Autor |
Wiadomość |
Proninho
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Warmińsko-mazurski
|
Wysłany: 2012-07-19, 02:35 [D2 01 3.3TDI
] Naprawa - Turbiny,głowice,pompa wod,ciężko
|
|
|
Witam, jestem nowym członkiem owego portalu wręcz zajebiście że istnieją właśnie takie stronki. Zwracam się DO was o POMOC ...
Pękł mi przewód który idzie do chłodnicy (KOLANKO) dostępne jedynie w serwisie a co za tym idzie przegrzał mi się samochód.. Ogólnie biały dym 120 temp itp po podstawieniu cudeńka do mechanika zainstalował dla mnie zwykła rurę i powiedział żebym niezwłocznie zamówił owe kolanko i przyjechał z powrotem by je zamontować. Oczywiście została zalana woda, został odpowietrzony cały układ bla bla. Po odpaleniu samochodu i przejechaniu z 50 km zobaczyłem że ciągnie się za mną chmura białego dymu ... no i spadek MOCY... Ponownie podstawiłem samochód do mechanika ale już do innego. Opowiedziałem mu całą sytuację tzn trasa pęknięte KOLANKO przegrzanie biały dym z wydechu. ogólnie naprawa trwała 3,5 tyg... MASAKRA a o to co zostało wymienione no i dodam że samochód zaczął BARDZO ale to BARDZO ciężko palić na ciepłym a do tego po kilku kilometrach np pod czas wyprzedzania gdy potrzebny jest że tak napiszę BUT odcina mi zapłon gaśnie silnik no i KLAPA ... stoję rozkraczony na poboczu samochód rozgrzany nie chce odpalić ogólnie kręciłem z 15 sek (szkoda akumulatora tym bardziej SILNIKA) gdy już ostygnie odpala za 1 strzałem o ile wcześniej nie rozładuje Akum... Jaka może być przyczyna odcinania mocy no i tego że tak ciężko pali?? dodam że odcinanie mocy i to że ciężko pali zaczęło się dziać po wyjeździe od mechanika
głowica (regeneracja uszczelnianie itp) 1017zł
2szt uszczelki głowicy 404zł
pas rozrządu 375zł
regeneracja 2szt turbin jedna 867 druga 967 = 1834
Filtr oleju 64 zł
Olej Castro-la 5w40 7,5l 264zł
filtr powietrza 64zł
filtr paliwa (SZOK) 106 zł
RURA KOLANKO 80 zł
pompa wody HEPU 398zł
szyna wtryskowa 280zł która właśnie miała być wadą odcinania mocy. Dalej odcina
Czy możecie mi mniej więcej skalkulować czy owe CENY nie są zbyt wysokie ?? ogólnie za robociznę wziął 2300 zł (DYZO).... Odstawiam AUTKO z powrotem do tego samego mechanika by naprawił to co potrzebne mam nadzieje że już BEZ DOPŁATY ... co o tym sądzicie ?? |
_________________ Zwolennik Audiczek |
|
|
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-07-19, 07:46
|
|
|
Skoro go przegrzales i zostały zrzucone głowice to czy ktos przed zdjeciem głowic mierzyl kompresje? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-07-19, 09:37
|
|
|
Kolego Wypowiem się tak
1.Nie odpala na ciepłym bo jakiś wtrysk lub wtryski puszczają
2.Czy akumulator kręci tak jak by nie miał siły ?
3CZy działa ci chłodnica paliwa ? |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
Proninho
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Warmińsko-mazurski
|
Wysłany: 2012-07-19, 16:42
|
|
|
szeryfisch napisał/a: | Skoro go przegrzales i zostały zrzucone głowice to czy ktos przed zdjeciem głowic mierzyl kompresje? |
były mierzone ..
[ Dodano: 2012-07-19, 17:45 ]
eloallxp napisał/a: | Kolego Wypowiem się tak
1.Nie odpala na ciepłym bo jakiś wtrysk lub wtryski puszczają
2.Czy akumulator kręci tak jak by nie miał siły ?
