Autor |
Wiadomość |
tomek808
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 2.0
Skrzynia: manual
Zasilanie: PB
Imię: tomek
Jeżdzę: lexus is300sc ,saab cabrio
Pomógł: 1 raz Wiek: 44 Dołączył: 26 Mar 2013 Posty: 176 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: 2014-05-25, 21:36 [D2 95 4.2PB/LPG
] Długo kręci jak zimny
|
|
|
witam mam jedyny problem w moim a8 juz od dłuższego czasu a mianowicie po nocy odpala na 5 obrotem wału i jakoś nierówno , po odpaleniu nie wkręca się dusi jak szybko wciskam gaz .po kilku min jest ok . błedów brak ,lpg i wtryski ok . teraz robi się ze postoi godz i tez dłuzej kreci , wczesniej tak nie było . wg vin filtr nie był ruszany , pompa też . teraz ma 256k .jest coś jeszcze że delkatnie drży na postoju i na lpg i pb. wskazówka jest idealnie nie rusza się . odpala jak zimny na 1000 obr i po 5 sek na 900 spada. jakieś wskazówki ? identycznego tematu nie znalazłem ... na ostatnim serwisie w szwajcari miał wym 2 moduły zapłonu i czujnik wału ,świece więc musiał już tam coś kuleć . rozrząd zrobiony i po wymianie jest takk samo ,jak zejdzie poniżej 1/4 zbiornika to już całkiem dławi się i strzela w tłumik jak zimny .ogólnie silnik żyleta 250 bez problemu leci na lpg. |
|
|
|
|
|
|
|
pioter
Master MOD
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Piotr
Jeżdzę: S8 D2 AHC
Pomógł: 89 razy Dołączył: 15 Maj 2009 Posty: 1796 Skąd: Włocławek
|
Wysłany: 2014-05-25, 21:44
|
|
|
Wpisz sobie w szukaj : pompa paliwa i masz odpowiedź . |
_________________ ex : A8 D2 95r 4.2
A8 D3 03 4.2
A8 D4 12 4.2TDI
|
|
|
|
|
|
|
|
chicken20091986
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Hubert
Jeżdzę: D3
Wiek: 38 Dołączył: 30 Sty 2013 Posty: 616 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-06-09, 13:13
|
|
|
a co z drganiami na jałowym? , ja już ponad rok z tym latam tak jak kolega widze też ma problem. To jest jakaś totalna tragedia w tych "cudownych" v8 miałem przyjemność trzema sztukami jezdzic i w każdej to samo . |
_________________ http://www.fotosik.pl/pok...fd47c6330c.html
|
|
|
|
|
Marcin1981
Moje A8
Rocznik: 2005
Silnik cm3: 3.7
Skrzynia: Tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8
Wiek: 43 Dołączył: 04 Lip 2011 Posty: 313 Skąd: Łódź
|
Wysłany: 2014-06-09, 20:30
|
|
|
sprawdzaliście czy ecu niema czasami "zimnych lutów " ? .W mojej byłej były i po polutowaniu od nowa żadnych drgań już nie było. |
|
|
|
|
|
|
|
pepi
Moje A8
Rocznik: 2004
Silnik cm3: 6,0
Skrzynia: tip
Zasilanie: PB+LPG
Imię: paweł
Jeżdzę: d3
Pomógł: 41 razy Wiek: 48 Dołączył: 17 Wrz 2012 Posty: 4800 Skąd: krzczonów
|
Wysłany: 2014-06-10, 04:50
|
|
|
moja kupiona za 1/3 ceny chodzi idealnie
drgania to pewnie wina niedopalonej mieszanki i wypadania zapłonów
najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala |
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-06-10, 10:09
|
|
|
pepi napisał/a: | najbardziej prawdopodobnie lub lpg wam mapy rozwala |
tzn.?o co chodzi kolego z tymi mapami,bo u mnie pojawił sie niedawno ten sam problem. |
|
|
|
|
|
|
|
mdamian
Moje A8
Rocznik: 2002
Silnik cm3: 4.2Q
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Damian
Jeżdzę: A8 D2 , A8 D3
Pomógł: 84 razy Wiek: 42 Dołączył: 11 Maj 2010 Posty: 2107 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2014-06-10, 10:46
|
|
|
gacuś, Odłącz akumulator na noc i zakręć gaz w butli , potem na następny dzień pojeździj na PB około 100-150KM ( niech to będzie 2-3 dni ) mapy silnika powinny wrócić do ustawień fabrycznych (jeśli silnik jest zdrowy) po tym dystansie przejdź z powrotem na LPG . Jeśli na początku będzie wszystko oki , a potem wróci problem to wizyta u magika od LPG i korekta ustawień zostaje . |
_________________ Nie ma to jak 4.2 Quattro
Ps:
Wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów - Audi A6.
