|
Autor |
Wiadomość |
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-01-31, 10:35 [D2 95 4.2PB
] jak sprawdzić stan pierścieni
|
|
|
jak w temacie Panowie. pacjent d2 pre FL 4,2 |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-01-31, 13:26
|
|
|
jedyne co bez sciągania ich to mierzyć ciśnienie na cylindrach i ewentualna próba olejowa przy pomiarze... |
|
|
|
|
|
|
|
shultz
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Łukasz
Jeżdzę: a8 d2
Dołączył: 19 Lip 2014 Posty: 49 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2015-01-31, 14:55
|
|
|
cisnienie mierzone na każdym po ok 11
a jak robi się tę próbę olejową? obawiam się, że mam problem, bo tydzień temu robiłem głowice i mimo kompletu znowu zjadło mi olej... jak okaże się ze pierścionki...to chyba się pochlastam.. |
|
|
|
|
Bartul
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Bartek
Jeżdzę: A8 D2
Pomógł: 1 raz Wiek: 49 Dołączył: 22 Gru 2013 Posty: 69 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2015-01-31, 15:31
|
|
|
U mnie wychodzi miedzy 11,9 a 11,1 próba olejowa na na cylindrze gdzie było najmniejsze ciśnieni wyszło 13,3 srednio większość samochodów po zalaniu oleju cisnienie wzrastało o 2bary, na 3000km dolałem 300mil oleju i mam wyciek z silnika.
Wlewasz do cylindra ok3-5cm3 oleju i mierzysz cisnienie potem najlepiej odessać ile sie da.
Pomiary robione na ciepłym silniku.
Pozdrawiam |
|
|
|
|
|
|
|
pytlar
Moje A8
Rocznik: 2007
Silnik cm3: 5,7
Skrzynia: automat
Zasilanie: PB+LPG
Imię: jaa
Jeżdzę: chrysler aspen
Pomógł: 2 razy Dołączył: 07 Gru 2013 Posty: 274 Skąd: Prabuty
|
Wysłany: 2015-02-01, 13:22
|
|
|
u mnie wychodzi po ponad 13 a i tak lubi olej |
|
|
|
|
Gabriel
Moje A8
Rocznik: 2000
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Rafał
Jeżdzę: S8 D2
Pomógł: 16 razy Wiek: 43 Dołączył: 14 Paź 2010 Posty: 565 Skąd: śląskie/Rybnik
|
Wysłany: 2015-02-01, 14:47
|
|
|
U mnie ciśnienie jak sprawdzałem również było ok. A po Wymianie pierścionków, spalanie oleum spadło i to znacząco.
Dodatkowo dodam że szpary na zamkach w pierścieniach były gigantyczne, a nowe założone miały w granicach fabrycznych szparek. Gdzieś to tam opisywałem na forum. |
|
|
|
|
|
|
|
karol208
Moje A8
Rocznik: 1994
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: 4HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Karol
Jeżdzę: A8 D2 ABZ
Pomógł: 23 razy Wiek: 41 Dołączył: 28 Kwi 2013 Posty: 994 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: 2015-02-01, 15:17
|
|
|
Na zużycie oleju głównie mają wpływ pierścienie olejowe. Ja w jednym ze swoich aut miałem ogromne zużycie oleju a kompresja ok 16bar na każdym z tego względu że olej doszczelniał tłok. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |