|
Autor |
Wiadomość |
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-10-16, 09:11 [D2 ALL
] Praca sond lambda
|
|
|
Witam, chciałbym vagiem sprawdzić pracę sond lambda pod rożnym obciążeniem, czy mógłby mnie ktoś nakierować , które to blogi i jak zrobić taki Log.
Posiadam Vag-com 409-1 |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-10-16, 11:58
|
|
|
Podaj mejla mam wszystkie bloki i wartości, tylko tu niemoge bo za mało miejsca
A tak na szybko to
korekty paliwowe blok 10 (długie) blok 11(krótkie i napiecie na sondach)
W 10 dwie pierwsze pozycje to korekty na biegu jałowym a 3 i 4 to pod obciążeniem.
Dopuszczalne wartości
1 i 2 to od -14% do +9%
3 i 4 -10% do +10%
Blok 11 korekry krótkie -12% do +12% sondy oscylacja 0,17V do 0,9V
I jeszcze jedno korekty wyznaczają ogólną sprawnośc silnika a nie tylko sond. Duże znaczenie ma również przepływomierz i cisnienie paliwa, czujnik temp. itp. Najlepiej jeśli korekty są bliskie 0 i są identyczne w obu bankach.
Zobacz jakie masz wartości w długich a sondy powinny cały czas szybko oscylować. |
|
|
|
|
|
|
|
tomi5
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Tomek
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 7 razy Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 812 Skąd: Lubin
|
Wysłany: 2011-10-16, 18:56
|
|
|
To mój mail pigulka5@o2.pl
A resztę sprawdzę w najbliższej możliwej chwili.
Dzięki za pomoc, na pewno się odezwę. |
|
|
|
|
riki76
Moje A8
Rocznik: 2011
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: ON
Imię: Arek
Jeżdzę: było D2ABZ, D3BFM jest D4 CDSB
Pomógł: 2 razy Dołączył: 27 Gru 2009 Posty: 709 Skąd: Dolnyśląsk
|
|
|
|
|
|
|
|
Judo
Moje A8
Rocznik: 2006
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D3
Pomógł: 1 raz Wiek: 41 Dołączył: 09 Sty 2011 Posty: 222 Skąd: Pabianice
|
Wysłany: 2011-11-02, 15:32
|
|
|
Ja również poproszę na maila : idolyo@o2.pl
Pozdrawiam
i dzieki |
_________________
|
|
|
|
|
dariuszmuzyka
Moje A8
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Dariusz
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 39 Dołączył: 13 Gru 2010 Posty: 119 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 2011-11-12, 08:04
|
|
|
chłopaki dało by radę i mi wysłać? mam problem z porannym odpalaniem wymieniłem pompę, regulator i czujnik temp i dalej jest źle a mówili że może być jeszcze sonda i chciałbym sprawdzić.
[ Dodano: 2011-11-12, 08:04 ]
dariuszlukaszmuzyka@o2.pl |
|
|
|
|
|
|
|
hipcio
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4hp
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 19 razy Wiek: 43 Dołączył: 12 Wrz 2010 Posty: 476 Skąd: Ryki
|
Wysłany: 2011-12-04, 12:30
|
|
|
Sondy nie mają wpływu na poranne odpalanie. Zaczynają działac jak silnik sie rozgrzewa.
Wysłałem na mejla |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |