Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 FL ALL ] Czujnik poziomowania ksenonów  
Autor Wiadomość
bobersky 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 5hp24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Maciej
Jeżdzę: A8 D2 4.2
Dołączył: 28 Sty 2014
Posty: 11
Skąd: Pomorskie
Wysłany: 2014-11-06, 13:54   [D2 FL ALL ] Czujnik poziomowania ksenonów

Mam problem w A8 D2. Otóż wyświetlił mi sie kontrolka poziomowania ksenonów. Sprawdziłem na Vagu, że był uszkodzony tylny czujnik. Zrobiłem tak jak w temacie http://www.a8team.pl/d2-a...075-vt11398.htm i znów sprawdziłem na Vagu, okazało sie, że teraz przedni czujnik jest walnięty. No to biorę sie dziś za naprawe tego przedniego czujnika, ale okazało sie, iż ten "wysięgnik" który jest połączony czujnik z wahaczem jest odłączony/ułamany (nie wiem). Probowałem wsadzić ten wysięgnik, ale ni cholera nie udaje mi sie. Więc teraz pytanie czy to jest ułamane czy po prostu to wypadło? Drugie pytanie: Czy to, że ten czujnik fizycznie nie był połączony z wahaczem spowodował, że na vagu wyskakuje błąd czy po prostu czujnik też jest trafiony?
http://speedy.sh/szdFR/20141106-133510.jpg
http://speedy.sh/JuEpS/20141106-133516.jpg
http://speedy.sh/2QMZC/20141106-133550.jpg
http://speedy.sh/eyH5Y/20141106-133554.jpg
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-06, 18:55   

Link nie trybi -popraw
Pytanie jaki blad miales.
Mogles miec niewlasciwy sygnal badz przerwa w obwodzie a to sa zupelnie rozne usterki.

Sprawdz dzialanie czujnika poprzez podglad blokow pomiarowych i wtedy ruszaj w kilka pozycji w zakresie naturalnej pracy ramienia oraz obserwuj wskazanie sygnalu z czujnika.
 
 
Lakier
[Usunięty]

Wysłany: 2014-11-06, 22:22   

SenatorS8 napisał/a:

Sprawdz dzialanie czujnika poprzez podglad blokow pomiarowych i wtedy ruszaj w kilka pozycji w zakresie naturalnej pracy ramienia oraz obserwuj wskazanie sygnalu z czujnika.


Po co ma sprawdzać, skoro widać, że coś z dzwignią jest nie tak?

Co do zdjęć, to widać, że musiało to wypaść. Nie da się tego nabić? Tylko tego nie przyklejaj na stałe, bo to powinno być ruchome.

Tak to powinno wyglądać złożone:
http://allegro.pl/czujnik...4672548388.html
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-11-07, 12:10   

Wiem ze wypadlo.
Celem sprawdzania na vag-u jest sprawdzenie czy czujnik sam z siebie zyje
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - opowiadania

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.