Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Elementy zawieszenia Mastersport opinia  
Autor Wiadomość
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-04, 11:16   [D2 ALL ] Elementy zawieszenia Mastersport opinia

hej niedawno trafilem tu na pochlebne opinie tego dziadostwa niestety musze powiedziec ze kupilem jakis czas temu wahacz tej firmy (tzw banan lewy przod) i wytrzymal cale 23 tys km zdjecia wrzuce przy wymianie moja rada unikac :) szkoda kasy koszt chyba cos kolo 130 - 140 zł z wysyłką obecenie dalem do regeneracji swoje oryginalne wahacze w firmie Regum pod Poznaniem i poinformuje jak sie to sprawuje za jakis czas sporo opinii pochlebnych maja w srodowisku motorsportu w naszym miescie pozdrawiam i odradzam (acz kolwiek musze tez zaznaczyc ze tych wahaczy widzialem 2 rodzaje )


Macieju, używaj proszę interpunkcji bo nie idzie tego czytać <cicho>
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2017-09-04, 11:50   

No Maciek, teraz tylko czekać na posty trolli z firmy MS na szybko się tu rejestrujących i przeczących Twojej opinii i szkalujących Ciebie, że jak to ? Że to prawdziwe German engineering :D
_________________
Black Cars Matters
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-04, 12:49   

preston81 napisał/a:
kupilem jakis czas temu wahacz tej firmy (tzw banan lewy przod) i wytrzymal cale 23 tys


noooo to długo i tak Ci wytrzymał. Mój nowy banan nie wytrzymał nawet tygodnia, guma z tulei wybrała się na spacer <boisie>



w mniejszych autach chwalą sobie te wahacze, no bo za kpl 700zł to "jak za darmo". Tyle że Mastersport produkował z początkiem produkcji dobre wahacze by przekonać do siebie klientów a z czasem jakość poszła w dół...zapewne cięcia kosztów jak w każdej fabryce, co przekłada się właśnie na jakość <bezradny>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
Preston81 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy
Wiek: 43
Dołączył: 14 Wrz 2011
Posty: 1805
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-09-04, 14:50   

wkleje foty za tydzien bo oddalem auto do lakiernika (w koncu) i pozniej oddam go na wymiane tego wahacza , u mnie spisany jest kazdy przebieg i data zakupu prawdopodobnie oddam na reklamacje :) bo zakladalem i kupowalem jakos w listopadzie :)
_________________
bądź sobą, wariatów też lubią
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-09-04, 21:37   

Ja kiedys kupilem klocki do innego audi MS sport.
Przy lekkim hamowaniu piszczaly jak kiedys pociagi. Po ok 5 tys km to je wywalilem bo przy kazdym hamowaniu zwracalem na siebie uwage

MS sport tak sa niemieckie jak dziadowskie kosmetyki K2 sa polskie
 
 
CINEK 
Moje A8



Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy
Wiek: 39
Dołączył: 07 Paź 2012
Posty: 4014
Skąd: Konstantynów Łódzki
Wysłany: 2017-09-04, 22:39   

TommyA8L napisał/a:
jak dziadowskie kosmetyki K2 sa polskie


oj nie mów bo K2 do czyszczenia felg jest bardzo dobry <okok>
_________________
to nie jest zwykły napęd...to
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2017-09-04, 23:17   

Moze do felg tak ale skore w A8 ich preparatem to sobie zniszczylem
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-08-23, 08:16   

Trochę odświeżę wątek. Poprzedni właściciel jeszcze w 2016 roku wymienił cały zawias na mastersport. Pomyślałem sobie - dojeżdżę i wymienię na coś normalnego. No i dopiero w ubiegłym roku po ok. 40 tys. km coś się zaczęło dziać. Główną słabością są oczywiście końcówki drążków i tuleje w wahaczach. O dziwo sworznie trzymają się świetnie. Rok temu wymieniałem w dolnym prostym tuleje na LM tylko dlatego, że stare wydawały się miękkie (nie były pozrywane ani rozwulkanizowane). Nowa tuleja wewnętrzna LM wytrzymała rok i się zerwała. Oczywiście zawias skręcany był zgodnie ze sztuką. Wczoraj kupiłem wahacz MS i od razu wymieniłem w nim tuleje znowu na LM. Zobaczymy na jak długo taki zestaw wystarczy. Dodam, że stary wahacz MS miał nadal sztywny sworzeń, wobec czego wymienię w nim tuleje i będzie na zapas.

