Autor |
Wiadomość |
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-10-12, 16:52 [D2 FL ALL
] Wąż od Pompy wspomagania
|
|
|
Witam robiłem dość duży serwis auto i generalnie po odbiorze auta dziwny dzwięk świst powietrza albo miauczenie rośnie to razem z obrotami i wcześniej tego nie było dodam że od razu zgłosiłem to mechanikowi i dowiedziałem się że dorabiał wąż do wspomagania bo tamten był w bardzo kiepskim stanie i nie było tego wodzika i było bardzo głośno więc pojechał do innej firmy i dał stary wąż dorobili wąż nowy z tym wodzikiem lecz dźwięk ustał trochę ale nadal go słychać i już nie wiem czy to od tego węża czy gdzieś jakieś lewe powietrzę tracę pomysły . |
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-12, 16:56
|
|
|
O jakim wodziku piszesz? u mnie tak wyło i wymieniłem oba węże od wspomagania na inne używki ale w bdb stanie i nastała cisza. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-10-12, 17:11
|
|
|
CINEK napisał/a: | O jakim wodziku piszesz? u mnie tak wyło i wymieniłem oba węże od wspomagania na inne używki ale w bdb stanie i nastała cisza. |
ten wąż co ma w środku ma zwężkę i idzie z zbiornika wspomagania . |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-12, 17:16
|
|
|
No najsensowniej było by dorwać uzywany waz bez zadnych przerobek i wtedy zobaczyc. |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-10-12, 17:32
|
|
|
CINEK napisał/a: | No jasensowniej było by dorwać uzywany waz bez zadnych przerobek i wtedy zobaczyc. |
chyba będzie trzeba chociaż wymiana po raz 3 tego węża to już trochę irytująca sprawa plus to że nie mam pewności bo wymieniałem praktycznie cały osprzęt i wiele innych rzeczy .
Chodzi mi po głowie wymieniona rolka osprzętu słyszałem że czasem ludziom potrafiły się wysypać po wymianie od razu ... |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-12, 17:42
|
|
|
Cytat: | Witam robiłem dość duży serwis auto i |
A z ciekawosci to co tam zrobiłeś? |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-10-12, 18:47
|
|
|
CINEK napisał/a: | Cytat: | Witam robiłem dość duży serwis auto i |
A z ciekawosci to co tam zrobiłeś? |
całe zestaw wahaczy i drążków , komplet hamulców tył wszystkie filtry oleje , cały osprzęt alternator wisko napinacz rolka nowe opony i inne jakieś pierdoły np konwerter i olej w skrzyni generalnie impreza kosztowała koło 12k ale jeszcze jest z 6-8k wsadzenia ale wtedy będzie igła mechaniczna
43770209_483983558775236_1428448497073389568_n.jpg
|
|
Plik ściągnięto 26 raz(y) 62,48 KB |
|
|
|
|
|
dice111
Master MOD
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB
Imię: AHC
Jeżdzę: S8 D2 MTM
Pomógł: 248 razy Dołączył: 16 Maj 2009 Posty: 5131 Skąd: Těšin
|
|
|
|
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-12, 19:41
|
|
|
albo przewód na 95% albo sama pompa.
Generalnie przewody do wymiany najlepiej oba, chyba ze nie ma takiej potrzeby, natomiast pompa ori zf regenerowana ok. 500zł i problem z głowy na lata |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-10-12, 20:17
|
|
|
CINEK napisał/a: | albo przewód na 95% albo sama pompa.
Generalnie przewody do wymiany najlepiej oba, chyba ze nie ma takiej potrzeby, natomiast pompa ori zf regenerowana ok. 500zł i problem z głowy na lata |
jutro robię jeden prosty manewr ściągam pasek osprzętu albo jest dalej albo znika jeśli dalej to wymieniam węże a wieczorkiem na mały zlocik D2 w Bydgoszczy jak coś Zapraszam |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-12, 21:05
|
|
|
no przeguby kupiłeś pierwsza klasa |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-12, 21:08
|
|
|
pepi napisał/a: | no przeguby kupiłeś pierwsza klasa |
Ale ze co?? Ja kupilem te przguby zaraz po kupnie D2 w 2012r i sprzedalem auto z nimi po 6 latach. Zero problemow |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2018-10-13, 14:46
|
|
|
no to u mnie w lubelskim padają po 2 tygodniach
Pewnie powietrze takie i dlatego .,,
Poważnie piszę zakładałem gościowi do terenówki i jeden pykał po 2 tygodnia drugi po 2 miesiącach .
Przeguby to tylko lobro czy akos tak a potem to takie mniej lub bardziej gumowe .
O dziwo zakładałem NTY produkt tani ale nawet daje rade na tle innych gumowych producentów |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2018-10-13, 19:34
|
|
|
pepi napisał/a: | Poważnie piszę zakładałem gościowi do terenówki i jeden pykał po 2 tygodnia drugi po 2 miesiącach . |
a no widzisz to tak jak z wahaczami Master Sport. Kilka osób tu chwali że robi dziesiątki tys.km a mi banany nie wytrzymały 3 dni
Podobnie kupiłem pompe paliwa QAP za 180zł i chodziła 6 lat i z nią sprzedałem auto....
Ale na gsp ja akurat narzekać nie mogę
Co do węży, to przy ich wymianie najlepiej od razu wymienić zaworek zwrotny na tym wężu co jest zwężka, czasem lubi wydobywać się takie wkur...jące syczenie.. zaworek w aso akurat tani, i jest dostępny |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
Kedo6666
Moje A8
Rocznik: 1999
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Mateusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 17 Kwi 2018 Posty: 60 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 2018-10-14, 19:31
|
|
|
CINEK napisał/a: | a no widzisz to tak jak z wahaczami Master Sport. Kilka osób tu chwali że robi dziesiątki tys.km a mi banany nie wytrzymały 3 dni
Podobnie kupiłem pompe paliwa QAP za 180zł i chodziła 6 lat i z nią sprzedałem auto....
Ale na gsp ja akurat narzekać nie mogę
Co do węży, to przy ich wymianie najlepiej od razu wymienić zaworek zwrotny na tym wężu co jest zwężka, czasem lubi wydobywać się takie wkur...jące syczenie.. zaworek w aso akurat tani, i jest dostępny |
każdy kupuje to co mu się wcześniej sprawdzało , mój kumple ma 3 d2jki i każda na tych przegubach lata i jest git ja też nie narzekam co do zaworka jutro się zamówi i trzeba się za to brać bo wkurza mnie to strasznie i po woli inne rzeczy też następnym tematem będzie dmuchawa bo hałasuje jak diabli szkoda że nie ma nowych dzięki za pomoc panowie |
|
|
|
|
|