
|
ustawienie walkow jest od tylu. Ale to mechanik powinien wiedziec... Bo potem moze byc drogo............ |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
niki
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 9 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2012-01-22, 21:06
|
|
|
to może kolego byś mi to zrobił ?? |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-01-22, 21:15
|
|
|
Oczywiscie. Bez problemu. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
niki
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: ON
Imię: radek
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 44 Dołączył: 21 Sie 2011 Posty: 9 Skąd: Rzepin
|
Wysłany: 2012-01-22, 21:17
|
|
|
poprosze o nr tel dziekuje |
|
|
|
|
|