Autor |
Wiadomość |
Mateeuusz
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 26 Dołączył: 16 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2016-09-16, 12:09 [D2 01 3.3TDI ] brak mocy po wymianie turbin
|
|
|
Witam mam pewien problem z moją a8 d2 3.3 jakieś 2 dni temu odebralem auto od znajomego mechanika który wymienił mi 2 turbiny ponieważ były padnięte w czasie jazdy do domu zauważyłem że auto wogole nie ma mocy ciężko wkręca się powyżej 2 tys obrotów dymi na czarno nie ma siły jechać mechanik ma zobaczyć mi w poniedziałek co to może być miał ktoś może taki przypadek dodam że jakiś miesiać temu robiłem remont silnika cała górę głowice nowe walki i 3 tygodnie po remoncie padły turbiny może miał ktoś taki przypadek komputer nic nie pokazuje a potrzebuje auta jak najszybciej a mechanik mówił że zobaczy w poniedziałek dopiero i zapomnialem jeszcze dodać że miga mi kontrolka od świec zarowych świece też są nowe. |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-09-16, 13:47
|
|
|
Takie pytanie, czy mechanik zna się na tym silniku ?
Już kilka tematów tu było właśnie z 3.3 V8 gdzie mechanicy nie radzili sobie z problemami. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Mateeuusz
Użytkownik
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.3
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 26 Dołączył: 16 Wrz 2016 Posty: 2 Skąd: Hrubieszów
|
Wysłany: 2016-09-16, 14:23
|
|
|
Jeśli złożył silnik i wszystko było w porządku aż do momentu padniecia turbin to myślę że tak mechanik będzie miał czas dopiero w poniedziałek ale ja potrzebuje auta chciałby to jakoś przyspieszyć raz miałem problem z podcisnieniami myślę że to może być znow problem z tym związany |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-16, 20:40
|
|
|
nie jezdzij nim, po zapchasz katy sadzą. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-09-16, 22:20
|
|
|
Mateeuusz, a to mechanik nie zrobił jazdy próbnej?! ...czy może miał za zadanie odkręcenie i przykręcenie kilku śrubek? |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
czaszkin77
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 47 Dołączył: 27 Cze 2010 Posty: 151 Skąd: Kolbuszowa
|
Wysłany: 2016-09-17, 05:41
|
|
|
Któryś wąż od turbiny do intercoolera spadł albo pękł |
|
|
|
|
|
|
|
mr073k
Użytkownik
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 33 Dołączył: 15 Cze 2016 Posty: 3 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2016-09-20, 20:19
|
|
|
Turbosprężarki sterowane są podciśnieniowo. Więc Prawdopodobnie jest gdzieś nieszczelność. Spiralka świeci bo łapie błąd przez brak sterowania wszystkiego co chodzi za pomocą podciśnienia. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2016-09-20, 21:07
|
|
|
to wszyscy wiedza, czekamy na kody błedów. Inaczej to zgadywanie.. |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
|