|
Autor |
Wiadomość |
pioery
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-09-15, 18:27 [D2 96 4.2PB/LPG
] Gaśnie czy zimny czy ciepły
|
|
|
Witam,może ktoś ma pomysł ,stało sie to niedawno,auto ładnie odpala ale pochodzi troche i gaśnie,lub jeśli dodam gazu to gaśnie odrazu,do tego troszke nierówno chodzi,na gazie wszystko OK ,na Vagu nie ma błędów,pozdro |
|
|
|
|
|
|
|
Mucholejkolator
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Kacper
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 9 razy Wiek: 39 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 460 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-09-15, 18:49
|
|
|
Ja mam pomysł: popsułeś samochód :-P |
|
|
|
|
|
|
|
pioery
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-09-15, 18:58
|
|
|
Kliknąłem koledze ,,pomógł,, bo po części wie co się stało,a na poważnie sprawne są :
-czujniki spalania stukowego
- moduły ,cewki,pompa paliwa niedawno zmieniana ale może chińska i słabe ciśnienie
to co sie mogło stać w tym wozie?pozdro |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-09-15, 19:20
|
|
|
pioery napisał/a: | do tego troszke nierówno chodzi |
Jak masz kompa to sprawdz na jakich garach wypada zapłon, a następnie pozamieniaj wtryskiwacze miejscami, no i znowu sprawdz czy coś się zmieniło.
Sprawdzałeś błędy? Nie wywaliło przepływki, albo sond? |
|
|
|
|
|
|
|
pioery
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-09-15, 19:23
|
|
|
Nie ma żadnych błędów,na gazie wszystko pięknie chodzi także przepływka,sondy sprawne,pozdro |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-09-15, 19:37
|
|
|
sprawdz cisnienie jakie daje pompa nic innego sie nie nasuwa skoro na lpg jest igielka a wszystko inne posprawdzane to tylko to. Pod warunkiem ze sprawdziles spalanie na cylindrach, prace sond itd. Wtryski wykluczam poniewaz mowisz ze dobrze odpala, gdyby lezal chocby jeden wtrysk to by kulawo odpalala zwlaszcza na cieplym motorze. Pompe mozesz sprawdzic na listwie badz na wyjsciu. A moze wystarczy dolac benzyny tak za polowe?? |
|
|
|
|
|
|
|
pioery
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-09-15, 19:47
|
|
|
Mam pełny zbiornik benzyny wiadomo z jakiego powodu,ktoś źle zamontował pompe,do sprawdzenia ciśnienia jakie daje pompa idzie jakieś dziwne urządzenie czy zwykłe który posiada każdy warsztat?wystarczy że podepnę sie pod jedną stronę listwy i jakie powienienem mieć ciśnienie,po włączeniu zapłonu nie słyszę pompy w kabinie,czy te auta tak mają?pozdro |
|
|
|
|
paulo79
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2, BMW 7er
Pomógł: 32 razy Wiek: 45 Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 575 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-09-15, 19:52
|
|
|
zegar powinien miec kazdy lepszy fachman, na listwie najlepiej, z tego co pamietam to chyba coj kolo 5 barow powinno byc. Po przekreceniu zaplonu pompa chodzi przez 1-2 sek tylko |
|
|
|
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2011-09-15, 20:19
|
|
|
pioery napisał/a: | eśli dodam gazu to gaśnie odrazu |
nieuważnie przeczytałem, faktycznie wskazuje to na ciśnienie paliwa. |
|
|
|
|
pioery
Użytkownik
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8
Wiek: 37 Dołączył: 11 Wrz 2010 Posty: 10 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2011-09-15, 20:33
|
|
|
Oki,jutro jeśli uda mi się zmienię filtr paliwa i zmierzone zostanie ciśnienie,dam znać,pozdrawiam
[ Dodano: 2011-09-16, 22:03 ]
Więc...wymieniony został filtr paliwa,auto odpala ładnie,ale wkręca się na obroty minimalnie wolniej niż wcześniej,do tego czuje wyraźny spadek mocy przy jezdzie na benzynie,na gazie jest oki,zostało mi zmierzyć ciśnienie paliwa,w tym warsztacie nie mieli urządzenia,pozdro
[ Dodano: 2011-09-20, 13:18 ]
Panowie dalej to samo, teraz już autko słabo odpala i reszta objawów ta sama, podłączyłem Vag i zastanawia mnie blog 15 i 16 w polskim vagu, czujnik spalania stukowego cylindra 1-4 pokazuje 1,4 V natomiast blok 16 i czujnik spalania stukowego cylindrów 5-8 pokazuje 0,7 V ,proszę aby ktoś sprawdził czy te wartości są prawidłowe,pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - recenzje anime
Prywatność. |
|
|