Autor |
Wiadomość |
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2016-05-23, 05:37 [D2 98 2.5TDI ] szarpie z 5 na 4
|
|
|
przy redukcji w gore na trybie D czuć szarpniecie miedzy biegami 4 - 5, przy schodzeniu w dół i na jeździe ręcznej(góra i dół) już nie,o co tu chodzi? |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-05-23, 05:43
|
|
|
Uzupełnij proszę swój profil zgodnie z regulaminem. Wypełnij rzetelnie wszystkie obowiązujące pola. Jeśli nie chcesz podawać miasta w którym zamieszkujesz, podaj inne duże, najbliżej leżące od Twojego miejsca przebywania. Informacje techniczne uzupełnij szczegółowo i prawidłowo wybierając je menu w Twoim profilu.
Brak uzupełnionego profilu może skutkować jego usunięciem lub zablokowaniem. |
Kolego jaki to rocznik bo w profilu masz 2000 a w tagach zaznaczyłeś 98 |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
Kamrat
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sty 2016 Posty: 38 Skąd: Stargard / Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-05-23, 16:23
|
|
|
Chyba za mało info, czy i kiedy olej, co pod kompem, jak na postoju przy zmianach PRDN? Jak z opornością na zaworach płyty sterującej? |
_________________ Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek ! |
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2016-05-23, 17:35
|
|
|
filtr i olej zmieniany w tym miesiącu-maj,silnik bez chipa,na postoju ok |
|
|
|
|
|
|
|
Kamrat
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartosz
Jeżdzę: A8 d2
Wiek: 40 Dołączył: 26 Sty 2016 Posty: 38 Skąd: Stargard / Zachodniopomorskie
|
Wysłany: 2016-05-23, 21:42
|
|
|
ericson napisał/a: | iltr i olej zmieniany w tym miesiącu-maj,silnik bez chipa,na postoju ok |
Filtr i olej oczywiście w skrzyni, a co do kompa raczej mi chodziło o ewentualne błędy czy wyskakują.
zobacz na forum w temacie "lock up nie działa" schemat pinów i sprawdź jak wygląda oporność poszczególnych zaworów i czujników. Szarpanie najczęściej jest spowodowane wadliwą pracą w/w lub płyty sterującej. Często również ma wpływ wadliwa praca podzespołów silnika, przepływomierz etc. |
_________________ Jeśli coś ci nie wychodzi, weź większy młotek ! |
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2016-05-24, 04:28
|
|
|
błędów w silniku i skrzyni-brak
[ Dodano: 2016-09-16, 17:48 ]
a wie kos od czego jest zawór z żółtą wtyczka EDS-1 na płycie w ASB?
[ Dodano: 2016-09-18, 08:15 ]
czy może ktos sprawdzić jakie ma silnik obroty przy jeździe z prędkością 100 ?, 2.5 tdi 150km tip |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-09-18, 10:43
|
|
|
Powinien miec ok 1800 |
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2016-09-18, 13:16
|
|
|
Apophis napisał/a: | Powinien miec ok 1800 |
OK,dzieki
[ Dodano: 2016-11-26, 10:48 ]
moja skrzynia ma oznaczenie DEY,aby podmienić płytę na sprawna,musi byc tez z DEY? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-27, 20:24
|
|
|
ericson napisał/a: | aby podmienić płytę na sprawna,musi byc tez z DEY? | Nie, może być też CJT, CJS i DRN ale zanim na pałę zaczniesz wymieniać podzespoły sprawdź pod VAGiem parametry pracy obecnej płyty. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2016-11-28, 07:05
|
|
|
w silniku i skrzyni błędów -brak
olej i fitr świeżo wymienione
opisze obwiawy które mnie niepokoją
1.w fazie rozgrzewania przytrzymuje mi biegi i przerzuca dosc wysoko ok 3-3,5 tys,czym cieplejszy tym szybciej i niżej zmienia, np jadać po starcie na 2 przeżuci dopiero przy 3200 po 2-5km juz dużo poniżej 3 tyc puści bieg-moze tak ma byc aby szybko dogrzać silnik i nie katować go na niskich obrotach?
2. jazda w trybie D ,gdy jest redukcja 5 na 4 czuc walniecie,ale tylko przy mocniejszym wcisnieciu gazu,przy schodzeniu bez gazu jest w miare dobrze, w trybie zmiany ręcznej nie czuć szarpniec.
a możesz poradzić na co zerknąć szczególnie w ustawieniach? |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-28, 21:06
|
|
|
ericson napisał/a: | moze tak ma byc aby szybko dogrzać silnik i nie katować go na niskich obrotach? | Dokładnie tak jest, sterownik przeciąga biegi by szybciej nagrzać olej. ericson napisał/a: | na co zerknąć szczególnie w ustawieniach? | W jakich ustawieniach ?! |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2016-11-29, 06:53
|
|
|
w VAG |
|
|
|
|
|
|
|
danishow
Moje A8
Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy Wiek: 41 Dołączył: 02 Sty 2015 Posty: 3733 Skąd: Leiningen - DE
|
Wysłany: 2016-11-29, 13:15
|
|
|
Ustawienia Ci nie potrzebne, parametry musisz luknąć. Co dzieje się z czujnikami obrotów, jak wysterowane są zawory itd. Nie da się od tak wytłumaczyć na co zwracać uwagę, może daj jakiejś firmie do zdiagnozowania ...znajdź najbliższy serwis np. ZF i umów się na diagnozę. |
_________________ MOJE A8 - WYDECH |
|
|
|
|
ericson
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 2500
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: ero
Jeżdzę: A8 D2 quattro
Wiek: 48 Dołączył: 21 Kwi 2016 Posty: 51 Skąd: wawa
|
Wysłany: 2017-02-19, 07:50
|
|
|
zakupiłem cała płytę od skrzyni DEY z passata, jak wiosna przyjdzie to biorę sie za podmianę.Płyta już podmieniona,nie szarpie .
[ Dodano: 2017-02-26, 08:27 ]
czy zna ktoś sposób jak skasować adaptacje w skrzyni?
[ Dodano: 2017-04-19, 18:15 ]
po dłuższej jeździe czasami nie zapnie nadbiegu (lock up),postanowiłem pomierzyć oporność na wtyczce i wychodzi ze zla jest na OSS- 0,900 ,a powinno byc okolo 292-358, czy to to? |
|
|
|
|
|
|
|
|