Do czego zmierzam - na TRW i Lemforderach ostatnio się zawiodłem (i nie tylko ja). Jeśli nowy wahacz MS wytrzyma tyle, co stary, to warto rozważyć MS zamiast TRW lub LM i ew. nieco częściej zmieniać elementy zawieszenia. Różnica w cenie uwzględniając wymianę tulei to ponad 100% (wahacz LM 340zł, komplet MS + tuleje LM 160zł).

Nikogo nie namawiam na MS, ale mityczna jakość LM i TRW to już historia i nie zawsze warto przepłacać za markę.
 
 
VAGowner 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy
Wiek: 54
Dołączył: 12 Sty 2016
Posty: 483
Skąd: zachodniopomorskie
Wysłany: 2019-08-23, 10:50   

Zatem czas przesiąść się na inną markę...
Wiele pozytywów zbierają części Meyle, zwłaszcza Meyle HD.
_________________

 
 
gtfan 
Moje A8



Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy
Dołączył: 10 Gru 2010
Posty: 1282
Skąd: Lublin
Wysłany: 2019-08-23, 12:04   

VAGowner napisał/a:
Zatem czas przesiąść się na inną markę...
Wiele pozytywów zbierają części Meyle, zwłaszcza Meyle HD.

U siebie zakładałem cały komplet Meyle HD. Po ok 80tys. w bananie i górnym tylnym po stronie pasażera zużyły się sworznie. Reszta się trzyma jeszcze.
Na końcówkach drążków LM zrobiłem ok. 110tys. i jeszcze są ok.
_________________
Four rings to rule them all
 
 
krisker 
Moje A8



Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 28 Lip 2015
Posty: 607
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2019-08-23, 12:18   

Kiedyś w A6 C5 miałem oryginalne wahacze przy ponad 200 tys. km. Ale to kiedyś. Teraz niby LM nadal robi dla VAGa i kupując części można zauważyć wytarte numery OE, ale nie chce mi się wierzyć, że to samo idzie do ASO i/lub do nowych pojazdów.
 
 
TommyA8L 
Moje A8


Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 44
Dołączył: 10 Paź 2016
Posty: 244
Skąd: Wroclaw
Wysłany: 2019-08-23, 12:51   

krisker napisał/a:
Kiedyś w A6 C5 miałem oryginalne wahacze przy ponad 200 tys. km. Ale to kiedyś. Teraz niby LM nadal robi dla VAGa i kupując części można zauważyć wytarte numery OE, ale nie chce mi się wierzyć, że to samo idzie do ASO i/lub do nowych pojazdów.


Wlasnie czesto mowi sie, ze wytarte numery / logo oznacza oryginale czesci ale roznie to mozna interpretowac.
Z drugiej strony wiadomo, ze masa podrobek jest na internecie.
 
 
dice111 
Master MOD



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 245 razy
Dołączył: 16 Maj 2009
Posty: 5073
Skąd: Těšin
Wysłany: 2019-08-23, 13:51   

Kiedys, OE jakosc byla lepsza (wystarczy spojrzec jak projektowane sa samochody teraz pod wzgledem zuzycia (zywotnosc)). To samo, wiec jest z czesciami.
Cesty w DE, czy CH w latach 90, czy wczesnych 00 bez porownania do PL (obecnie w PL jest coraz lepiej pod tym wzgledem)
Teraz jest jak trafisz, jak sie ryzowy postaral to se chwalisz.
Podrobki - kolejna kwestia.
Zly montaz.
Typ zawieszenia.
Stan reszty zawieszenia w pojezdzie.
Kola (profil opony)
Czynnikow jest wiele.
_________________
Black Cars Matters
 
 
caro86wlkp 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz
Wiek: 37
Dołączył: 01 Paź 2012
Posty: 80
Skąd: Konin
Wysłany: 2019-08-23, 17:43   

https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls
test trzeba brać z pewnym dystansem. opinie innych też bo nikt nie wie jakie błędy mechanik popełnił przy montażu, jaki był styl jazdy i po jakich drogach. Ale u mnie w a6 c5 nawet najtańsze kamoki wytrzymały 50tyś km
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2019-08-23, 21:24   

Ja teraz mam Meyle HD i zlego słowa nie powiem
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Myjki ciśnieniowe Stiga

Prywatność.