|
Autor |
Wiadomość |
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-01-30, 09:47 [D2 99 2.5TDI
] Czujnik poziomu oleju w silniku
|
|
|
Witam mam taki problem, po zapaleniu silnika zaświeca mi się żółta ikona minimalnego poziomu oleju i świeci mi ciągle podczas jazdy...nie za każdym razem ale średnio 4 razy na 5 zapaleń silnika, podczas gdy silnik pracuje i kontrolka świeci, gdy pójdę otworzę maskę silnika i ją zamknę wtedy kontrolka gaśnie i nie zaświeca się podczas jazdy, zapala się po ponownym uruchomieniu silnika...
Oczywiście stan oleju według bagnetu jest ok... :-P
Pytanie moje brzmi gdzie szukać przyczyny? |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-01-30, 10:03
|
|
|
Może masz już stary olej i dlatego podczas odpalania pokazuje się kontrolka, ja tak miałem w BMW E32 jak olej był stary to kontrolka oleju przy zapalaniu świeciła się. |
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-01-30, 10:23
|
|
|
Olej wymieniony 1000km temu i przed wymianą i po wymianie jest ta sama sytuacja. Auto już kupiłem z tą dolegliwością.
ale dziwi mnie to dlaczego po otwarciu i zamknięciu maski wszystko wraca do normy... |
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-01-30, 14:41
|
|
|
Może wtyczka od czujnika nie łączy i po zatrzaśnięciu maski łączy i błąd znika,musiałbyś skorzystać w vaga |
|
|
|
|
|
|
|
TheDaro3333
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.5
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Darek
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 04 Sty 2011 Posty: 74 Skąd: opolskie
|
Wysłany: 2011-01-30, 15:16
|
|
|
Posiadam własnego vag-a ale vag nic nie wykrywa...
pod maską w okolicy wlotu powietrza do klimy są dwa czujnik podobne do tych co w drzwiach od światła.
Tak sobie myśle może one mają z tym jakiś związek.
Ale sprawdzę też połączenie tych kabli może akurat to. Ale dziwi mnie też że dlaczego podczas jazdy (po otwarci i zamknięciu maski) nawet i po 200km w czasie jazdy kontrolka nawet nie mrugnie a gdy zgaszę i zapalę silnik to znów się zaświeca...
Proszę o dalsze rady...
[ Dodano: 2011-01-31, 14:11 ]
Hej panowie i panie nie ma nikt już żadnych pomysłów?
[ Dodano: 2011-02-09, 12:04 ]
Witam ponownie przetrzepałem dzisiaj VAG-iem wszystkie sterowniki i ten błąd tego czujnika nie występuje w zakładce "SILNIK" tylko w zakładce "WSKAŹNIKI"-kod błędu:
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266)
29-00 - Short to Ground
Wie może ktoś za co się zabrać żeby to naprawić...?
[ Dodano: 2011-02-09, 12:36 ]
Znalazłem coś jeszcze:
Lampa świeci się na żółto -> poziom oleju za niski
Należy sprawdzić poziom oleju po najbliższym tankowaniu i w razie potrzeby uzupełnić.
!Otwarcie pokrywy silnika dezaktywuje system. Swoje działanie wznawia po przejechaniu ok.100m
Informacja na wyświetlaczu: ÖLSTAND PRÜFEN
ŹRÓDŁO:
http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=8172
Może komuś się jeszcze przyda... |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |