Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 01 4.2PB ] Temperatura na postoju powyżej 90st.C  
Autor Wiadomość
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-04, 09:25   

SenatorS8, NIedawno robiłem sobie przeglad VAGiem i wiatrak elektryczny na drugi bieg załączał się mi wcześniej niz piszesz-temperatura silnika na VAG była 99st.
Elektryczne wiatraki mają to do siebie że skokowo utrzymują temperature chyba że sa włączone wcześniej. (chodzi o te nie ori) Ja się zdecydowałem bo visko już dawno padło i sie nie spina,osobiście kontaktowałem sie z pepim on ma to u siebie od dawna i zdaje egzamin. Więc zobaczymy co bedzie u mnie.
 
 
Marecki 
Moje A8



Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 2 razy
Wiek: 42
Dołączył: 27 Lip 2012
Posty: 280
Skąd: Suwałki
Wysłany: 2014-08-04, 09:28   

Można pokombinować z chłodnicą(przedmuchać,umyć)może coś da.
_________________
Jazda prosto jest dość nudna, zakrętami trudna, a bokami cudna dla A8 i A6
 
 
krzychu22.p1i 
Moje A8



Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy
Dołączył: 14 Sie 2011
Posty: 3149
Skąd: Oderwany od rzeczywistości
Wysłany: 2014-08-04, 15:16   

16" wiatrak elektryczny spal ma tylko 120W a 14" 80W więc jak on ma ogarnąć taki kocioł :P
_________________
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2014-08-04, 15:35   

krzychu22.p1i napisał/a:
16" wiatrak elektryczny spal ma tylko 120W a 14" 80W więc jak on ma ogarnąć taki kocioł :P

Powinien lepiej niż padnięte visco
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2014-08-04, 16:01   

Dziś u mnie jest chłodniej ale jak tylko będzie okazja sprawdzę to co napisał Senator.
Osobiście wydaje mi się że praktyczniej by było gdyby drugi bieg załączał się wcześniej niż te 110 stopni. Układ chłodzenia nie daje sobie rady z obciążeniem klimy.
Ostatnio wracałem z Tarnobrzegu do Ostrowca prędkość podróżna od 120-140 oczywiście była to autostrada :D klima na LO LO i wskazówka stała jak zamurowana na 90 stopniach.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

Ostatnio zmieniony przez ernesto 2014-08-04, 18:01, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SenatorS8 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy
Wiek: 42
Dołączył: 25 Gru 2013
Posty: 352
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-08-04, 17:59   

U mnie sytuacja wygladala wlasnie tak ze wskaznik pokazywal 110 st i wiatrak biegal na 2 predkosci i po okolo minucie pracy na wolnych z podniesiona maska przeszedl na 1 a temp na desce byla 100
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.