Autor |
Wiadomość |
miszigen
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-15, 21:20 [D2 99 4.2PB/LPG
] Sterownik silnika
|
|
|
Witam wszystkich szczęśliwych posiadaczy a8mek
Pojawił mi się ostatnio nie mały problem ,mianowicie podczas podróży w deszczu auto zgasło i tak nie odpaliło do dziś Panowie z serwisu powiedzieli mi ze w podszybiu znajduje się sterownik silnika i się zalał
Moje pyt jak dobrac z allegro drugi
4d0907559h to nr sterownika na allegro nie ma takiego samego czy jakiś inny bd pasował bo szukam i szukam i jest ich sporo ale sa różne a szkoda by 0000 stała bo się w niej zakochałem dziękuję serdecznie za odp |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2015-06-15, 21:39
|
|
|
miszigen, chyba coś z tym numerem sterownika pomieszałeś bo nawet Audi-Online-Katalog tego nie rozpoznaje |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-15, 21:50
|
|
|
Sterowniki sa zamienne i choc nie kazdy elektryk może to ogarnac to niektore numery sa zamienne i będą działać. |
|
|
|
|
miszigen
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-15, 22:06
|
|
|
danishow napisał/a: | miszigen, chyba coś z tym numerem sterownika pomieszałeś bo nawet Audi-Online-Katalog tego nie rozpoznaje |
Taki mi panowie podali jutro bd miał go fizycznie w rekach to wstawie foto |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-15, 23:48
|
|
|
Tylko sterownik o oznaczeniu 4d0907559h jest do S8 i to do MANUALA i kodzie silnika AVP... Jeśli masz zwykłą a8 to ten sterownik nie jest zamienny chyba, że była przekładka.. |
_________________
|
|
|
|
|
miszigen
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-16, 09:55
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | Tylko sterownik o oznaczeniu 4d0907559h jest do S8 i to do MANUALA i kodzie silnika AVP... Jeśli masz zwykłą a8 to ten sterownik nie jest zamienny chyba, że była przekładka.. |
witam sterownik to 4d0907558h
a nr bosh 2061206015
mam automat auto niby z niemiec wiec nie wiem czy była przekładka
i jest to normalnie a 8 a nie s8 |
|
|
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-06-16, 10:14
|
|
|
Na Alle... obecnie są 2 takie sterowniki do sprzedania. Poza podmianą sterownika zostaje jeszcze kwestia immobilizera (jest w sterowniku), ale z tym można też sobie poradzić. |
|
|
|
|
miszigen
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-16, 10:24
|
|
|
sylwekr napisał/a: | Na Alle... obecnie są 2 takie sterowniki do sprzedania. Poza podmianą sterownika zostaje jeszcze kwestia immobilizera (jest w sterowniku), ale z tym można też sobie poradzić. |
a wjaki sposób ? ten imobi ogarnać ? mogę prosić Pana o linki do sterowników |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-16, 10:42
|
|
|
Immo trza zgrać z zegarami i wymaga to juz znajomości elektryki. Do tego wazna sprawą jest czy masz 4sondy czy dwie bo jesli masz z cztery to bedzie pasował też ten z dwoma(tylne sie odłaczy) a jak masz dwie sondy a sterownik bedzie miał 4 to beda problemy.
Mowa oczywiście o FL 99r |
|
|
|
|
miszigen
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-16, 11:01
|
|
|
Apophis napisał/a: | Immo trza zgrać z zegarami i wymaga to juz znajomości elektryki. Do tego wazna sprawą jest czy masz 4sondy czy dwie bo jesli masz z cztery to bedzie pasował też ten z dwoma(tylne sie odłaczy) a jak masz dwie sondy a sterownik bedzie miał 4 to beda problemy.
Mowa oczywiście o FL 99r |
nic mi to nie mówi chodź wiem że Panowie chcą pomóc w serwisie oprucz tego że musze sam sterownik załatwić chcą 800-1000zł za przeprogramowanie gdybym wiedział że można zrobić taniej było by super |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-06-16, 11:21
|
|
|
miszigen, masz niedaleko siebie kumatego gościa marekp750 a jak bedziesz troszke szperał po forum znajdziesz jeszcze jedna osobę |
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-06-16, 13:53
|
|
|
Na All... teń tańszy sterownik zniknął. Ty go kupiłeś ? Co do immobilizera to możesz się go pozbyć. Ja u siebie wymieniałem zegary i aby z Immo nie było problemu "wywaliłem immobilizer" - przeprogramowany został sterownik. Mnie to kosztowało 200 zł + koszt wysyłki. Wysłałem jednego dnia za 2 dni miałem z powrotem. Jak byś był zainteresowany napisz na PW, gdzieś chyba mam kontakt do firmy która mi to robiła. |
|
|
|
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-06-16, 14:33
|
|
|
W etce jest wzmianka o przyuczeniu immo do ecu więc się da raczej bez czarowania.
miszigen napisał/a: | witam sterownik to 4d0907558h |
Ten się zgadza, AQF do nr vin 4d-y-003 000 zamieniony w 2002r na 4d0997558CX |
_________________
|
|
|
|
|
sylwekr
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Sylwek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 20 razy Wiek: 46 Dołączył: 30 Lis 2010 Posty: 674 Skąd: Łowicz
|
Wysłany: 2015-06-16, 14:45
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | W etce jest wzmianka o przyuczeniu immo do ecu więc się da raczej bez czarowania.
|
Zgadza się, ale u mnie 4 "speców" poległo przy kodowaniu dodatkowego kluczyka i jednocześnie wymianie licznika, dlatego w końcu wywaliłe immo ze sterownika. Jednemu nawet się prawie udało, wymienił licznik, zakodował kluczyki, zapłaciłem, ale coś mnie tknęło i odłaczyłem akumulator. Po ponownym podłączeniu już auta nie dało się odpalić :-( |
|
|
|
|
|
|
|
miszigen
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Adrian
Jeżdzę: D2
Wiek: 35 Dołączył: 15 Cze 2015 Posty: 21 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2015-06-16, 15:44
|
|
|
krzychu22.p1i napisał/a: | W etce jest wzmianka o przyuczeniu immo do ecu więc się da raczej bez czarowania.
miszigen napisał/a: | witam sterownik to 4d0907558h |
Ten się zgadza, AQF do nr vin 4d-y-003 000 zamieniony w 2002r na 4d0997558CX |
4d0997558CX czyli taki nr tez bd pasował
i czy do takowej procedury auto jest potrzebe czy sam sterownik |
|
|
|
|
|