Wypalanie DPF Audi A6 i A8.
Audi A6 C5. Brak RDS w FIS.
|
|
|
|
|
gacuś
Moje A8
Rocznik: 1998
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: tiptronic
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Andrzej
Jeżdzę: S8
Dołączył: 27 Gru 2013 Posty: 201 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 2014-06-10, 16:49
|
|
|
dzięki za info,postaram się tak zrobić i zobacze jak będzie.a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc? |
|
|
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2014-06-10, 17:08
|
|
|
Cytat: | a jest jakis zawór do przy butli,czy poprostu tylko przyciskiem wyłączyc?
|
Jest zaworek ręczny przy butli i dobrze go użyć jeśli nie ma 100%pewności co do elektrycznego. |
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-03-06, 10:12
|
|
|
Podepnę się. Tydzień temu zmieniłem parownik na kme twina, i po 2-3 dniach po zmianie, mam problem z odpalaniem na benzynie, tzn gdy auto postoi kilkanaście minut po jeździe, to raz że kilka sekund trzeba kręcić rozrusznikiem zanim załapie, a jak już odpali to kuleje chwilkę, za pare sekund chodzi już równo, po przelaczeniu na lpg idealnie chodzi. Natomiast gdy odpalam niedługo po zgaszeniu, to pali od strzała i równo chodzi. Gaz wyregulowany, mapy idealne, w silniku brak błędów, korekty krótko-długoterminowe idealne. Nie wiem czy może mieć to jakikolwiek związek ze zmianą parownika, czy są to objawy pompy paliwa? Pompe slychac tak jak zawsze było slychac po przekreceniu zapłonu |
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-06, 11:02
|
|
|
Zakręć butlę od lpg, pojeździj kilka km na benzynie samej i zobacz co się będzie działo na drugi dzień. Najprawdopodobniej albo reduktor puszcza gaz podciśnieniem do kolektora albo któryś wtrysk jest nie szczelny.
Puki co pompę paliwa zostaw w Świętym spokoju. |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
Gość [Usunięty]
|
Wysłany: 2016-03-06, 11:29
|
|
|
No to odpiac podcisnienie i w szklanke z wodą to pokaże czy wali gazem. potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk |
|
|
|
|
|
|
|
puzzel1
Moje A8
Rocznik: 2001
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip
Zasilanie: PB
Imię: Michał
Jeżdzę: D2
Pomógł: 3 razy Wiek: 31 Dołączył: 14 Lip 2013 Posty: 302 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 2016-03-06, 13:47
|
|
|
tak tez podejrzewałem ze moze mi gazem zalewać, dzieki Panowie za podpowiedzi, jutro bede sprawdzał czy to wtrysk któryś |
|
|
|
|
CINEK
Moje A8
Rocznik: 2003
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tip.F1 GNU
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Marcin
Jeżdzę: A8 D3 BFM
Pomógł: 70 razy Wiek: 40 Dołączył: 07 Paź 2012 Posty: 4014 Skąd: Konstantynów Łódzki
|
Wysłany: 2016-03-06, 13:53
|
|
|
Cytat: | potem kawałek wezyka i tak samo kazdy wtrysk |
Apo rozwiń temat z tym węzykiem i szklanką wody |
_________________ to nie jest zwykły napęd...to
|
|
|
|
|
|
|
|
ernesto
Moje A8
Rocznik: 1996
Silnik cm3: 4.2
Skrzynia: Tiptronic 5HP24
Zasilanie: PB+LPG
Imię: Ernest
Jeżdzę: A8 D2 S-line
Pomógł: 100 razy Wiek: 40 Dołączył: 06 Wrz 2011 Posty: 3502 Skąd: Ostrowiec Św.
|
Wysłany: 2016-03-06, 14:39
|
|
|
Marcinek odpinasz wąż który idzie od podciśnienia do kolektora. Odkręcasz go przy kolektorze.
ten koniec wkładasz do szklanki z wodą. Jeśli pojawią się bąbelki to ewidentnie reduktor puszcza pierdy podciśnieniem.
Można też starym sposobem na ślinę jak się sprawdzało wentylki w rowerze |
_________________ Wyrazy szczerego żalu i współczucia z powodu śmierci Ernesta.
Administratorzy, moderatorzy i klubowicze.
|
|
|
|
|
|