Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 ALL ] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L  
Autor Wiadomość
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-16, 21:18   [D2 ALL ] Wtrysk paliwa 077133551M a 077133551L

Czym sie roznia te wtryski od siebie?? Ten z literka M na koncu jest od polifta ,a ten drugi od przed lifta. Dane tego z literka L to 199 cc/min 15.9 Ohm , a jakie sa wartsoci od polifta?? Jakos nie moge ich znalesc ;/ Dzieki za pomoc

Dobra juz mam odpowiedz.
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-17, 11:21   

182cc 3bar ,14,5ohm , i dwa piwa za to
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-17, 14:23   

To teraz z innej beczki....Moze ktos wie czy da rade wtrysk o nr 077133551L podmienic innym? Moze byc nawet mniejsza wydajnosc aby wtyczka i rozmiar sie zgadzal. taki mam wtrysk w esie i sie popsul...czy od zwyklej 4.2 przed liftem na podmianke podejdzie? Bo widze ,ze jest inny nr
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-17, 15:37   

teoretyczne wszystkie typu 1.3 L-Jetronic podejdą , np. Fiat ale co z opornością bo wydajnośc po to by tylko chodził można olać ,ale oporność jest istotna. ECU przejdzie w tryb sterowania "open loop" by sobie poradzić z parametrami lub tryb awaryjny co odbije ci się czkawką ( domniemywam ,że chodzi o sprzedaż )
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-17, 15:42   

No wlasnie nie o sprzedaz. Ale tak sobie pomyslalem,ze i tak jezdze na gazie i tak wiec benzynowe wtryski sa mi potrzebne tylko do zagrzania silnika, pozniej bede chodzily wtryski gazu dlatego wydajnosc mi nie bedzie przeszkadzala tylko wlasnie czy ECU nie zlapie bledu? I ponawiam pytanie....Czy podejdzie mi wtrysk benzynowy od ABZ do AHC???

ps. chyba,ze ktos ma na sprzedaz wtrysk od AHC to chetnie kupie sztuke
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-17, 16:43   

Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie

Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-17, 18:40   

Pepeka napisał/a:
Wypada, że oba były w korpusie Ev1 1.3 więc powinno pasować , ale jak działać ?
Z drugiej strony po kiego tak kombinujesz szukaj na aledrogo lub jebaju i po zabawie

Sprawdziłem w katalogu różnice są , ale działac bedzie .wydajności nie uzyskasz ale do odpalania będzie OK


Gdyby bylo na allegro to juz by bylo w moich rekach ;) Na ebayu jeszcze nie patrzylem ale zaraz lukne. Moze w srode uda mi sie dorwac prawidlowy ale to nic pewnego niestety. Ciezka sprawa z tym wtryskiem do esy przed liftem. Po lifcie jest ich od groma! Dzieki za sprawdzenie tych wtryskow kolego. Zamowilem narazie od zwyklej 4.2 i zobaczymy co to bedzie jak go podlacze. Oby tylko komp bledy nie zlapal.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2013-10-17, 19:00   

A nie jest tak że troszkę mniejsza oporność jest dlatego że wydajność jest mniejsza.?
Wtryski o mniejszej oporności są troszkę szybsze w pracy więc może szybciej się otworzyć.
To tylko moje przypuszczenia.
Wtryski nie muszą mieć idealnej oporność ( ECU zapewne ma zakres błędu) różną mogą mieć oporność zależnie od temperatury
_________________

 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-17, 19:04   

u mnie wlasnie wtrysk po nagrzaniu traci opornosc i przestaje dzialac. Na zimnym silniku jest ok.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-17, 19:56   

cewka ma upalone przegrzane uzwojenie
to masz jak masz
jak nie możesz kupić do S to kup A
i podmień na te nabyte komp pewnie rozpoznaje różnice oporności
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-17, 20:40   

pepi napisał/a:
cewka ma upalone przegrzane uzwojenie


wydaje mi sie,ze nie ale cenna sugestia

pepi napisał/a:
ak nie możesz kupić do S to kup A


"A" czyli chodzi Ci ,ze od zwyklej A8 D2 4.2 ?

pepi napisał/a:
komp pewnie rozpoznaje różnice oporności


obys sie mylil :-P niebawem sie okaze ;)

pepi a tak swoja droga to wlasnie te moje cale problemy z wypadajacym zaplonem przez te wtryski ;/
 
 
Pepeka 
Moje A8


Rocznik: 2006
Silnik cm3: jest
Skrzynia: a niech ją nagła ...
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: A4B7
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 11 Sty 2012
Posty: 247
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-10-17, 20:57   

Panowie powtórzę jeszcze raz dla jasności esa preFL i zwykłe preFL 8 wtryski wg . specyfikacji ma prawie "takie same ", jednakowa oporność ,jednakowe maksymalne ciśnienie , nieduża różnica w wydajności i troche innych parametrów ciśnień roboczych które nieco sie różnią .
Oczywiście wtrysk od ABZta nie zapewni pełnej wydajności jaka miała by esa no orginale.
W przypadku niewielkich różnic (ECU ma też pewien zakres tolerancji zmian oporności) w oporze ,ECU zacznie pracowac w układzie otwartej pętli ( cykliczna zmiana parametrów) bedzie w miarę mozliwości starał sie zapewnic optymalne warunki pracy silnika. W przypadku kolosalnych różnić na oporze vide uszkodzenie, system wejdzie w tryb awaryjny i mamy kontrolkę ,duże spalanie itd... ECU działa wtedy na zapisanych parametrach domyślnych.

Nie wiem czy to jasno napisałem ale to już 5 beer...
_________________
Złego diabli nie biorą ...
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-17, 21:01   

Wszystko Wam napisze jak dojdzie do mnie zamowiony wtrysk i go zaloze. Wtedy bedzie pewnosc czy ECU nie zwariuje.(oby nie!) A w srode jak dobrze pojdzie to bede mial oryginal o esy ale to jak juz pisalem nic pewnego.

JAK BY KTOS MIAL WTRYSK DO ESY PRE LIFT CHETNIE KUPIE!!! ( sorry za duze litery ale chcialem zeby bylo to widoczne ,a w dziale kupie nie moge pisac postow)
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2013-10-18, 07:38   

jak to mówią jak nie zdrutujesz tego to się nie dowiesz :-D
 
 
seba185 
Moje A8


Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sebastian
Jeżdzę: Audi S8 D2
Dołączył: 14 Lip 2013
Posty: 92
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2013-10-22, 12:08   

No wiec wtrysk zmieniony. Wszystko hula ok. Blad nie wyskakuje wiec jest gitarka. Jutro jade jeszcze zmienic wszystkie 8 wtryskow od gazu lacznie z filterkami. Oby to juz na amen rozwiazalo moje klopoty z zaplonem. ehh
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.