Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 95 3.7PB/LPG ] Wpięcie reduktora LPG  
Autor Wiadomość
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-09-28, 16:46   [D2 95 3.7PB/LPG ] Wpięcie reduktora LPG

Witam,Panowie czy wpięcie reduktora LPG pod zbiorniczkiem wyrównawczym będzie miało wpływ na to że auto będzie lekko kulało jak na klimatroniku będzie ustawiona niska temperatura?Ogarniam teraz instalacje i wszystko chodzi cacy ale tylko wtedy jak na klimatroniku mam ustawione powyżej np.24 stopni <bezradny>
Jak jest np. na 19 stopni to auto lekko kuleje,niezbyt równo chodzi na postoju i czuć gaz na zewnątrz,ewidentnie tak jakby reduktor był nie dogrzany.
 
 
Bugalon 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojtek
Jeżdzę: D2
Pomógł: 24 razy
Wiek: 46
Dołączył: 26 Gru 2013
Posty: 789
Skąd: Kujawsko-Pomorskie
Wysłany: 2016-09-28, 17:23   

Zasilanie masz wziete z przewodu nagrzewnicy?
_________________
Pozdrawiam Bugi

"Diesel jest jak cymbałki dla przedszkolaków. Zaczynasz grać melodię i nagle brakuje Ci skali"
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-09-28, 17:32   

Jeden przewód jest wpięty do węża od nagrzewnicy drugi z 5cm pod zbiorniczkiem wyrównawczym.
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-28, 21:27   

oliwier30 napisał/a:
Jeden przewód jest wpięty do węża od nagrzewnicy drugi z 5cm pod zbiorniczkiem wyrównawczym.


Podstawa hydrauliki się kłania dla gazownika. Nim potniesz przewody, pierw sprawdź jak funkcjonuje układ chłodzenia by nie zaburzyc jego pracy i działania.
Reduktor ma być wpiety równolegle w nagrzewnice.
Złe podpięcie może powodować zamarzanie reduktora przy niskich temperaturach zewnętrznych.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-09-29, 15:16   

ernesto, układ działa sprawnie,ogrzewanie jest bardzo dobre,silnik się nie grzeje itd.
Jedynie to ta różnica w pracy silnika zależna od temperatury na klimatroniku.
Miałem ostatnio mały wyciek płynu i wystarczyło że stan w zbiorniczku trochę opadł i już wywalało na benzynę,reduktor zamarzał.
Dziwne bo gdzieś tu na forum ktoś pisał że takie wpięcie jest też dopuszczalne <bezradny>
 
 
ernesto 
Moje A8



Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy
Wiek: 40
Dołączył: 06 Wrz 2011
Posty: 3502
Skąd: Ostrowiec Św.
Wysłany: 2016-09-29, 21:09   

Dopuszczalne nie oznacza dobre.
Wepnij sie tak jak powinno to byc.
A tak zapytam do ktorego węża jest wpiety reduktor przy nagrzewnicy? Do zasilania czy powrotu?
Jesli do powrotu tooczywiste jest to, że gdy elektrozawory sie zamkną to nie bedzie obiegu przez reduktor.
Inna sprawa jest taka, ze zbiorniczek wyrownawczy jest tylko zbiorniczkiem.
Plyn przez niego nie przeplywa tak ja powinien z tego wzgledu, ze ma tylko dwa przewody.
Jeden jest to zalewajacy caly uklad a drugi jest to przelewowy ktory znaduje sie na grubym wezu od chłodnicy.
_________________
Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.

Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.

 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-09-29, 21:28   

ernesto, przy nagrzewnicy jest wpięty do węża na którym znajduje się taki jakby zawór zwrotny,nie wiem czy to zasilanie czy powrót ;)
 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-09-29, 21:48   

Dla mnie wąż od zbiornika jest normalnie połączony z powrotem nagrzewnicy i to rozwiązanie musi być dobre. Dodatkowy wąż to niepotrzebne mnożenie bytów moim zdaniem. Co więcej powrót zbiornika idzie wprost a powrót z nagrzewnicy po trójniku. To widać na załączonym obrazku. Wąż ma średnicę 16mm

Jak obieg parownika staje to musi być zapowietrzony albo przytkany.

