Autor |
Wiadomość |
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-03-21, 13:23
|
|
|
Kolego artekk, nie wiesz przypadkiem czy takową regulacje da się przeprowadzić także przy VW Sharan 1.9 TDI 99' ? :roll: |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
|
|
|
artekk
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Arturo
Jeżdzę: A8
Pomógł: 4 razy Dołączył: 20 Lut 2010 Posty: 192 Skąd: kujawsko-pomorskie
|
Wysłany: 2011-03-21, 14:22
|
|
|
Kolego nie wiem, jak jest w Sharanie, powyższa instrukcja pochodzi z programu Audi Aesis. Z tego co słyszałem w Audi A6 i VW Passacie jest podobnie. W BMW E39 też można było na podobnej zasadzie zlikwidować luz na maglu, oczywiście w pewnym zakresie, bo przy zbyt mocnym skręceniu magla kierownica nie odbijała.
Niestety u mnie w a8 śruba do regulacji luzu na maglu nie ma zamiaru drgnąć. Klucze trzeszczą, a ona stoi jak wryta. Chwilowo odpuszczam |
_________________ Jest BMW E60 525dA na koksie. Ps: https://a6klub.pl
|
|
|
|
|
|
|
|
gumiss64
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2 & C4
Pomógł: 9 razy Dołączył: 13 Gru 2009 Posty: 129 Skąd: wlkp
|
Wysłany: 2011-03-22, 20:12
|
|
|
Dzięki kolego, z tego co się orientuję to jest takowa śruba, może uda się odrobinę zlikwidować luz :mrgreen: |
_________________ WŁADCA PIERŚCIENI JEST TYLKO JEDEN CCCO
NIE MAM MOŻLIWOŚCI ROZKODOWANIA VIN-ÓW!! |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-03-25, 14:29
|
|
|
artekk byłem dzisiaj u tego swojego mechanika i pytałem którą śrubą ten luz kasował i powiedział ze tą co jest na tym zdjęciu co wstawiłeś wcześniej. |
|
|
|
|
|
|
|
artur v8
Użytkownik
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronik
Zasilanie: PB
Imię: Artur
Jeżdzę: A8
Dołączył: 19 Gru 2009 Posty: 15 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 2011-07-05, 20:12
|
|
|
koledzy podłączę się do tematu maglownic może ktoś z was będzie wiedział jaka jest różnica między maglownicą z tłumikiem drgań serwotronik, a maglownicą bez tłumika drgań również serwotronik ta druga polift |
_________________ 4,2 ABZ |
|
|
|
|
123mielony
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: Tiptronic F1
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: D3
Pomógł: 47 razy Wiek: 47 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 1828 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2011-07-06, 07:31
|
|
|
Tak na logikę to w jednej jest tłumik drgań a w drugiej tego tłumika nie ma. |
|
|
|
|
|
|
|
RONI
Użytkownik
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB
Imię: Roland
Jeżdzę: S8 D2
Wiek: 49 Dołączył: 15 Sty 2012 Posty: 5 Skąd: WLKP
|
Wysłany: 2012-12-16, 19:37
|
|
|
Co zrobić jak ta śruba nie chce współpracować i ani drgnie :?: |
_________________ zyje i jezdze naprawde |
|
|
|
|
krzychu22.p1i
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: ZF
Zasilanie: PB
Imię: Krzysiek
Jeżdzę: sporadycznie
Pomógł: 127 razy Dołączył: 14 Sie 2011 Posty: 3149 Skąd: Oderwany od rzeczywistości
|
Wysłany: 2015-07-28, 09:41
|
|
|
RONI napisał/a: | Co zrobić jak ta śruba nie chce współpracować i ani drgnie :?: |
Odświeżam i przyłączam się do powyższego. Co zrobić z tą małpą aby nie zepsuć? Mam luz w pozycji środkowej (jazda na wprost) przy skręconych w obie strony cisza. |
_________________
|
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-08-04, 18:21
|
|
|
Orientujecie się może ile kosztuje nowy magiel w aso? |
_________________ xyz |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2015-08-04, 18:23
|
|
|
5-6 tyś. Ale sa dwie osoby co mają sprawna uzywke-danischow i nowy MichałWruszak |
|
|
|
|
|
|
|
pavel44
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: s8 d2
Pomógł: 3 razy Wiek: 36 Dołączył: 29 Maj 2014 Posty: 219 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2015-08-04, 20:03
|
|
|
U mnie narazie bardzo sporadyczne stuki ale cena powala z nóg |
_________________ xyz |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-08-13, 20:24
|
|
|
U mnie też stuka w D2 od strony gdzieś po lewej od kierownicy, zawias caly przeglądnęłem...ma ktoś namiary na jakiegoś kumatego mechaniora z dolnegośląska który by mi ten temat załatwił? |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
Wysłany: 2015-08-17, 18:32
|
|
|
jak sprawdzić jaki model maglownicy mam w aucie...w A8 D2
jest gdzieś łatwo dostępny nr części..
mi strasznie już trzeszczy i puka strach jeździć trzeba naprawić....albo wymienić |
_________________ https://www.youtube.com/watch?v=yGtpl0p0AXs
|
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
bazzzyl
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2 FL '99 4x4 193KM AQD
Pomógł: 2 razy Wiek: 41 Dołączył: 03 Sty 2014 Posty: 328 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2015-09-24, 21:31
|
|
|
U mnie też stuka po lewej stronie i czuć to lekko na kierownicy. Aż mnie ch...j strzela za każdym razem! |
_________________
|
|
|
|
|
|