Autor |
Wiadomość |
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-09-04, 10:16 [D2 ALL
] Elementy zawieszenia Mastersport opinia
|
|
|
hej niedawno trafilem tu na pochlebne opinie tego dziadostwa niestety musze powiedziec ze kupilem jakis czas temu wahacz tej firmy (tzw banan lewy przod) i wytrzymal cale 23 tys km zdjecia wrzuce przy wymianie moja rada unikac szkoda kasy koszt chyba cos kolo 130 - 140 zł z wysyłką obecenie dalem do regeneracji swoje oryginalne wahacze w firmie Regum pod Poznaniem i poinformuje jak sie to sprawuje za jakis czas sporo opinii pochlebnych maja w srodowisku motorsportu w naszym miescie pozdrawiam i odradzam (acz kolwiek musze tez zaznaczyc ze tych wahaczy widzialem 2 rodzaje )
Macieju, używaj proszę interpunkcji bo nie idzie tego czytać |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2017-09-04, 10:50
|
|
|
No Maciek, teraz tylko czekać na posty trolli z firmy MS na szybko się tu rejestrujących i przeczących Twojej opinii i szkalujących Ciebie, że jak to ? Że to prawdziwe German engineering |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-04, 11:49
|
|
|
preston81 napisał/a: | kupilem jakis czas temu wahacz tej firmy (tzw banan lewy przod) i wytrzymal cale 23 tys |
noooo to długo i tak Ci wytrzymał. Mój nowy banan nie wytrzymał nawet tygodnia, guma z tulei wybrała się na spacer
w mniejszych autach chwalą sobie te wahacze, no bo za kpl 700zł to "jak za darmo". Tyle że Mastersport produkował z początkiem produkcji dobre wahacze by przekonać do siebie klientów a z czasem jakość poszła w dół...zapewne cięcia kosztów jak w każdej fabryce, co przekłada się właśnie na jakość |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Preston81
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic FBG
Zasilanie: PB
Imię: Maciej
Jeżdzę: S8D2 AQH
Pomógł: 8 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 1805 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-09-04, 13:50
|
|
|
wkleje foty za tydzien bo oddalem auto do lakiernika (w koncu) i pozniej oddam go na wymiane tego wahacza , u mnie spisany jest kazdy przebieg i data zakupu prawdopodobnie oddam na reklamacje bo zakladalem i kupowalem jakos w listopadzie |
_________________ bądź sobą, wariatów też lubią |
|
|
|
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-09-04, 20:37
|
|
|
Ja kiedys kupilem klocki do innego audi MS sport.
Przy lekkim hamowaniu piszczaly jak kiedys pociagi. Po ok 5 tys km to je wywalilem bo przy kazdym hamowaniu zwracalem na siebie uwage
MS sport tak sa niemieckie jak dziadowskie kosmetyki K2 sa polskie |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2017-09-04, 21:39
|
|
|
TommyA8L napisał/a: | jak dziadowskie kosmetyki K2 sa polskie |
oj nie mów bo K2 do czyszczenia felg jest bardzo dobry |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2017-09-04, 22:17
|
|
|
Moze do felg tak ale skore w A8 ich preparatem to sobie zniszczylem |
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-08-23, 07:16
|
|
|
Trochę odświeżę wątek. Poprzedni właściciel jeszcze w 2016 roku wymienił cały zawias na mastersport. Pomyślałem sobie - dojeżdżę i wymienię na coś normalnego. No i dopiero w ubiegłym roku po ok. 40 tys. km coś się zaczęło dziać. Główną słabością są oczywiście końcówki drążków i tuleje w wahaczach. O dziwo sworznie trzymają się świetnie. Rok temu wymieniałem w dolnym prostym tuleje na LM tylko dlatego, że stare wydawały się miękkie (nie były pozrywane ani rozwulkanizowane). Nowa tuleja wewnętrzna LM wytrzymała rok i się zerwała. Oczywiście zawias skręcany był zgodnie ze sztuką. Wczoraj kupiłem wahacz MS i od razu wymieniłem w nim tuleje znowu na LM. Zobaczymy na jak długo taki zestaw wystarczy. Dodam, że stary wahacz MS miał nadal sztywny sworzeń, wobec czego wymienię w nim tuleje i będzie na zapas.
