Autor |
Wiadomość |
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-08, 15:22 [D2 98 3.7PB/LPG
] Prędkość Pojazdu 129km a auto stoi
|
|
|
Cześć.
Diagnozowałem auto i patrze że w Vag---->Silnik---->bloki danych. pokazuje mi Prędkość Pojazdu 129 a auto stało odpalone. Jechałem i ta wartość się nie zmieniła... Czy to tak ma być?
Pozdrawiam
Przechwytywanie.JPG
|
|
Plik ściągnięto 39 raz(y) 61,14 KB |
|
|
|
|
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-08, 15:52
|
|
|
Czasami się włączy trakcja i ABS lecz wystarczy wtyczkę rozpiąć i wpiąć gdyż na VAGu pokazuje że jest przerwa lub zwarcie. I na tydzień nic się nie zapala chyba że deszcz popada to wtedy |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
Wysłany: 2016-07-08, 15:56
|
|
|
To by mogło sugerować te wskazania , osobiście nie mam jednak zaufania do Polskiego Vaga lub VWToola i sugeruje podłączenie VAG-COMa i tam sprawdzenie bloków pomiarowych
Wtyczkę odpiąć od czego ? Od czujnika czy od pompy ? |
_________________ Rozkodowywanie numerów VIN grupy VAG i inne
FB: https://www.facebook.com/michalwruszak
mail: michalwruszak@gmail.com
tel: 508121044 |
|
|
|
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-08, 15:57
|
|
|
Czujnik ABS prawy |
|
|
|
|
michalwruszak
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 5.4
Skrzynia: Automat
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: S-klasa W221
Pomógł: 75 razy Dołączył: 10 Kwi 2013 Posty: 2082 Skąd: Elbląg
|
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-07-08, 19:06
|
|
|
Tak, jak kolega wyżej radzi, zainstaluj vag-coma lub vcds lite, bo polski vag podaje złe opisy i wartości. 3 pozycja w 5 bloku to masa powietrza dla kontroli wolnych obrotów (air mass, idling speed control, wartości prawidłowe -0,2g/s - + 0,2g/s), a nie prędkość pojazdu.
Tu rozpiska bloków: http://www.mediafire.com/..._silnika_v8.pdf |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
wragus
Użytkownik
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Michał
Jeżdzę: Audi A8 D2
Wiek: 34 Dołączył: 26 Cze 2015 Posty: 19 Skąd: Leśna
|
Wysłany: 2016-07-08, 21:26
|
|
|
Na Polski Vag kabel działa a na VCDS-PL 15.7 kabel nie działa... |
_________________ Regulamin! Nie wolno reklam. ( Zrozumiałem ) |
|
|
|
|
|
|
|
gtfan
Moje A8
Rocznik: 1995
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 6b
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Paweł
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 111 razy Dołączył: 10 Gru 2010 Posty: 1296 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 2016-07-08, 23:14
|
|
|
VCDS Lite 1.2 powinien zadziałać z tym kablem Do nowszych to już trzeba dedykowane kable. |
_________________ Four rings to rule them all |
|
|
|
|
|