Jak by był źle połączony na zasilaniu od strony nagrzewnicy to by nie było obiegu

rurki2.jpg
Plik ściągnięto 35 raz(y) 242,29 KB

_________________
Kot też jest Quattro
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-10-03, 05:59   

Wczoraj byłem na dłuższej wycieczce i się potwierdziło że coś jest nie tak,temperatura na klimatroniku ustawiona na 19 i przy wyprzedzaniu wywala na benzyne,dałem temperaturę na 26 stopni i wszystko ok.
Wydaje mi się że znaczenie tu będzie miało wysokość wpięcia,teraz jest poniżej reduktora,a jak się wepnę w nagrzewnicę to będzie nad reduktorem,no chyba że się mylę? <bezradny>
Ukaniu układ jest drożny i na pewno nie zapowietrzony także to raczej odpada.
Myślę że najprościej będzie się przepiąć i po prostu sprawdzić czy będzie poprawa,dzisiaj będę miał kabelek do lpg to sprawdzę jak wygląda temperatura reduktora przy różnych ustawieniach temperatury.
 
 
Gość
[Usunięty]

Wysłany: 2016-10-03, 09:10   

Masz źle wpięte i jak zamkniesz klime to brak ciepła.
 
 
karol208 
Moje A8



Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy
Wiek: 41
Dołączył: 28 Kwi 2013
Posty: 994
Skąd: Biała Podlaska
Wysłany: 2016-10-03, 12:22   

Zrób fotke pod który masz wąż od nagrzewnicy wpięty.
_________________

 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-10-03, 18:10   

Fotki :


 
 
Ukaniu 
Moje A8


Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Kwi 2016
Posty: 555
Skąd: Grodzisk/Żyrardów
Wysłany: 2016-10-04, 10:56   

Ja mam wpięte w te same miejsca i grzanie jest.
Jeśli temperatura jest ustawiona niższa obwód ogrzewania jest bocznikowany i płyn krąży tamtędy łatwo.
Uruchom soft diagnostyczny i zobacz co dzieje się temperaturą reduktora.
Jeśli działało a nie działa to nie ma cudów ale trzeba rozebrać i sprawdzić po kolei czy węże mają właściwe światło w środku, czy jaki glut z silikonu nic nie zapchał.
Reduktor w tym położeniu się dobrze odpowietrzy ale potrzebuje solidnego dmuchnięcia płynu. Zatkaj na chwilę jeden wąż tylko do nagrzewnicy i się przejedź. Może się poprawi.
Mnie się samo odpowietrzyło ale ja mam króćcami do góry.
_________________
Kot też jest Quattro
 
 
oliwier30 
Moje A8



Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronik
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: a8 d2
Wiek: 40
Dołączył: 11 Gru 2014
Posty: 148
Skąd: Dolnośląskie
Wysłany: 2016-10-08, 17:29   

Ukaniu, czy to działało dobrze to nie wiem bo zeszłą zimę prawie nie jezdziłem tym autem,a jak już to na benzynie.W lecie nie było żadnego problemu.
W każdym bądz razie zrobiłem wpięcie w nagrzewnice tak jak radził ernesto i wszystko teraz hula dobrze <okok> Dzięki.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2016-10-08, 22:32   

Mam wpięte dokładnie tak samo, reduktor szybko się nagrzewa i trzyma temperaturę nawet przy minusowych temperaturach podczas szybkiej jazdy, z tym że ...u mnie reduktor leży a u Ciebie zamontowany jest w pozycji pionowej co utrudnia przepływ wody i uniemożliwia 100% odpowietrzenie reduktora ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - forum anime

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.