Do czego zmierzam - na TRW i Lemforderach ostatnio się zawiodłem (i nie tylko ja). Jeśli nowy wahacz MS wytrzyma tyle, co stary, to warto rozważyć MS zamiast TRW lub LM i ew. nieco częściej zmieniać elementy zawieszenia. Różnica w cenie uwzględniając wymianę tulei to ponad 100% (wahacz LM 340zł, komplet MS + tuleje LM 160zł).
Nikogo nie namawiam na MS, ale mityczna jakość LM i TRW to już historia i nie zawsze warto przepłacać za markę. |
|
|
|
|
|
|
|
VAGowner
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: TDI
Skrzynia: manual DQS 6b
Zasilanie: ON
Imię: Jac
Jeżdzę: A8 D2, A80 B4 1Z+
Pomógł: 10 razy Wiek: 55 Dołączył: 12 Sty 2016 Posty: 483 Skąd: zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2019-08-23, 09:50
|
|
|
Zatem czas przesiąść się na inną markę...
Wiele pozytywów zbierają części Meyle, zwłaszcza Meyle HD. |
_________________
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2019-08-23, 11:04
|
|
|
VAGowner napisał/a: | Zatem czas przesiąść się na inną markę...
Wiele pozytywów zbierają części Meyle, zwłaszcza Meyle HD. |
U siebie zakładałem cały komplet Meyle HD. Po ok 80tys. w bananie i górnym tylnym po stronie pasażera zużyły się sworznie. Reszta się trzyma jeszcze.
Na końcówkach drążków LM zrobiłem ok. 110tys. i jeszcze są ok. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|
|
|
krisker
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: 5HP19 FBB
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: A8 D2 FL
Pomógł: 10 razy Dołączył: 28 Lip 2015 Posty: 607 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2019-08-23, 11:18
|
|
|
Kiedyś w A6 C5 miałem oryginalne wahacze przy ponad 200 tys. km. Ale to kiedyś. Teraz niby LM nadal robi dla VAGa i kupując części można zauważyć wytarte numery OE, ale nie chce mi się wierzyć, że to samo idzie do ASO i/lub do nowych pojazdów. |
|
|
|
|
TommyA8L
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8L
Wiek: 45 Dołączył: 10 Paź 2016 Posty: 245 Skąd: Wroclaw
|
Wysłany: 2019-08-23, 11:51
|
|
|
krisker napisał/a: | Kiedyś w A6 C5 miałem oryginalne wahacze przy ponad 200 tys. km. Ale to kiedyś. Teraz niby LM nadal robi dla VAGa i kupując części można zauważyć wytarte numery OE, ale nie chce mi się wierzyć, że to samo idzie do ASO i/lub do nowych pojazdów. |
Wlasnie czesto mowi sie, ze wytarte numery / logo oznacza oryginale czesci ale roznie to mozna interpretowac.
Z drugiej strony wiadomo, ze masa podrobek jest na internecie. |
|
|
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
Wysłany: 2019-08-23, 12:51
|
|
|
Kiedys, OE jakosc byla lepsza (wystarczy spojrzec jak projektowane sa samochody teraz pod wzgledem zuzycia (zywotnosc)). To samo, wiec jest z czesciami.
Cesty w DE, czy CH w latach 90, czy wczesnych 00 bez porownania do PL (obecnie w PL jest coraz lepiej pod tym wzgledem)
Teraz jest jak trafisz, jak sie ryzowy postaral to se chwalisz.
Podrobki - kolejna kwestia.
Zly montaz.
Typ zawieszenia.
Stan reszty zawieszenia w pojezdzie.
Kola (profil opony)
Czynnikow jest wiele. |
_________________ Black Cars Matters |
|
|
|
|
caro86wlkp
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 1900
Skrzynia: manualna quattro
Zasilanie: ON
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 38 Dołączył: 01 Paź 2012 Posty: 80 Skąd: Konin
|
Wysłany: 2019-08-23, 16:43
|
|
|
https://www.youtube.com/watch?v=pZXSg1z-rls
test trzeba brać z pewnym dystansem. opinie innych też bo nikt nie wie jakie błędy mechanik popełnił przy montażu, jaki był styl jazdy i po jakich drogach. Ale u mnie w a6 c5 nawet najtańsze kamoki wytrzymały 50tyś km |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2019-08-23, 20:24
|
|
|
Ja teraz mam Meyle HD i zlego słowa nie powiem |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
|