Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z nawiewem przy skrecaniu  
Autor Wiadomość
piotrekdomy 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 52
Skąd: GDA
Wysłany: 2015-12-26, 19:12   [D2 00 4.2PB/LPG ] Problem z nawiewem przy skrecaniu

Od jakiegoś czasu mam problem z nawiewem, przy skrecaniu w lewo nadmuch słabnie, pomoże ktoś? <bezradny>
 
 
pioter 
Master MOD



Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy
Dołączył: 15 Maj 2009
Posty: 1796
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2015-12-26, 19:24   

Pewnie gdzieś obciera , ma luzy . http://www.audipages.com/...fanreplace.html
_________________
ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2015-12-26, 22:03   

W najgorszym wypadku wentylator do wymiany, w najmniejszym źle poskładany po wcześniejszej wymianie.
U mnie Było podobnie. rozebrałem, okazało si, że nasi już tam byli. Brakowało połowy śrub. Po prawidłowym skręceniu wszystkiego problem ustąpił.

Czasami występuje problem z wentylatorem ogrzewania, zaczyna terkotać.
Jedni na potęgę wymieniają cały zespół wiatraków ponieważ uważają że one są powodem, przyczyną.
Czasami przyczyną może być niedokręcona obudowa która jest nad wiatrakami. Pod wpływem pracy nadwozia nagle napotyka na wiatrak i powstają wibracje, które są spowodowane obcieraniem łopatek o obudowę.
Warto to zweryfikować.
Oczywiście nie neguję samego uszkodzenia łożyska, które kosi ośkę wiatraków powodując kontakt łopatek z obudową i jednocześnie uszkodzenie całego zespołu.
Trzeba rozebrać i sprawdzić.
Jesli okaże si, ze po skręcie zaczyna terkotać i po zatrzymaniu pojazdu poruszamy pod maską zespołem osłon wentylatora, to wiadomo,że gdzieś jest luż i coś jest nie skręcone.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
piotrekdomy 
Moje A8


Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 11 Sie 2015
Posty: 52
Skąd: GDA
Wysłany: 2015-12-27, 12:30   

Problem w tym ze nic nie turkocze tylko przy skrecie w lewo nawiew zanika. Miejmy nadzieję że tylko luzy...
 
 
Pawulon_90 
Moje A8


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: Audi S8
Pomógł: 1 raz
Wiek: 34
Dołączył: 14 Lut 2011
Posty: 114
Skąd: Tychy
Wysłany: 2015-12-27, 12:44   

Tez tak miałem i szczotki sie konczyly
 
 
leon0376 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Piotr
Jeżdzę: AUDI A8 L
Pomógł: 11 razy
Wiek: 48
Dołączył: 13 Wrz 2009
Posty: 383
Skąd: FR
Wysłany: 2015-12-27, 13:39   

U mnie też były to szczotki ;)
_________________
Zycie jest za krotkie zeby inwestowac w diesla
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.