|
Autor |
Wiadomość |
WOY
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-08, 14:25 [S8 D2 97 LPG
] Zbyt wysokie obrot na biegu jałowym
|
|
|
Calkiem niedawno zakupilem moja "nowa padake"a mianowicie S8 97r Pb/Lpg
Od samego poczatku jest problem ze zbyt wsokimi obrotami.
Na P/N jest to ok 1200-1300
Na D i reszczcie spadaja do ok 900
Pczytalem tu troche i wychodzi na to ze powinny byc na poziomie ok 600-800.
Wymienilem ostatnio wezyki podcisnienia te w okolicach przepustnicy bo byly sparciale i nic.
Na co jeszcze moge zwrocic uwage co moze powdowac takie objawy?
Czasami tez po lekkim przygazoaniu na P/N obroty rosna do ok 2000 i tak se potrafi to trwac nawet ok minuty.
Z gory dzieki za podpowiedzi gdzie szukac przyczyny |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-04-08, 15:20
|
|
|
- lewizna w układzie dolotowym do sprawdzenie wszelkie opaski, połączenia gumowe, uszczelki, przewody od listew gazowych dosłownie wszystko.
- przepustnica do czyszczenia
- silniczek krokowy do czyszczenia
Na początek
http://www.a8team.pl/d2-9...nika-vt1567.htm
http://www.a8team.pl/d2-9...ach-vt13911.htm |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|
|
|
WOY
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-08, 19:09
|
|
|
Dzieki
Jeden temat juz przeczytany
Widze ze miales podobna walke
Oba tematy juz przewertowane
Teraz trzeba znalezc czas i sprawdzic wszystko.
Jeszcze jedno pytanko , czy takie wysokie obroty moga miec wplyw na to ze skrzynia przy zmianie np z D na R szarpie ? |
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-04-08, 19:47
|
|
|
oczywiście |
|
|
|
|
|
|
|
WOY
Użytkownik
Rocznik: 1997
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Wojciech
Jeżdzę: Audi
Dołączył: 19 Lut 2016 Posty: 20 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-04-08, 22:42
|
|
|
Dzieki
Znajomy co kuma audi tez mi tak powiedzial wiec teraz mam potwierdzenie
Automat jak dla mnie to zło i od 18 lat legalnej jazdy za kolkiem sie wystrzegalem tego zla ale wyszlo jak wyszlo
https://youtu.be/6pDMD72UVFg
po tym co dzisiaj zauwazylem stwierdzam ze kultura pracy silnika jest coraz gorsza
Amator ze mnie totalny jesli chodzi o nowa padake wiec jesli ktos moze mi cos jeszcze podpowiedziec bo objawy moze sa np specyficzne to poprosze
Ogolnie jak tylko znajde chwile to sprawdze kompresje bo po wymianie oleju na nowy bez dodatkow cos jest nie halo
Moje poprzednie padaki jesli chodzi o sprawy silnikowe wygladaly tak
Nawet nie bede pisal ile rzeczy jest zbednych w silnikach i da sie poprawic fabryke ale to bedzie inny watek jak juz rozkminie drazniace mnie rzeczy na obecna chwile |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Prywatność. |