Autor |
Wiadomość |
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-09-09, 17:49 [D2 00 4.2PB/LPG
] Nie działa jedna strefa klimatyzacji
|
|
|
Witam wszystkich. Jak w temacie, nie działa mi prawidłowo lewa strona klimatyzacji. Po ustawieniu temp., zamiast chłodnego powietrza dostaje ciepłem. Problem dotyczy nawiewów z lewej strony i podszybia, środek i tył jest ok. Klima niedawno była nabijana, poza tym wszystko ok. Ma Ktoś może jakiś pomysł, w czym może tkwić problem? Może sprężarka, albo jakieś wężyki spadły? Będę wdzięczny za sugestie, bo nie wiem gdzie tego szukać.
dziękuję i pozdrawiam |
_________________ 4.2 ASG 299 km katalizatory.
Objawy awarii DPF - zapchania filtra cząstek stałych Audi A6 C6 i C7 oraz A8
-------------
|
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-09, 18:27
|
|
|
ALbo sterownik albo masz problem z klapami?silniczkami-sprawdź błedy climatronica. |
|
|
|
|
|
|
|
beyer28
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip+F1
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2 FL & Calibra 2.0 8V
Pomógł: 5 razy Wiek: 38 Dołączył: 14 Sie 2013 Posty: 871 Skąd: Warszawa
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-09, 19:41
|
|
|
Powinno wykazac jakies błedy-jak climatronic ci padł to jego wymiana nie jest jakas problematyczna. Jak problem jest głebiej to bedzie dłubanina. |
|
|
|
|
|
|
|
cubitus
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-09-09, 20:00
|
|
|
Hej
To ja się podłączę bo temat wydaje się bardzo podobny ... U mnie prawa strona chłodzi a lewa ... grzeje na maksa. Silniczki od nawiewów mi cykały - ale to jest stara sprawa z którą ciągle walczę ... Ja to sobie wszystko rozebrałem w kabinie (wyjąłem dzisiaj całą konsolę środkową) i z tego co widzę to po prostu lewy "grzejnik" jest rozgrzany na maksa, zaś prawy jest chłodny - więc nie jest to (u mnie, w kwestii grzania) kwestia silniczków ... Gdzieś na forum czytałem dzisiaj o ekwilibrystycznym sprawdzaniu elektrozaworów w podszybiu - aczkolwiek temat dotyczył sytuacji kiedy całość (obydwie strony) nie działała prawidłowo. Czy są jeszcze jakieś inne potencjalne przyczyny takiego stanu rzeczy?
A tak przy okazji - czy jest ktoś w Wawie kto potrafi PRAKTYCZNIE zlikwidować problemy z cykającymi silniczkami? Mam silniczki, mam wszystko na wierzchu (za wyjątkiem tych dwóch górnych) - tyle że to nie chce działać na zasadzie plug & play ... Jeżeli ktoś mógłby mi to zrobić to chętnie bym skorzystał bo mnie już krew zalewa ... |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-09, 20:22
|
|
|
Wiadoma sprawa że po włączeniu klimy sterownik-climatronic steruje tez tymi elektrozaworami i to się da czasami zauwazyć jak sie właczy klimke a przez chwile bucha ciepłem po czym wieje chłód(wszystko zalezne jest od temperatury zewnętrznej i wewnętrzej w aucie oraz ustawionej na climatronicu. No ale nasze klimy maja mozliwośc sprawdzania błedów VAGiem więc dają spore ułatwienie w szukaniu awarii. |
|
|
|
|
|
|
|
cubitus
Użytkownik
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jakub
Jeżdzę: A8 D2
Wiek: 51 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 24 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-09-10, 05:13
|
|
|
No właśnie - a jeżeli jest uszkodzony sam sterownik (nie wykluczam - sądząc po moich problemach z silniczkami) to w błędach powinna się pojawić tez taka informacja? Czy wtedy tylko pozostaje metoda prób i błędów - czyli podmiana na drugi? |
|
|
|
|
VanDyke
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4700
Skrzynia: Quadra Track II
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: Jeep Grand Cherokee
Pomógł: 11 razy Wiek: 41 Dołączył: 18 Sie 2010 Posty: 783 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2013-09-10, 06:47
|
|
|
cubitus napisał/a: | A tak przy okazji - czy jest ktoś w Wawie kto potrafi PRAKTYCZNIE zlikwidować problemy z cykającymi silniczkami? |
Skontaktuj się z FOSS-em |
_________________ Kontakt: nick + @wp.pl |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2013-09-10, 18:07
|
|
|
cubitus, Sprawdź a sie okaże czy pluje babolami. |
|
|
|
|
szeryfisch
Moje A8
Rocznik: 1988
Silnik cm3: 6600
Skrzynia: AOD
Zasilanie: ON
Imię: Paweł
Jeżdzę: 1978 Lincoln Continental
Pomógł: 44 razy Dołączył: 31 Maj 2010 Posty: 1294 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2013-09-11, 20:05
|
|
|
Jak juz gdzies pisałem, trzaskające silniczki sa uszkodzone - wytarty potencjometr uniemozliwa układowi ustalenia prawidłowej pozycji ramienia wykonawczego. No i jezdzi od jednego kranca do drugiego. Silniczek do wymiany.
Jakby co to mam cała nagrzewnice ze wszystkimi silniczkami - na razie
Kolego cubitus, jakbys byl we wrocku to zapraszam, a warszawie to do Fossa...
Kolego bayer28, tak dla spokoju to popukaj w elektrozawory, moze ten lewy sie przywiesil? |
_________________ Masz problem z autem? Zapraszam:
Magnice ul.Kwiatowa 1
10km od Wrocławia |
|
|
|
|
|
|
|
|