Autor |
Wiadomość |
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-23, 08:31 [D2 98 4.2PB
] Patent na wydłubanie simeringu wału korbowe
|
|
|
Ma ktos patent na wydlubanie tego simeringu ktory jest pod kolkiem rozrzadu z przodu od silnika ? Ja sie poddalem i dorabiam sciagacz z podebraniami. Moze jest jednak jakas metoda sensowna inna niz kilkugodzinne dorabianie sciagacza? ? |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-23, 08:39
|
|
|
Mi zawsze wychodził normalnie. |
|
|
|
|
|
|
|
meir
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Dołączył: 27 Sie 2014 Posty: 327 Skąd: Tychy
|
Wysłany: 2015-08-23, 09:28
|
|
|
musi wyjść normalnie on jest na wcisk , chyba że już jak to lubimy mówić na warsztacie " nasi tu byli " i wcisnęli go na jakimś kleju bóg wie po co |
_________________ Nowe Audi 80 ABT. |
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-23, 09:30
|
|
|
wkręć blachowkręta sam wypadnie |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-23, 10:00
|
|
|
ja wbijałem ostry śrubokręcik i podwadzałem, no nie ma opcji żeby nie wyszadł |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-23, 11:49
|
|
|
Nie chce czegos zniszczyc (a w szczegolnosci nie chce podrapac walu) a od srodka nie ma jak go wypchnac. Z simerem pompy oleju walczylem godzine. Jeszcze oryginalny byl (400k km prawie) |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
|
|
|
pb41ns
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy Dołączył: 28 Sty 2012 Posty: 1563 Skąd: osiek kuj-pomor
|
Wysłany: 2015-08-23, 12:15
|
|
|
jeśli robisz z głową to nie ma możliwości podrapania wału, wbijasz w dziada coś ostrego i wylata bez problemu |
_________________ Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz.... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-23, 12:38
|
|
|
No dokładnie tak zwykle u mnie sie to robi. Wyciąga "za skóre" |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2015-08-23, 22:04
|
|
|
za bardzo się boisz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-23, 22:15
|
|
|
Pewna reka,Jak dłubalismy u prestona to Erni tez czasami mówił że cos sie nie da a ja ciach i było |
|
|
|
|
|
|
|
mkbewe
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip EYC GQF
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomasz
Jeżdzę: A8D3
Pomógł: 10 razy Wiek: 38 Dołączył: 13 Mar 2015 Posty: 1063 Skąd: Śląsk
|
Wysłany: 2015-08-24, 03:04
|
|
|
Takie simeringi to się fajnie wyciąga przez wręczenie blachowkreta potem chwytasz za niego kombinerkami i wyciagasz |
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2015-08-24, 05:24
|
|
|
Ja przebijam takim zagiętym szpikulcem i wyłazi zawsze
Apo pamiętaj że nie zawsze siła jest wyznacznikiem. Lepiej chwile pomyśleć niż coś urwać u prestona chodziło o wiązki cewki wtedy i wyjęcie ósmej razem z kablem bo wtyka się zastała.
Inną sprawą jest też to że na warsztacie jak coś nie idzie to zawsze jest urządzenie które mi pomoże. A w warunkach polowych niestety. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Bugalon
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy Wiek: 46 Dołączył: 26 Gru 2013 Posty: 789 Skąd: Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: 2015-08-24, 07:08
|
|
|
No nic, dzieki wszystkim za odpowiedzi, jakos sobie poradze bo pomyslow cala masa jest. Jesli jednak bedzie tak zapieczony jak ten od pompy oleju to czarno widze wkręty, szpikulce i inne srubokrety. W ten od pompy oleju tluklem przez drewienko od srodka silnika po wyjęciu pompy dobrę 25 minut. Gdybym nie mial zwalonych misek to bym go nie wyciagnal za lewara. |
_________________ Pozdrawiam Bugi
"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali" |
|
|
|
|
SenatorS8
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4172
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adam
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 13 razy Wiek: 42 Dołączył: 25 Gru 2013 Posty: 352 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-08-24, 07:41
|
|
|
Skoro tyle masz rozdlubane to zdejmij front silnika i na stole sobie zrobisz wszystko jak chcesz |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-24, 09:20
|
|
|
ernesto napisał/a: | Apo pamiętaj że nie zawsze siła jest wyznacznikiem. Lepiej chwile pomyśleć niż coś urwać u prestona chodziło o wiązki cewki wtedy i wyjęcie ósmej razem z kablem bo wtyka się zastała. |
Ależ masz racje tylko że jak powiedziałeś że cewka czy cos tam jeszcze się nie da to ja ja cmyk. Nie uzywałem siły tylko jak to ująłeś 'pewnej reki"
Bugi miałem zapieczony pierwszy raz no i trza było wydłubywać ale szpikulce made by dentysta zawsze pomocne |
|
|
|
|
|