Ogłoszenie 

części samochodowe Tarcze, hamulce części samochodowe iparts.pl

felgi - sklep internetowy sportwheels.pl

felgi - sklep internetowy ucando.pl


Poprzedni temat «» Następny temat
[D2 94 2.8PB/LPG ] Grzejąca się tylna felga  
Autor Wiadomość
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2018-03-30, 19:02   

Po świętach znowu odstawię mojego rupiecia do mechanika. Na szczęście wyjazdy świąteczne mam w bliskiej odległości więc jakoś będę się toczył powolutku. Zastanawiam się czy nie posłać w czorty tych zacisków i nie wstawić nowych (nie używki tylko nowe). Tak jak pisałeś, że kupowałeś do swojej nowy zacisk tylko u mnie jest problem bo mam przedlifta i z tego co Michał Wruszak sprawdzał jest problem z zaciskami do przedliftów. Masz może wiedzę (albo ktokolwiek inny z forumowiczów) czy tylne zaciski podejdą z polifta bez problemu? Wiem, że w poliftach były większe tarcze z tyłu i tyle mojej wiedzy w tym zakresie.
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-03-30, 19:41   

Jarek1988, podeślij mi VIN to sprawdzę ;)
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2018-03-30, 19:53   

Wysłałem VIN na PW

[ Dodano: 2018-09-29, 10:53 ]
Wracam do tematu grzejącej się felgi. Całą wiosnę i lato nie działo się absolutnie nic - żadnego ocierania, felga się nie grzała. Teraz jak zrobiło się chłodniej temat powrócił - felga jest cieplejsza od innych, do tego widzę, że jest na niej więcej pyłu z klocków niż na pozostałych i (to nie zawsze) przy hamowaniu tak mniej więcej z prędkości 40-50 km/h słychać takie ,,stuk, stuk, stuk" po odpuszczeniu pedału hamulca ustaje. Czy temperatura może mieć wpływ na takie objawy uszkodzonego zacisku? Który, jak pisałem wcześniej po dwukrotnym rozbieraniu absolutnie nie wykazuję żadnych uszkodzeń - wszystko działa jak powinno.
Dla przypomnienia - nowy płyn hamulcowy, nowe linki hamulca ręcznego, nowe przewody hamulcowe, wszystko odpowietrzone, ABS działa, żadnych błędów na kompie, tarcze sprawdzone na bicie.
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-29, 09:55   

A może z dzigienką ręcznego coś się dzieje?
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2018-09-29, 10:00   

Właśnie chodzi lekko, tak jak powinna - mechanik 2 razy sprawdzał, dla świętego spokoju wymieniłem nawet na nowe linki od ręcznego chociaż poprzednie miały 3 lata. Tylko przez całą wiosnę i lato absolutnie nic się nie działo, dopiero jak temperatura otoczenia spadła tak poniżej 12 stopni C temat zaczyna powracać - czy temperatura powietrza może mieć wpływ na działanie dźwigienki ręcznego?
 
 
danishow 
Moje A8



Rocznik: 2008
Silnik cm3: 4200
Skrzynia: TT 6 Gang
Zasilanie: PB
Imię: Daniel
Jeżdzę: Touareg V8 420KM
Pomógł: 130 razy
Wiek: 41
Dołączył: 02 Sty 2015
Posty: 3733
Skąd: Leiningen - DE
Wysłany: 2018-09-29, 10:17   

A czy linki nie są przypadkiem za mocno naciągnięte? Masz lekki luz na dźwigni hamulca ręcznego czy w dolnym położeniu jest napięty?
_________________
MOJE A8 - WYDECH
 
 
pb41ns 
Moje A8


Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4,2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: przemek
Jeżdzę: a8, a3 8l
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 28 Sty 2012
Posty: 1563
Skąd: osiek kuj-pomor
Wysłany: 2018-09-29, 10:19   

No nie, a zobacz może tak, przejdź się i jeśli koło będzie cieplejsze podnieś auto i zakrec kołem, zobaczysz w ten sposób czy zacisk odbija, jak będzie się ciężko koło kręcić to ewidentnie zacisk nie oddaje
_________________
Doceniaj co masz..., walcz o co pragniesz....
 
 
Jarek1988 
Moje A8


Rocznik: 1994
Silnik cm3: 2.8
Skrzynia: Manual
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Jarek
Jeżdzę: A8 D2 i Octavia I
Wiek: 36
Dołączył: 08 Gru 2013
Posty: 224
Skąd: LUB
Wysłany: 2018-09-29, 18:14   

danishow linki nie są za mocno naciągnięte, mechanik sprawdzał i mniejsze naciągnięcie to już za luźne by było. Dźwignia wg mnie chodzi normalnie. Zresztą nawet na niewielkim pochyleniu jak zwolnię ręczny to samochód swobodnie się toczy. pb41ns niby już ten sposób był sprawdzany ale może mechanik trafił na moment, że wtedy nic nie blokowało bo ta sytuacja nie jest za każdym razem. W piątek rano jechałem do roboty (ok. 12 km) to wszystko było ok, wracałem po południu kiedy na dworze było dużo cieplej to już czułem, że coś ociera i pod domem felga co prawda niewiele ale cieplejsza w porównaniu z innymi. Dzisiaj zrobiłem 80 km i kompletnie nic się nie działo (chociaż ze 2 razy słyszałem to lekkie pukanie przy hamowaniu z niewielkich prędkości). Zamówiłem już na podmianę inne zaciski, zobaczymy czy to coś zmieni.
Jeśli to nie pomoże to zostanie wymiana pompy i serwa bo nic innego już chyba się nie wymyśli.
 
 
pepi 
Moje A8


Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy
Wiek: 48
Dołączył: 17 Wrz 2012
Posty: 4800
Skąd: krzczonów
Wysłany: 2018-10-12, 21:01   

elastyczny przewód rozwarstwiony pewnie jak jest ciepło to jest elastyczny i płyn wraca jak zimniej się robi to guma twarda i blokuje powrót płynu
To mechanik nie zmienił elastycznego przewodu gumowego ?
 
 
PanMariusz 
Użytkownik


Rocznik: 2001
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Mariusz
Jeżdzę: A8 D2
Dołączył: 25 Lis 2017
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-11-18, 19:18   

A sprawdzałeś czy kiedy wracasz z gorącym kołem to w obu kołach masz podobny luz miedzy klockiem a tarczą? A więc czy zaciski w obu kołach odbijają w odpowiedni sposób?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

opony samochodowe felgi - sklep internetowy sportwheels.pl
części samochodowe ucando.pl części samochodowe iparts.pl części opon

Prywatność.