3CZy działa ci chłodnica paliwa ? |
możliwe że wtryski ale były sprawdzane dzisiejszego dnia. Nie trzymają tak jak powinny ale także nie są do wymiany. Akumulator kreci do takiego stopnia aż pada. Działa chłodnica paliwa. Sprawdzałem także dzisiaj szyny na wtryskach tzn czujniki wszystko w porządku. MOŻE to pompa główna ?? która jest połączana z rozrządem ? |
_________________ Zwolennik Audiczek |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-07-19, 19:45
|
|
|
ja na twoim miejscu zapodał bym logi dynamiczne i statyczne wtedy będzie można więcej powiedzieć coś na temat auta . jakie błędy w sterowniku ? |
_________________
|
|
|
|
|
Proninho
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Warmińsko-mazurski
|
Wysłany: 2012-07-19, 19:50
|
|
|
badyl napisał/a: | ja na twoim miejscu zapodał bym logi dynamiczne i statyczne wtedy będzie można więcej powiedzieć coś na temat auta . jakie błędy w sterowniku ? |
pokazuje mi że ma za małe ciśnienie. Co wiąże się z szyną wtryskową ... za mało zapodaje ciśnienia .. Podkładałem dzisiaj inne SPRAWNE szyny i dalej klapa |
_________________ Zwolennik Audiczek |
|
|
|
|
|
|
|
badyl
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic + F1
Zasilanie: PB
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 44 Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 344 Skąd: trójmiasto
|
Wysłany: 2012-07-19, 19:52
|
|
|
porób logi i wklej tutaj na forum dokładnie jakie błędy masz |
_________________
|
|
|
|
|
tomekzabrze
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: S8 D2 340
Pomógł: 6 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Paź 2009 Posty: 306 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: 2012-07-19, 20:17
|
|
|
jesli choiz o ceny to jakos masakrycznie cie nie skroił wiadomo jakbys kupowal sam byloby pare zl aniej ale teraz pewnie mechanik by powiedzial widzi pan kupil pan czesci pewnie cos bylo liche i teraz auto nie chodzi a tak odstawisz i niech sie martwi tym....... patzrac na caloksztalt wydanej kasy to moze z 200 zl bys zaoszczedzil kupujac czesci sam wiec to nie majatek patrzac na to ile wydales |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-07-19, 20:25
|
|
|
Kolego jak za małe ciśnienie to może byc problem z pompą ale nie wiem czy był by obiaw nie palenia na ciepło |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
marta
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Marta i Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 , S6 C7
Pomogła: 8 razy Wiek: 39 Dołączyła: 13 Sie 2009 Posty: 162 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2012-07-19, 21:19
|
|
|
Proninho, Oczywiście współczuję i mam nadzieję, że znajdziesz tu potrzebną pomoc i problem się rozwiąże ale proszę o:
Zanim dołączysz do klubu A8, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań | |
|
|
|
|
|
|
|
FOSS
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tip.Sport F1
Zasilanie: PB
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 189 razy Wiek: 48 Dołączył: 14 Maj 2009 Posty: 5844 Skąd: WPR
|
Wysłany: 2012-07-19, 21:26 Re: Naprawa A8 d2 3.3 2001 Turbiny,głowice,pompa wod,ciężko
|
|
|
Kolego Proninho, swoje pisanie na forum rozpocznij od działu powitań - normalnie temat ten poleciałby w "kosmos" ale pozostawiam go bo koledzy napisali tu już kilka pomocnych słów.
Poza tym o problemach technicznych piszemy w dziale technicznym a w tytułach tematów używamy odpowiednich tagów - tym razem ja to poprawiam ale mam nadzieję, że następne tematy będziesz już zakładał poprawnie bo nie mam przyjemności w ich usuwaniu.
Pozdrawiam, FOSS |
_________________ * FOSS motorsport * (PL-Warszawa)
inspekcje przed zakupem
serwis, części zamienne nowe i używane
serwis mobilny, serwis door2door
modyfikacje, przeróbki, tuning
-
|
|
|
|
|
Proninho
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 37 Dołączył: 19 Lip 2012 Posty: 7 Skąd: Warmińsko-mazurski
|
Wysłany: 2012-07-20, 07:21
|
|
|
Dzięki FOSS !!! Tak jak pisałem zajebista stronka no i Adm kozaki ;DD
[ Dodano: 2012-07-20, 08:27 ]
W sumie masz i racje Na pewno później złożył by winę na moje części... a co do logów to postara się jak najszybciej wrzucić. Muszę tylko złapać mechanika który jest ciągle w trasie ... Też zastanawiałem się nad pompą.. kolejne 700 zł ;/ masakra ;p no i po WAKACJACH ..:)
[ Dodano: 2012-07-20, 08:34 ]
eloallxp napisał/a: | Kolego jak za małe ciśnienie to może byc problem z pompą ale nie wiem czy był by obiaw nie palenia na ciepło |
No właśnie ale żeby nie palił ... Szukałem juz po innych forach i nici ... Znalazłem już kilka tematów na ten temat ale jak na razie nikt nic nie wie ... MOŻE chociaż nam sie uda dojść do celu ;P ..
[ Dodano: 2012-07-20, 09:33 ]
myślę że będzie to pompa Wysokiego ciśnienia ... lipa bo znalazłem tylko 1 w internecie masakra. Wiecie gdzie jeszcze można je znaleźć ? |
_________________ Zwolennik Audiczek |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-07-20, 10:11
|
|
|
myśle że regeneracja to rozsądne wyjscie tylko że czas a jeśli chodzi o ciepłe palenie stawiam na wtryski |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2012-07-20, 21:39
|
|
|
no to ile zrobic probe przelewową |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
eloallxp
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 3,3Q
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy Dołączył: 28 Lip 2010 Posty: 191 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2012-07-21, 08:39
|
|
|
kolego jak ja pojechałem zrobic wtryski towymienili 4 wtryski które niby są zregenerowane . na dzień dzisiejszy auto niejeździ . ale oni zrobili wszystko super wkońcu 3 tygodnie jeździł . a |
_________________ Moja A8 3.3 TDI Quattro ;D
|
Ostatnio zmieniony przez eloallxp 2012-07-22, 17:15, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|